Artikel geroutineerd. Nooit bij hun aangekomen. Ik kwam hier pas 1/5 later achter en had het verzend bewijs niet meer. Ze konden niks voor me betekenen en zelf geen eens contact opnemen met PostNL. Klantenservice is waardeloos. Ze sturen nu wel een factuur van een artikel die ik niet heb. En willen dat ik deze betaal. Ongelofelijk
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Benina
|
Slechtste klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. Prijs op de website kloptte niet en in plaats van dit op te lossen wordt de schuld aan de leverancier gegeven en gezegd sorry die kan het ineens veranderen en dan moet je dus ineens meer betalen.echt waar hoe kan dit?! Ik bestel toch echt op zalando.nl en niet bij de leverancier.
1.7
Prijs-kwaliteit
Assortiment
Service
Michella Fijneman
|
3 dagen geleden een bestelling geplaatst (overigens voor de 1e keer) bij Zalando.
Er werd me bij de bevestiging aangegeven dat de levering de volgende dag (zaterdag) of uiterlijk maandag zou plaatsvinden. Mijn bestelling bleef echter de status "in behandeling" houden tot maandagochtend en ik twijfelde of ik de bestelling zou moeten annuleren of niet, aangezien ik het artikel uiterlijk maandag nodig zou hebben.
Toen ontving ik ineens maandagmorgen een mailbericht met de mededeling dat mijn levering langer zou gaan duren (hoeveel langer wordt niet gemeld) en dat ik de bestelling ook niet meer kan annuleren. Wat ik wel kan doen is deze terugsturen na levering en dan zou ik TWEE weken later mijn geld een keer terug ontvangen.
En wanneer ik over 4 dagen nog geen verzendbevestiging van mijn bestelling had ontvangen, zou ik maar contact met hen moeten opnemen.
Wat een ongelooflijke onbetrouwbare en klantonvriendelijke benadering van je klanten !!
Voor mij zijn 2 dingen zeker:
- Ik zal nooit meer bij Zalando bestellen
- Wanneer eindelijk de bestelling zal binnenkomen, zal ik deze direct retour sturen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
c.a
|
ONGELOOFLIJK........!!!!!!!!!!!!!!!
in 2014 een hoop gedoe en gezeur gehad over een bestelling die ik heb geretourneerd. incassobureau en al op mn dak gekregen. uiteindelijk hebben ze me sinds medio 2014 er niet meer mee lastig gevallen. ik heb door deze slechte ervaring ook een hele poos niets meer gekocht bij zalando. nu afgelopen december 2015 toch maar weer eens wat besteld. een kostuum voor mijn man. past niet, slechte kwaliteit dus retour zalando. het geld zou worden terug gestort op mijn rekening na ongeveer 5 dagen. half januari maar weer eens gebeld, en gemaild naar zalando. waar blijft mijn geld?????
"oh, mevrouw u heeft nog een openstaande factuur van 40,13 euro in 2014, wij sturen uw gegevens door naar ons incassobureau.".
en mijn verbazing maakte vandaag plaats voor giga boosheid, want ik krijg niet het bedrag terug van het kostuum, maar daar hebben ze 40,13 euro + 40,00 incassokosten zomaar eigenhandig en brutaal vanaf getrokken. dus,... ik moet betalen voor artikelen die ik niet heb gekocht en die ik ooit in 2014 heb terug gestuurd naar Zalando(maar die zij niet hebben terug kunnen vinden) en ook nog eens 40,00 euro voor hun incassobedrijf betalen.....wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!! ik heb dit ervaren als een misdrijf!!!!!!!
3.0
0
Klant van Zalando.nl
|
Het is makkelijk om iets te kopen en de levering is snel.
1636 Reviews Plaats review
Pakketje kwijt
|Artikel geroutineerd. Nooit bij hun aangekomen. Ik kwam hier pas 1/5 later achter en had het verzend bewijs niet meer. Ze konden niks voor me betekenen en zelf geen eens contact opnemen met PostNL. Klantenservice is waardeloos. Ze sturen nu wel een factuur van een artikel die ik niet heb. En willen dat ik deze betaal. Ongelofelijk
Benina
|Slechtste klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. Prijs op de website kloptte niet en in plaats van dit op te lossen wordt de schuld aan de leverancier gegeven en gezegd sorry die kan het ineens veranderen en dan moet je dus ineens meer betalen.echt waar hoe kan dit?! Ik bestel toch echt op zalando.nl en niet bij de leverancier.
Michella Fijneman
|3 dagen geleden een bestelling geplaatst (overigens voor de 1e keer) bij Zalando.
Er werd me bij de bevestiging aangegeven dat de levering de volgende dag (zaterdag) of uiterlijk maandag zou plaatsvinden. Mijn bestelling bleef echter de status "in behandeling" houden tot maandagochtend en ik twijfelde of ik de bestelling zou moeten annuleren of niet, aangezien ik het artikel uiterlijk maandag nodig zou hebben.
Toen ontving ik ineens maandagmorgen een mailbericht met de mededeling dat mijn levering langer zou gaan duren (hoeveel langer wordt niet gemeld) en dat ik de bestelling ook niet meer kan annuleren. Wat ik wel kan doen is deze terugsturen na levering en dan zou ik TWEE weken later mijn geld een keer terug ontvangen.
En wanneer ik over 4 dagen nog geen verzendbevestiging van mijn bestelling had ontvangen, zou ik maar contact met hen moeten opnemen.
Wat een ongelooflijke onbetrouwbare en klantonvriendelijke benadering van je klanten !!
Voor mij zijn 2 dingen zeker:
- Ik zal nooit meer bij Zalando bestellen
- Wanneer eindelijk de bestelling zal binnenkomen, zal ik deze direct retour sturen
c.a
|ONGELOOFLIJK........!!!!!!!!!!!!!!!
in 2014 een hoop gedoe en gezeur gehad over een bestelling die ik heb geretourneerd. incassobureau en al op mn dak gekregen. uiteindelijk hebben ze me sinds medio 2014 er niet meer mee lastig gevallen. ik heb door deze slechte ervaring ook een hele poos niets meer gekocht bij zalando. nu afgelopen december 2015 toch maar weer eens wat besteld. een kostuum voor mijn man. past niet, slechte kwaliteit dus retour zalando. het geld zou worden terug gestort op mijn rekening na ongeveer 5 dagen. half januari maar weer eens gebeld, en gemaild naar zalando. waar blijft mijn geld?????
"oh, mevrouw u heeft nog een openstaande factuur van 40,13 euro in 2014, wij sturen uw gegevens door naar ons incassobureau.".
en mijn verbazing maakte vandaag plaats voor giga boosheid, want ik krijg niet het bedrag terug van het kostuum, maar daar hebben ze 40,13 euro + 40,00 incassokosten zomaar eigenhandig en brutaal vanaf getrokken. dus,... ik moet betalen voor artikelen die ik niet heb gekocht en die ik ooit in 2014 heb terug gestuurd naar Zalando(maar die zij niet hebben terug kunnen vinden) en ook nog eens 40,00 euro voor hun incassobedrijf betalen.....wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!! ik heb dit ervaren als een misdrijf!!!!!!!
Klant van Zalando.nl
|Het is makkelijk om iets te kopen en de levering is snel.