Wat n gepruts. Auto gekocht en gebracht met lekkend ruitensproeier systeem. Auto achterbank bij de voeten zeiknat. Bij afhalen was de watertank leeg. Monteur zei sorry ik was hem vergeten te vullen? Maar dat bleek een leugen want de volgende dag was de volle tank weer leeg en een zeiknatte autovloer.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nelly
|
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Meerdere malen terug moeten komen voor een reparatie van het koelsysteem, die nooit goed gemaakt is.De reparatie heeft 3000 euro gekost,maar is niet goed uitgevoerd. Hoge prijzen, slechte service en uiteindelijk 3000 euro kwijt.
1
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Harald Palm
|
Ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Reed op weg naar mijn vakantie, toen ik pech kreeg.
De motor van mijn Abarth ging in de noordstand ik ben maar terug naar Nederland gereden en zo snel mogelijk bij een Abarth dealer langs gegaan...dit was bij Kien...zij hebben mij meteen geholpen en de auto onderzocht ze konden het probleem niet meteen oplossen maar ik kon wel met de auto weer naar huis en zonder kosten van onderzoek omdat ik al genoeg vakantie stress daardoor had...echt heel top...dat is nog eens service!!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Gerard Bos
|
Betreft Kien vestiging Nijmegen. Auto gebracht zonder storingen en/of gebreken. Reden was na te gaan waar een, kennelijk onschuldig, bijgeluid vandaan kwam en dat eventueel op te lossen. Auto teruggekregen zonder dat een diagnose is gesteld, niets is opgelost, maar wel met forse schade aan een motoronderdeel. Zodanig dat de auto niet meer reed. Ook werd mij een forse rekening gepresenteerd i.v.m. onzinnige handelingen die nergens toe hebben geleid. Geprobeerd fatsoenlijk met Kien in gesprek te komen. Is categorisch geweigerd. Ik ben voor leugenaar uitgemaakt. Via BOVAG met bewijzen aangetoond dat Kien de veroorzaker van de schade is. Kien bleef ontkennen en mij beschuldigen en weigerde in gesprek te gaan. Heeft uiteindelijk, om 'van het gezeur af te zijn' ingestemd met vergoeding van herstel van de schade door een ander autobedrijf. Wel heel vreemd als je 100% zeker bent dat je niets is te verwijten. Later ontstond een acuut probleem aan het koelsysteem. ANWB pechhulp moest er bij komen en gelukkig had ik het probleem op tijd in de gaten. Is uiteindelijk ook weer opgelost door dat andere autobedrijf. Daar werd vastgesteld dat het defect ook door onjuist handelen door Kien moet zijn ontstaan.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hans Roelofs
|
KIEN: niet maar zo een "doorsnee" autobedrijf.
Vanaf binnenkomst ademt dit bedrijf rust, kwaliteit en service uit. Niets is dan ook teveel voor de medewerkers. Je krijgt de tijd, de info is duidelijk en de afspraken helder en transparant. Ook de communicatie via de telefoon verdient een dik compliment, gewoon niets te veel en niets te weinig maar altijd vriendelijk en correct. Kortom: een voorbeeldbedrijf voor de branche.
Een puntje; de koffie krijgt een zware onvoldoende
9 Reviews Plaats review
Ace Ellen
|Wat n gepruts. Auto gekocht en gebracht met lekkend ruitensproeier systeem. Auto achterbank bij de voeten zeiknat. Bij afhalen was de watertank leeg. Monteur zei sorry ik was hem vergeten te vullen? Maar dat bleek een leugen want de volgende dag was de volle tank weer leeg en een zeiknatte autovloer.
Nelly
|Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Meerdere malen terug moeten komen voor een reparatie van het koelsysteem, die nooit goed gemaakt is.De reparatie heeft 3000 euro gekost,maar is niet goed uitgevoerd. Hoge prijzen, slechte service en uiteindelijk 3000 euro kwijt.
1
Harald Palm
|Ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Reed op weg naar mijn vakantie, toen ik pech kreeg.
De motor van mijn Abarth ging in de noordstand ik ben maar terug naar Nederland gereden en zo snel mogelijk bij een Abarth dealer langs gegaan...dit was bij Kien...zij hebben mij meteen geholpen en de auto onderzocht ze konden het probleem niet meteen oplossen maar ik kon wel met de auto weer naar huis en zonder kosten van onderzoek omdat ik al genoeg vakantie stress daardoor had...echt heel top...dat is nog eens service!!
Gerard Bos
|Betreft Kien vestiging Nijmegen. Auto gebracht zonder storingen en/of gebreken. Reden was na te gaan waar een, kennelijk onschuldig, bijgeluid vandaan kwam en dat eventueel op te lossen. Auto teruggekregen zonder dat een diagnose is gesteld, niets is opgelost, maar wel met forse schade aan een motoronderdeel. Zodanig dat de auto niet meer reed. Ook werd mij een forse rekening gepresenteerd i.v.m. onzinnige handelingen die nergens toe hebben geleid. Geprobeerd fatsoenlijk met Kien in gesprek te komen. Is categorisch geweigerd. Ik ben voor leugenaar uitgemaakt. Via BOVAG met bewijzen aangetoond dat Kien de veroorzaker van de schade is. Kien bleef ontkennen en mij beschuldigen en weigerde in gesprek te gaan. Heeft uiteindelijk, om 'van het gezeur af te zijn' ingestemd met vergoeding van herstel van de schade door een ander autobedrijf. Wel heel vreemd als je 100% zeker bent dat je niets is te verwijten. Later ontstond een acuut probleem aan het koelsysteem. ANWB pechhulp moest er bij komen en gelukkig had ik het probleem op tijd in de gaten. Is uiteindelijk ook weer opgelost door dat andere autobedrijf. Daar werd vastgesteld dat het defect ook door onjuist handelen door Kien moet zijn ontstaan.
Hans Roelofs
|KIEN: niet maar zo een "doorsnee" autobedrijf.
Vanaf binnenkomst ademt dit bedrijf rust, kwaliteit en service uit. Niets is dan ook teveel voor de medewerkers. Je krijgt de tijd, de info is duidelijk en de afspraken helder en transparant. Ook de communicatie via de telefoon verdient een dik compliment, gewoon niets te veel en niets te weinig maar altijd vriendelijk en correct. Kortom: een voorbeeldbedrijf voor de branche.
Een puntje; de koffie krijgt een zware onvoldoende