We hadden afgesproken dat we onze nieuwe auto tussen 15:00 en 17:00 konden ophalen.
We kwamen iets eerder, rond 14:30, en dat was geen probleem, we wisten dat we even moesten wachten.
Na plaats te hebben genomen en vriendelijk een glas water te hebben gekregen, werd het wachten echter steeds langer.
Het beloofde halfuurtje werd ruim anderhalf uur, zonder dat iemand even kwam informeren of uitleggen wat er aan de hand was.
Toen we na ruim anderhalf uur zelf gingen vragen, kregen we meerdere keren te horen dat het “nog vijf minuten” zou duren. Uiteindelijk, na opnieuw tien minuten wachten, ben ik weer naar beneden gegaan om verhaal te halen. De verkoper ging met zichtbare tegenzin kijken, en toen was de auto er eindelijk.
Maar wat een teleurstelling. Geen moment van aandacht, geen overhandiging met wat enthousiasme of uitleg, geen presentatie, niets. De sleutel werd letterlijk in onze handen gedrukt en dat was het. Geen doek, geen lint, geen rondje om de auto, helemaal niets wat hoort bij het ophalen van een splinternieuwe auto.
Tot overmaat van ramp werd er ook nog gezegd dat mijn toon “niet werd getolereerd”, terwijl ik na twee uur wachten slechts terecht mijn frustratie uitte.
Omdat de verkoper boos was geworden, kreeg ik niet eens een hand bij de overdracht, wat ik als erg onvriendelijk en zelfs arrogant heb ervaren.
Kortom: van klantbeleving of service was absoluut geen sprake.
Een nieuwe auto ophalen zou een bijzonder moment moeten zijn, bij Kien voelde het als een last voor hen in plaats van een feestje voor ons.
Goede service bij Kien? die hebben wij niet gezien!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wim Hulsbergen
|
Afspraak gemakt voor een APK keuring voor mijn camper. Deze werd netjes bevestigd in een email met alle correcte gegevens. Bij aankomst konden ze de afspraak niet vinden en werd me ook verteld dat mijn camper te lang was en ik maar ergens anders moest proberen. Zelden zo'n slechte ervaring gehad. Totaal onverschillig werd ik weggestuurd zonder ook maar even te helpen om een oplossing te vinden.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ace Ellen
|
Wat n gepruts. Auto gekocht en gebracht met lekkend ruitensproeier systeem. Auto achterbank bij de voeten zeiknat. Bij afhalen was de watertank leeg. Monteur zei sorry ik was hem vergeten te vullen? Maar dat bleek een leugen want de volgende dag was de volle tank weer leeg en een zeiknatte autovloer.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nelly
|
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Meerdere malen terug moeten komen voor een reparatie van het koelsysteem, die nooit goed gemaakt is.De reparatie heeft 3000 euro gekost,maar is niet goed uitgevoerd. Hoge prijzen, slechte service en uiteindelijk 3000 euro kwijt.
1
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Harald Palm
|
Ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Reed op weg naar mijn vakantie, toen ik pech kreeg.
De motor van mijn Abarth ging in de noordstand ik ben maar terug naar Nederland gereden en zo snel mogelijk bij een Abarth dealer langs gegaan...dit was bij Kien...zij hebben mij meteen geholpen en de auto onderzocht ze konden het probleem niet meteen oplossen maar ik kon wel met de auto weer naar huis en zonder kosten van onderzoek omdat ik al genoeg vakantie stress daardoor had...echt heel top...dat is nog eens service!!
11 Reviews Plaats review
Ertan
|Kien Velp.
We hadden afgesproken dat we onze nieuwe auto tussen 15:00 en 17:00 konden ophalen.
We kwamen iets eerder, rond 14:30, en dat was geen probleem, we wisten dat we even moesten wachten.
Na plaats te hebben genomen en vriendelijk een glas water te hebben gekregen, werd het wachten echter steeds langer.
Het beloofde halfuurtje werd ruim anderhalf uur, zonder dat iemand even kwam informeren of uitleggen wat er aan de hand was.
Toen we na ruim anderhalf uur zelf gingen vragen, kregen we meerdere keren te horen dat het “nog vijf minuten” zou duren. Uiteindelijk, na opnieuw tien minuten wachten, ben ik weer naar beneden gegaan om verhaal te halen. De verkoper ging met zichtbare tegenzin kijken, en toen was de auto er eindelijk.
Maar wat een teleurstelling. Geen moment van aandacht, geen overhandiging met wat enthousiasme of uitleg, geen presentatie, niets. De sleutel werd letterlijk in onze handen gedrukt en dat was het. Geen doek, geen lint, geen rondje om de auto, helemaal niets wat hoort bij het ophalen van een splinternieuwe auto.
Tot overmaat van ramp werd er ook nog gezegd dat mijn toon “niet werd getolereerd”, terwijl ik na twee uur wachten slechts terecht mijn frustratie uitte.
Omdat de verkoper boos was geworden, kreeg ik niet eens een hand bij de overdracht, wat ik als erg onvriendelijk en zelfs arrogant heb ervaren.
Kortom: van klantbeleving of service was absoluut geen sprake.
Een nieuwe auto ophalen zou een bijzonder moment moeten zijn, bij Kien voelde het als een last voor hen in plaats van een feestje voor ons.
Goede service bij Kien? die hebben wij niet gezien!
Wim Hulsbergen
|Afspraak gemakt voor een APK keuring voor mijn camper. Deze werd netjes bevestigd in een email met alle correcte gegevens. Bij aankomst konden ze de afspraak niet vinden en werd me ook verteld dat mijn camper te lang was en ik maar ergens anders moest proberen. Zelden zo'n slechte ervaring gehad. Totaal onverschillig werd ik weggestuurd zonder ook maar even te helpen om een oplossing te vinden.
Ace Ellen
|Wat n gepruts. Auto gekocht en gebracht met lekkend ruitensproeier systeem. Auto achterbank bij de voeten zeiknat. Bij afhalen was de watertank leeg. Monteur zei sorry ik was hem vergeten te vullen? Maar dat bleek een leugen want de volgende dag was de volle tank weer leeg en een zeiknatte autovloer.
Nelly
|Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Meerdere malen terug moeten komen voor een reparatie van het koelsysteem, die nooit goed gemaakt is.De reparatie heeft 3000 euro gekost,maar is niet goed uitgevoerd. Hoge prijzen, slechte service en uiteindelijk 3000 euro kwijt.
1
Harald Palm
|Ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Reed op weg naar mijn vakantie, toen ik pech kreeg.
De motor van mijn Abarth ging in de noordstand ik ben maar terug naar Nederland gereden en zo snel mogelijk bij een Abarth dealer langs gegaan...dit was bij Kien...zij hebben mij meteen geholpen en de auto onderzocht ze konden het probleem niet meteen oplossen maar ik kon wel met de auto weer naar huis en zonder kosten van onderzoek omdat ik al genoeg vakantie stress daardoor had...echt heel top...dat is nog eens service!!