Denk goed mee met de klant. Wij wilde een auto voor onze zoon maar wisten niet welke te kiezen, via de telefoon en mail zijn wij uitstekend geholpen met het maken van de keuze.
De auto was in 3 dagen thuis, Bedankt TWR!!
Ester de Grave
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Absoluut geen service! Wij hebben begin april 2012 onderdelen voor onze bestuurbare helikopters besteld en betaald bij twr-trading. Zij waren nét iets goedkoper dan anderen, vandaar dat we voor hen kozen. Nu, ruim een maand later, hebben we de onderdelen nog steeds niet binnen. We hebben verschillende keren gemaild. In het begin kregen we er geen antwoord op. (Terwijl er op de site staat dat je binnen 24 uur bericht terug krijgt!) Toen hebben we geprobeerd te bellen, maar het ene telefoonnummer gaf ook geen contact (er was misschien niemand aanwezig). Uiteindelijk kregen we de eigenaar aan z'n mobiele telefoon. Deze gaf toen pas aan, dat er verschillende dingen niet voorradig waren. En dat we per mail op de hoogte gehouden zouden worden. Toen we na anderhalve week nog niets gehoord hadden/gekregen hadden, hebben we weer gemaild. Toen gaf hij aan dat het de komende donderdag of vrijdag (is het vandaag) op de post zou gaan. We zijn benieuwd of we de spullen vandaag of morgen in huis hebben. Jammer dat wij als klant er zelf zo achteraan moeten. Als er onderdelen niet aanwezig zijn, geef je dat toch zo snel mogelijk door, zodat we weten dat het een poosje kan duren? Ook mail je dan toch zèlf wanneer je de verzenddatum weet? Echt slechte service!
2 Reviews Plaats review
Toos de grave
|Denk goed mee met de klant.
Wij wilde een auto voor onze zoon maar wisten niet welke te kiezen, via de telefoon en mail zijn wij uitstekend geholpen met het maken van de keuze.
De auto was in 3 dagen thuis, Bedankt TWR!!
Ester de Grave
Trendbox Panel
|Absoluut geen service!
Wij hebben begin april 2012 onderdelen voor onze bestuurbare helikopters besteld en betaald bij twr-trading. Zij waren nét iets goedkoper dan anderen, vandaar dat we voor hen kozen. Nu, ruim een maand later, hebben we de onderdelen nog steeds niet binnen. We hebben verschillende keren gemaild. In het begin kregen we er geen antwoord op. (Terwijl er op de site staat dat je binnen 24 uur bericht terug krijgt!) Toen hebben we geprobeerd te bellen, maar het ene telefoonnummer gaf ook geen contact (er was misschien niemand aanwezig). Uiteindelijk kregen we de eigenaar aan z'n mobiele telefoon. Deze gaf toen pas aan, dat er verschillende dingen niet voorradig waren. En dat we per mail op de hoogte gehouden zouden worden. Toen we na anderhalve week nog niets gehoord hadden/gekregen hadden, hebben we weer gemaild. Toen gaf hij aan dat het de komende donderdag of vrijdag (is het vandaag) op de post zou gaan. We zijn benieuwd of we de spullen vandaag of morgen in huis hebben. Jammer dat wij als klant er zelf zo achteraan moeten. Als er onderdelen niet aanwezig zijn, geef je dat toch zo snel mogelijk door, zodat we weten dat het een poosje kan duren? Ook mail je dan toch zèlf wanneer je de verzenddatum weet? Echt slechte service!