Ik ben erg netjes voorgelicht over de te klaren werkzaamheden. Het is binnen de tijd en heel correct uitgevoerd. Ik ben erg klantvriendelijk behandeld. Erg vriendelijke baliemedewerkers.
9.0
De prijs
De service
De klantgerichtheid
De uitstraling
De communicatie
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|
De klantvriendelijke benadering van zowel verkoper als overig personeel heeft parten gespeeld bij de aankoop van de auto.
7.0
De klantgerichtheid
De service
De prijs
De uitstraling
De communicatie
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|
Positief. Keurig geholpen. Verstand van zaken.
9.0
De klantgerichtheid
De service
De prijs
De uitstraling
De communicatie
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|
zeer nette verkopers en je word zeer netjes behandeld en ze helpen je bij ieder probleem en laten je niet in de kou staan ze verstaan goed hum vak en een betere garage ken ik tot nu toe niet
10
De uitstraling
De prijs
De service
De klantgerichtheid
De communicatie
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|
Ik mis transparantie bij oplevering. In de koopovereenkomst stonden een aantal checkpunten, daarover is bij de oplevering niet over gesproken. Ook waren 2 reparaties niet goed uitgevoerd. 1. Parrot die was ingebouwd had geen 12v spanning. 2. Nieuwe voorruit was niet goed afgekist en veroorzaakte veel windgeruis.
32 Reviews Plaats review
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|Ik ben erg netjes voorgelicht over de te klaren werkzaamheden. Het is binnen de tijd en heel correct uitgevoerd. Ik ben erg klantvriendelijk behandeld. Erg vriendelijke baliemedewerkers.
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|De klantvriendelijke benadering van zowel verkoper als overig personeel heeft parten gespeeld bij de aankoop van de auto.
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|Positief. Keurig geholpen. Verstand van zaken.
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|zeer nette verkopers en je word zeer netjes behandeld en ze helpen je bij ieder probleem en laten je niet in de kou staan ze verstaan goed hum vak en een betere garage ken ik tot nu toe niet
Klant van Nefkens Oost B.V. (Vestiging Velp)
|Ik mis transparantie bij oplevering. In de koopovereenkomst stonden een aantal checkpunten, daarover is bij de oplevering niet over gesproken. Ook waren 2 reparaties niet goed uitgevoerd. 1. Parrot die was ingebouwd had geen 12v spanning. 2. Nieuwe voorruit was niet goed afgekist en veroorzaakte veel windgeruis.