Wat een lomp volk. Scooter opgehaald, hebben ze niet gedaan wat we hebben afgesproken zonder mij te informeren of te overleggen. Vage smoes. Echt half werk. Eén en al nonchalance, vooral ook in de communicatie. Echt een stel tokkies in hun doen en laten. Het is daar binnen ook één grote bende en ze vinden het normaal om hun hond in de zaak te laten rondlopen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ralph
|
Verschrikkelijke slechte zaak.
Mijn ketting van mijn fiets was dubbel gegaan bij het schakelen. Gelukkig (Dacht ik) was ik in de buurt van Nieuwkerk Fietsen.
Toen ik de werkplaats wou binnen lopen werd mij meteen de pas afgesneden (ben geen stap binnen geweest). Met veel moeite mocht ik nog net mijn verhaal vertellen, dat bij schakelen de ketting dubbel was gaan zitten tussen de tandwielen.
De man van de winkel ramde op de trapper waardoor de ketting (die dubbel zat) met geweld los geslagen was.
Zo gemaakt!!, zei de man van de winkel.
Ik benadrukte dak ik mij nu wel zorgen maken om gevolg schade, de ketting maakte een verschrikkelijk geluid bij het draaien.
Maar om even goed te kijken daar had de man geen tijd meer voor.
Een kleine kilometer veder knapte mijn ketting, waardoor de hele versnelling van mijn 2 dagen oude fiets beschadigd is geraakt. Tevens een snee in mijn been door de ketting die daar tegen aan geslagen is.
Ik raad u Nieuwkerk Fietsen in Middenhoven Amstelveen absoluut af.
1.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Alec
|
Laat nooit onderhoud doen aan je scooter bij van Nieuwkerk!
Ik heb mijn scooter naar van Nieuwkerk gebracht om er naar te laten kijken wat er mis mee was. Ik heb hen verteld dat ze mij moesten bellen om te vertellen hoeveel de reparatie zou bedragen, voordat ze overgingen tot reparatie. Een paar dagen later kreeg ik een sms'je waarin stond dat mijn scooter klaar stond en er voor 95 euro aan onderhoudskosten waren gemaakt. Toen ik van Nieuwkerk belde om te vragen waarom ze tot reparatie over zijn gegaan, zonder mijn toestemming, vertelden ze mij dat ik niks weet van scooters en dat deze kosten nodig waren om te kijken wat er mis was met mijn scooter.
Omdat ik niet moeilijk wil doen over 95 euro ben ik naar de winkel gegaan om mijn scooter op te halen, maar ik wou wel nog wat vragen stellen ter verduidelijking. Na 1 vraag gesteld te hebben komt een van de werknemers van Van Nieuwkerk naar mij toe en zegt hij dat hij mijn vragen niet gaat beantwoorden omdat hij klaar met mij is. Daar boven op zegt hij dat mensen vroeger moesten voelen als ze niet wilden luisteren, wat een duidelijke bedreiging is. Na een kleine ruzie van 5 minuten besloot ik om toch te betalen, maar zeker is dat ik nooit meer terug kom bij van Nieuwkerk.
Mijn boodschap aan iedereen die hier zijn zaken naar toe wilt brengen is doe het niet. Ze hebben totaal geen respect voor hun klanten en gebruiken hun machtspositie om mensen te bedriegen.
2.8
0
Sandra van Ginkel
|
Fiets met gebroken ketting ter reparatie aangeboden. Werd dezelfde dag nog gemaakt voor het zeer redelijke bedrag van 7,50. Ook bij de aanschaf van een nieuwe fiets uitstekend geadviseerd.
7.3
0
mischoen
|
Laat nooit je fiets repareren of onderhouden door deze fietsen 'specialist'. Ik heb mijn fiets weggebracht bij deze zaak om mijn achterwiel van drie nieuwe spaken te voorzien, remmen en versnelling na te KIJKEN. Rekening bijna 100 euro!! Bij het ophalen opheldering gevraagd hoe dit kan en waarin de kosten hebben gezeten. Werkzaamheden: spaken achter vervangen, remkabels vervangen (buiten en binnen kabels), versnellingskabel vervangen (buiten en binnen kabel) en een NIEUWE KETTING. Mijn vraag aan het personeel van Fietsshop van Nieuwkerk BV te brink Amstelveen was: waarom zijn de kabels van mijn remmen, versnelling en mijn ketting vervangen zonder mij te vragen of dit goed is. Hierop heb ik geen duidelijk antwoord gekregen, alleen dat de ketting verroest was. Goed, had van te voren gebeld en gevraagd of de reperatie uitgevoerd mag worden ipv de KLANT voor een voldongen feit te zetten. Verder miste ik een tweetal onderdelen die eerst wel op de fiets hebben gezeten. Bij navraag waar die onderdelen waren, was het antwoord van een van de personeelsleden "die zaten er niet op". Even later zei een ander personeelslid, oh ja die heb ik zien liggen. Na wat zoeken was de conclusie dat ze die niet meer hadden!
Een paar maanden eerder had ik een prijs opvraag gedaan voor een reparatie, bij het ophalen van de fiets bleek toch de rekening 10 euro hoger te liggen dan afgesproken. Dus mijn advies is, ga naar een andere fietsenzaak dan van Nieuwkerk fietsshops BV en bespaar je veel (onnodige) kosten en veel irritatie. Je wordt bedonderd waar je bij staat!
8 Reviews Plaats review
Elias
|Wat een lomp volk. Scooter opgehaald, hebben ze niet gedaan wat we hebben afgesproken zonder mij te informeren of te overleggen. Vage smoes. Echt half werk. Eén en al nonchalance, vooral ook in de communicatie. Echt een stel tokkies in hun doen en laten. Het is daar binnen ook één grote bende en ze vinden het normaal om hun hond in de zaak te laten rondlopen.
Ralph
|Verschrikkelijke slechte zaak.
Mijn ketting van mijn fiets was dubbel gegaan bij het schakelen. Gelukkig (Dacht ik) was ik in de buurt van Nieuwkerk Fietsen.
Toen ik de werkplaats wou binnen lopen werd mij meteen de pas afgesneden (ben geen stap binnen geweest). Met veel moeite mocht ik nog net mijn verhaal vertellen, dat bij schakelen de ketting dubbel was gaan zitten tussen de tandwielen.
De man van de winkel ramde op de trapper waardoor de ketting (die dubbel zat) met geweld los geslagen was.
Zo gemaakt!!, zei de man van de winkel.
Ik benadrukte dak ik mij nu wel zorgen maken om gevolg schade, de ketting maakte een verschrikkelijk geluid bij het draaien.
Maar om even goed te kijken daar had de man geen tijd meer voor.
Een kleine kilometer veder knapte mijn ketting, waardoor de hele versnelling van mijn 2 dagen oude fiets beschadigd is geraakt. Tevens een snee in mijn been door de ketting die daar tegen aan geslagen is.
Ik raad u Nieuwkerk Fietsen in Middenhoven Amstelveen absoluut af.
Alec
|Laat nooit onderhoud doen aan je scooter bij van Nieuwkerk!
Ik heb mijn scooter naar van Nieuwkerk gebracht om er naar te laten kijken wat er mis mee was. Ik heb hen verteld dat ze mij moesten bellen om te vertellen hoeveel de reparatie zou bedragen, voordat ze overgingen tot reparatie. Een paar dagen later kreeg ik een sms'je waarin stond dat mijn scooter klaar stond en er voor 95 euro aan onderhoudskosten waren gemaakt. Toen ik van Nieuwkerk belde om te vragen waarom ze tot reparatie over zijn gegaan, zonder mijn toestemming, vertelden ze mij dat ik niks weet van scooters en dat deze kosten nodig waren om te kijken wat er mis was met mijn scooter.
Omdat ik niet moeilijk wil doen over 95 euro ben ik naar de winkel gegaan om mijn scooter op te halen, maar ik wou wel nog wat vragen stellen ter verduidelijking. Na 1 vraag gesteld te hebben komt een van de werknemers van Van Nieuwkerk naar mij toe en zegt hij dat hij mijn vragen niet gaat beantwoorden omdat hij klaar met mij is. Daar boven op zegt hij dat mensen vroeger moesten voelen als ze niet wilden luisteren, wat een duidelijke bedreiging is. Na een kleine ruzie van 5 minuten besloot ik om toch te betalen, maar zeker is dat ik nooit meer terug kom bij van Nieuwkerk.
Mijn boodschap aan iedereen die hier zijn zaken naar toe wilt brengen is doe het niet. Ze hebben totaal geen respect voor hun klanten en gebruiken hun machtspositie om mensen te bedriegen.
Sandra van Ginkel
|Fiets met gebroken ketting ter reparatie aangeboden. Werd dezelfde dag nog gemaakt voor het zeer redelijke bedrag van 7,50. Ook bij de aanschaf van een nieuwe fiets uitstekend geadviseerd.
mischoen
|Laat nooit je fiets repareren of onderhouden door deze fietsen 'specialist'. Ik heb mijn fiets weggebracht bij deze zaak om mijn achterwiel van drie nieuwe spaken te voorzien, remmen en versnelling na te KIJKEN. Rekening bijna 100 euro!! Bij het ophalen opheldering gevraagd hoe dit kan en waarin de kosten hebben gezeten. Werkzaamheden: spaken achter vervangen, remkabels vervangen (buiten en binnen kabels), versnellingskabel vervangen (buiten en binnen kabel) en een NIEUWE KETTING. Mijn vraag aan het personeel van Fietsshop van Nieuwkerk BV te brink Amstelveen was: waarom zijn de kabels van mijn remmen, versnelling en mijn ketting vervangen zonder mij te vragen of dit goed is. Hierop heb ik geen duidelijk antwoord gekregen, alleen dat de ketting verroest was. Goed, had van te voren gebeld en gevraagd of de reperatie uitgevoerd mag worden ipv de KLANT voor een voldongen feit te zetten. Verder miste ik een tweetal onderdelen die eerst wel op de fiets hebben gezeten. Bij navraag waar die onderdelen waren, was het antwoord van een van de personeelsleden "die zaten er niet op". Even later zei een ander personeelslid, oh ja die heb ik zien liggen. Na wat zoeken was de conclusie dat ze die niet meer hadden!
Een paar maanden eerder had ik een prijs opvraag gedaan voor een reparatie, bij het ophalen van de fiets bleek toch de rekening 10 euro hoger te liggen dan afgesproken. Dus mijn advies is, ga naar een andere fietsenzaak dan van Nieuwkerk fietsshops BV en bespaar je veel (onnodige) kosten en veel irritatie. Je wordt bedonderd waar je bij staat!