In de winkel had ik een broek gekocht en werd nog opgestuurd om de pijpen in te korten. Bezorging liet op zich wachten dus gemaild waar hij bleef. Direct reactie en hoefde de broek niet meer op te halen in de winkel maar werd thuisbezorgd.
Toen bleken helaas de pijpen te kort. Weer contact opgenomen. Diezelfde dag kreeg ik een bericht met dat ze een nieuwe broek had laten vermaken en deze de volgende dag zal opsturen. Tevens een tegoed op mijn membercard gekregen voor het ongemak. Hoop gedoe maar perfect opgelost!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
s
|
Jurk teruggebracht en zou de eerst volgende werkdag mijn geld retour krijgen. Dat was niet het geval. Wegens drukte kan ik mijn geld pas binnen 5 werkdagen terug verwachten. Dat heeft het hoofdkantoor besloten en daar kon ik het mee doen. Niet erg klantvriendelijk dus.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marlies
|
Bijna altijd goede kwaliteit. Bij retourneren in de winkel wordt het opgestuurd. Vind ik een motie van wantrouwen. Kunnen medewerkers toch ook beoordelen! 2x iets teruggestuurd. 2x bedrag retour gekregen. Fijne winkels met klantgericht personeel. Goede pasvorm voor mij.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Henriette
|
Trui gekocht originele prijs €80 na 2x dragen al onder de pluis. Foto gestuurd. Ik moest de trui maar terugsturen, verzendkosten worden vergoed. Na enige tijd bericht dat de trui vergoed zou worden. Idd geld terug maar niet de verzendkosten toch €6,95. Maar weer een mail gestuurd. Op hoop van zegen. Voor mij geen Vanilia meer.
Bij goedkope ketens als C&A en H&M krijg je betere service. En garantie!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carin
|
Als vaste klant heb ik een redelijke "Vanillia" garderobe. In april t-shirt "amour" in de kleur roze gekocht met bijpassende broek. Na een paar keer wassen ontstaan er gaatjes in de stof. Via de winkel in Den Bosch heeft een medewerkster het shirt opgestuurd naar de customer service. De customer service vergoed het niet omdat de gaatjes (op oksel/schouderhoogte) door het vaak dragen zouden zijn ontstaan! Blijkbaar gaat een shirt van Vanillia maar een paar maanden mee... Shirt inmiddels retour ontvangen met UPS met een vlek! Deze zat er voorheen niet. Mijn gegevens heb ik uit het bestand laten verwijderen. Voor mij GEEN Vanillia meer!!!
255 Reviews Plaats review
Renée
|In de winkel had ik een broek gekocht en werd nog opgestuurd om de pijpen in te korten. Bezorging liet op zich wachten dus gemaild waar hij bleef. Direct reactie en hoefde de broek niet meer op te halen in de winkel maar werd thuisbezorgd.
Toen bleken helaas de pijpen te kort. Weer contact opgenomen. Diezelfde dag kreeg ik een bericht met dat ze een nieuwe broek had laten vermaken en deze de volgende dag zal opsturen. Tevens een tegoed op mijn membercard gekregen voor het ongemak. Hoop gedoe maar perfect opgelost!
s
|Jurk teruggebracht en zou de eerst volgende werkdag mijn geld retour krijgen. Dat was niet het geval. Wegens drukte kan ik mijn geld pas binnen 5 werkdagen terug verwachten. Dat heeft het hoofdkantoor besloten en daar kon ik het mee doen. Niet erg klantvriendelijk dus.
Marlies
|Bijna altijd goede kwaliteit. Bij retourneren in de winkel wordt het opgestuurd. Vind ik een motie van wantrouwen. Kunnen medewerkers toch ook beoordelen! 2x iets teruggestuurd. 2x bedrag retour gekregen. Fijne winkels met klantgericht personeel. Goede pasvorm voor mij.
Henriette
|Trui gekocht originele prijs €80 na 2x dragen al onder de pluis. Foto gestuurd. Ik moest de trui maar terugsturen, verzendkosten worden vergoed. Na enige tijd bericht dat de trui vergoed zou worden. Idd geld terug maar niet de verzendkosten toch €6,95. Maar weer een mail gestuurd. Op hoop van zegen. Voor mij geen Vanilia meer.
Bij goedkope ketens als C&A en H&M krijg je betere service. En garantie!
Carin
|Als vaste klant heb ik een redelijke "Vanillia" garderobe. In april t-shirt "amour" in de kleur roze gekocht met bijpassende broek. Na een paar keer wassen ontstaan er gaatjes in de stof. Via de winkel in Den Bosch heeft een medewerkster het shirt opgestuurd naar de customer service. De customer service vergoed het niet omdat de gaatjes (op oksel/schouderhoogte) door het vaak dragen zouden zijn ontstaan! Blijkbaar gaat een shirt van Vanillia maar een paar maanden mee... Shirt inmiddels retour ontvangen met UPS met een vlek! Deze zat er voorheen niet. Mijn gegevens heb ik uit het bestand laten verwijderen. Voor mij GEEN Vanillia meer!!!