Een paar maanden voor de geboorte van mijn zoontje had ik een set baby box + matras + hoeslaken + boxkleed besteld. Begin oktober was mijn zoontje geboren. Na een paar keer gebruik van een pasgeboren baby van ongeveer 3,5 kg merkte ik dat de plaat krom was geworden. Ik was helemaal verbaasd, want dit mag natuurlijk gewoon niet kunnen, dit is erg gevaarlijk en onveilig, wat schandalig.
Dus nam ik contact op met het bedrijf. Zij gaven mij twee opties; optie1 alles retour en geld terug, alles moest wel in verpakking, maar verpakking had ik al weggegooid, omdat ik er van uit ging dat het een fatsoenlijk degelijk product is (dus niet), optie 2 ze sturen de originele plaat deze zou dikker en steviger zijn. Ik dacht de originele verpakking heb ik niet meer dus optie 1 viel sowieso weg en wil sowieso een baby box dus koos ik voor optie 2, ik dacht ook wat vreemd dat de originele plaat er dan aanvankelijk niet bij zat, dit had ik ook in de mail aangegeven maar hier is verder nooit op gereageerd.
Na een paar dagen kwam de plaat dus binnen. Bleek dus gewoon precies dezelfde plaat te zijn! Had meteen een mail gestuurd met daarin dat ik hier niet van gediend ben, wederom erg schandalig. Had in deze mail ook aangegeven dat ik nu dus alles retour wil en mijn geld terug, hier werd in eerste instantie heel raar op gereageerd, de medewerker/medewerkster zei in de mail dat aanvankelijk mij deze optie werd aangeboden maar ik koos voor een nieuwe plaat en niet voor alles retour, had weer een mail gestuurd en uitgelegd wat het hele punt nou is. Dit was al het 3e schandaal van het bedrijf, dat ik alles weer moest uitleggen, terwijl in eerdere mails het verhaal al in staat. Alles moest dus in verpakking voor ophalen, de originele verpakking had ik niet meer, de telefoniste gaf aan dat het ook in plastic zakken mag, ik gaf aan dat er dan schadegevaar aan zit, maar hier had mevrouw geen oplossing voor. Uiteindelijk ben ik zelf maar naar het magazijn gereden heen en weer 93 km en voor de reiskosten was er ook geen tegemoetkoming.
Eenmaal bij het magazijn aangekomen kon ik ook geen bewijs krijgen dat ik het allemaal heb afgeleverd bij hun. De medewerker wilde ook niet tekenen op het retourformulier.
Allemaal dus erg schandalig, over de service valt niks te zeggen, want er is geen service bij dit bedrijf, bestaat niet. Ik koop hier nooit iets meer en raadt iedereen ook af om hier ooit iets te gaan kopen. Inmiddels heb wel al via de mail een bericht dat ze alles gaan terugbetalen, maar wel binnen 7 werkdagen, waarom moet dit zolang duren???, weer een schandaal.
Om eerlijk en oprecht te zijn vermeld ik hier dat zij wel hun excuses hebben aangeboden, maar wat heb ik aan een lege excuses, als zij oprecht zijn in hun excuses dan vergoeden ze op z'n minst de reiskosten die ik gemaakt heb....zie foto van kromme plaat
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kay
|
*** klantenservuce via de whatsapp en je probleem word met geluk opgelost na 5 dagen zonder excuses
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jacquelien Tervoort
|
Wat een ontzettend slechte SERVICE.
'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel héél star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lorette
|
Ik baal zo van de hele bestelling. Het product wordt te laat en kapot geleverd en er wordt gewoon geen geschikte oplossing geboden. Het lijkt wel alsof ze het terugsturen expres moeilijk maken zodat je de tegoedbon met een belachelijk laag bedrag accepteert die ze dan als oplossing bieden. En de service medewerkers vinden dit hele redelijke oplossingen, ja daag!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
K.
|
Ik ben een zwangere moeder en heb bij Van Asten een Co-Sleeper Ledikant besteld. Om te beginnen wordt er niet gevraagd of de bezorging op etage bezorgd moet worden (desnoods tegen extra vergoeding). Dus ik ging vanuit dat dit standaard bij mij op 2e etage bezorgd zou worden. Bij aflevering bleek dit al gauw niet het geval te zijn. Het ging om een doos van 22KG! die ik uiteraard niet zelf kan optillen. Gelukkig was mijn man thuis en is het goedgekomen.
Bij het uitpakken van het product zagen we dat er verfbeschadigingen aanwezig waren. Dit konden we uiteraard niet zo accepteren en wilden we het uiteraard retourneren. Maar dat gaat niet zomaar... Want je moet dat doos van 22KG zelf afleveren bij de post en fikse retour kosten uit je eigen zak betalen, terwijl er willens en wetens een ondeugdelijke product naar mij is verzonden. Dus NOOIT MEER VAN ASTEN BABYSUPERSTORE VOOR MIJ!!!
49 Reviews Plaats review
Rashed
|Een paar maanden voor de geboorte van mijn zoontje had ik een set baby box + matras + hoeslaken + boxkleed besteld. Begin oktober was mijn zoontje geboren. Na een paar keer gebruik van een pasgeboren baby van ongeveer 3,5 kg merkte ik dat de plaat krom was geworden. Ik was helemaal verbaasd, want dit mag natuurlijk gewoon niet kunnen, dit is erg gevaarlijk en onveilig, wat schandalig.
Dus nam ik contact op met het bedrijf. Zij gaven mij twee opties; optie1 alles retour en geld terug, alles moest wel in verpakking, maar verpakking had ik al weggegooid, omdat ik er van uit ging dat het een fatsoenlijk degelijk product is (dus niet), optie 2 ze sturen de originele plaat deze zou dikker en steviger zijn. Ik dacht de originele verpakking heb ik niet meer dus optie 1 viel sowieso weg en wil sowieso een baby box dus koos ik voor optie 2, ik dacht ook wat vreemd dat de originele plaat er dan aanvankelijk niet bij zat, dit had ik ook in de mail aangegeven maar hier is verder nooit op gereageerd.
Na een paar dagen kwam de plaat dus binnen. Bleek dus gewoon precies dezelfde plaat te zijn! Had meteen een mail gestuurd met daarin dat ik hier niet van gediend ben, wederom erg schandalig. Had in deze mail ook aangegeven dat ik nu dus alles retour wil en mijn geld terug, hier werd in eerste instantie heel raar op gereageerd, de medewerker/medewerkster zei in de mail dat aanvankelijk mij deze optie werd aangeboden maar ik koos voor een nieuwe plaat en niet voor alles retour, had weer een mail gestuurd en uitgelegd wat het hele punt nou is. Dit was al het 3e schandaal van het bedrijf, dat ik alles weer moest uitleggen, terwijl in eerdere mails het verhaal al in staat. Alles moest dus in verpakking voor ophalen, de originele verpakking had ik niet meer, de telefoniste gaf aan dat het ook in plastic zakken mag, ik gaf aan dat er dan schadegevaar aan zit, maar hier had mevrouw geen oplossing voor. Uiteindelijk ben ik zelf maar naar het magazijn gereden heen en weer 93 km en voor de reiskosten was er ook geen tegemoetkoming.
Eenmaal bij het magazijn aangekomen kon ik ook geen bewijs krijgen dat ik het allemaal heb afgeleverd bij hun. De medewerker wilde ook niet tekenen op het retourformulier.
Allemaal dus erg schandalig, over de service valt niks te zeggen, want er is geen service bij dit bedrijf, bestaat niet. Ik koop hier nooit iets meer en raadt iedereen ook af om hier ooit iets te gaan kopen. Inmiddels heb wel al via de mail een bericht dat ze alles gaan terugbetalen, maar wel binnen 7 werkdagen, waarom moet dit zolang duren???, weer een schandaal.
Om eerlijk en oprecht te zijn vermeld ik hier dat zij wel hun excuses hebben aangeboden, maar wat heb ik aan een lege excuses, als zij oprecht zijn in hun excuses dan vergoeden ze op z'n minst de reiskosten die ik gemaakt heb....zie foto van kromme plaat
Kay
|*** klantenservuce via de whatsapp en je probleem word met geluk opgelost na 5 dagen zonder excuses
Jacquelien Tervoort
|Wat een ontzettend slechte SERVICE.
'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel héél star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.
Lorette
|Ik baal zo van de hele bestelling. Het product wordt te laat en kapot geleverd en er wordt gewoon geen geschikte oplossing geboden. Het lijkt wel alsof ze het terugsturen expres moeilijk maken zodat je de tegoedbon met een belachelijk laag bedrag accepteert die ze dan als oplossing bieden. En de service medewerkers vinden dit hele redelijke oplossingen, ja daag!
K.
|Ik ben een zwangere moeder en heb bij Van Asten een Co-Sleeper Ledikant besteld. Om te beginnen wordt er niet gevraagd of de bezorging op etage bezorgd moet worden (desnoods tegen extra vergoeding). Dus ik ging vanuit dat dit standaard bij mij op 2e etage bezorgd zou worden. Bij aflevering bleek dit al gauw niet het geval te zijn. Het ging om een doos van 22KG! die ik uiteraard niet zelf kan optillen. Gelukkig was mijn man thuis en is het goedgekomen.
Bij het uitpakken van het product zagen we dat er verfbeschadigingen aanwezig waren. Dit konden we uiteraard niet zo accepteren en wilden we het uiteraard retourneren. Maar dat gaat niet zomaar... Want je moet dat doos van 22KG zelf afleveren bij de post en fikse retour kosten uit je eigen zak betalen, terwijl er willens en wetens een ondeugdelijke product naar mij is verzonden. Dus NOOIT MEER VAN ASTEN BABYSUPERSTORE VOOR MIJ!!!