Zelden werd ik zo schofterig behandeld. Ik kom hier nooit meer. De eigenaar rekende veel meer dan van tevoren afgesproken en toen ik hem daarnaar vroeg kreeg ik een erg vrijpostig antwoord. Anders halen we het er toch weer af.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joke
|
De accu van mijn oude fiets heeft het na 5 jaar dan toch begeven, in ieder geval kan hij de kou van de winter niet meer hebben. Net op tijd in de winkel voor een droom van een demo fiets, prima uitleg en gunstige korting en de zekerheid dat ik een fietsenmaker heb waar ik altijd langs kan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elma
|
Top service en als het mogelijk is : klaar terwijl u wacht (nieuwe binnen -en buitenband ). Dank je wel, Ronald!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jolanda
|
Hier wordt je meteen geholpen, door een vriendelijke man.
Nieuwe achterband op de fiets, klaar terwijl ik wachtte!
Heel Fijn!!!!!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joke Zonneveld
|
In 2011 kocht ik bij Amstelland tweewielers een tweedehands electrische fiets. Ondertussen 1 nieuwe accu gehad in 2015 en een display. In 2018 dacht ik dat de accu stuk was, de fiets stopte met de bekrachtiging.
Het leuke is: Ronald kan de fiets uitlezen en weet precies wat er gebeurd was. Een foutje in de display, en resetten en daarna zou ie het weer moeten doen. Ik was op vakantie en ik concludeerde dat het aan de accu lag en durfde niet meer voluit de accu te belasten. Ronald legde uit dat de accu goed moest zijn en vroeg me hem leegte rijden. Dat heb ik nagenoeg gedaan, en zijn verhaal werd bevestigd. Joepie: ik kan nog even voort. Ronald neemt alle tijd om het uit te leggen, kijkt alles na, controleert alles. En dat op loopafstand van mijn huis. Heerlijk!
5 Reviews Plaats review
Jeroen
|Zelden werd ik zo schofterig behandeld. Ik kom hier nooit meer. De eigenaar rekende veel meer dan van tevoren afgesproken en toen ik hem daarnaar vroeg kreeg ik een erg vrijpostig antwoord. Anders halen we het er toch weer af.
Joke
|De accu van mijn oude fiets heeft het na 5 jaar dan toch begeven, in ieder geval kan hij de kou van de winter niet meer hebben. Net op tijd in de winkel voor een droom van een demo fiets, prima uitleg en gunstige korting en de zekerheid dat ik een fietsenmaker heb waar ik altijd langs kan.
Elma
|Top service en als het mogelijk is : klaar terwijl u wacht (nieuwe binnen -en buitenband ). Dank je wel, Ronald!
Jolanda
|Hier wordt je meteen geholpen, door een vriendelijke man.
Nieuwe achterband op de fiets, klaar terwijl ik wachtte!
Heel Fijn!!!!!!!
Joke Zonneveld
|In 2011 kocht ik bij Amstelland tweewielers een tweedehands electrische fiets. Ondertussen 1 nieuwe accu gehad in 2015 en een display. In 2018 dacht ik dat de accu stuk was, de fiets stopte met de bekrachtiging.
Het leuke is: Ronald kan de fiets uitlezen en weet precies wat er gebeurd was. Een foutje in de display, en resetten en daarna zou ie het weer moeten doen. Ik was op vakantie en ik concludeerde dat het aan de accu lag en durfde niet meer voluit de accu te belasten. Ronald legde uit dat de accu goed moest zijn en vroeg me hem leegte rijden. Dat heb ik nagenoeg gedaan, en zijn verhaal werd bevestigd. Joepie: ik kan nog even voort. Ronald neemt alle tijd om het uit te leggen, kijkt alles na, controleert alles. En dat op loopafstand van mijn huis. Heerlijk!