Wel eens wat gekocht op Troostwijk, bij failliete bedrijven dat is allemaal prima maar wat ik nu heb meegemaakt slaat alles. Voor 600 euro een vloer gekocht. Bij het leggen kom je erachter dat sommige delen vochtig zijn geweest waardoor er een bolling in de vloer zit. Het zou een klik systeem zijn, maar klikken doet het absoluut niet. Hoekjes ontbraken waardoor het deels onbruikbaar is geworden. Het was geen veiling van een failliet bedrijf maar gewoon een (kapotte) restpartij die wordt verkocht als een "nieuwe vloer". Aan de verpakking was niets te merken maar bij het openmaken, wat een drama. Ik raad het ten zeerste af. Gewoon ***!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patricia
|
Ik wil eigenlijk niet eens1 ster geven! Zeer slechte ervaring gehad. Let goed op als je iets koopt, want als er iets mis is met je kavel hoef je niet op enige medewerking te rekenen! Let op als je iets wil kopen via deze veilingsites! Via Automotive-auctions bij Troostwijk.com een kavel gekocht. Zelfs de mensen van Automotive-auctions konden geen informatie geven. Mail gestuurd maar beiden geven niet thuis en beroepen zich op de regels. Zo'n slechte behandeling/ervaring. Kosten lopen zo hoog op. Weg al mijn spaarcentjes. Dus wees gewaarschuwd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marcel Geerdink
|
Gewonnen bezorgveiling (hout) maar geen levering!
Inmiddels meerdere malen gevraagd naar datum levering maar dit schijnt heel lastig te zijn. Kavel in de bezorgveiling gewonnen (hout) en factuur a ruim 400 euro direct betaald, levering binnen twee weken gaven ze aan.........nooit weer een bezorgveiling via Troostwijk, ze sturen je van het kastje naar de muur.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Chris
|
3 Kavels gekocht, bij ophaalmoment waren dozen open en zagen we dat de producten deels niet de gekochte kleur hadden. Medewerker was lomp en gaf ons weinig keus en dus toch alles meegenomen. De dichte dozen hebben we bij thuiskomst geopend, toen kwamen we er achter dat t aantal ook niet klopte. Veel minder producten dan we hadden gekocht. Meteen gebeld en gemaild maar kregen geen contact. Nog 6 mails gestuurd en na 3 weken kregen we op 1 mail een reactie dat ze contact op zouden nemen met de opdrachtgever. Nu, 5 weken na ophaalmoment, krijgen we een mail; uw klacht is afgewezen?!?!?! Wat is dat nou weer voor antwoord??? Dat kan toch niet? Er bestaat ook zoiets als herroepingsplicht??? Maar nee hoor, weer geen gehoor! Wat een schandalig slecht bedrijf zeg!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Toon Brands
|
Prijsopdrijving is een duidelijk gegeven
Sluitingstijd wordt continue verlengd om hogere prijs te genereren
69 Reviews Plaats review
Justin
|Wel eens wat gekocht op Troostwijk, bij failliete bedrijven dat is allemaal prima maar wat ik nu heb meegemaakt slaat alles. Voor 600 euro een vloer gekocht. Bij het leggen kom je erachter dat sommige delen vochtig zijn geweest waardoor er een bolling in de vloer zit. Het zou een klik systeem zijn, maar klikken doet het absoluut niet. Hoekjes ontbraken waardoor het deels onbruikbaar is geworden. Het was geen veiling van een failliet bedrijf maar gewoon een (kapotte) restpartij die wordt verkocht als een "nieuwe vloer". Aan de verpakking was niets te merken maar bij het openmaken, wat een drama. Ik raad het ten zeerste af. Gewoon ***!
Patricia
|Ik wil eigenlijk niet eens1 ster geven! Zeer slechte ervaring gehad. Let goed op als je iets koopt, want als er iets mis is met je kavel hoef je niet op enige medewerking te rekenen! Let op als je iets wil kopen via deze veilingsites! Via Automotive-auctions bij Troostwijk.com een kavel gekocht. Zelfs de mensen van Automotive-auctions konden geen informatie geven. Mail gestuurd maar beiden geven niet thuis en beroepen zich op de regels. Zo'n slechte behandeling/ervaring. Kosten lopen zo hoog op. Weg al mijn spaarcentjes. Dus wees gewaarschuwd.
Marcel Geerdink
|Gewonnen bezorgveiling (hout) maar geen levering!
Inmiddels meerdere malen gevraagd naar datum levering maar dit schijnt heel lastig te zijn. Kavel in de bezorgveiling gewonnen (hout) en factuur a ruim 400 euro direct betaald, levering binnen twee weken gaven ze aan.........nooit weer een bezorgveiling via Troostwijk, ze sturen je van het kastje naar de muur.
Chris
|3 Kavels gekocht, bij ophaalmoment waren dozen open en zagen we dat de producten deels niet de gekochte kleur hadden. Medewerker was lomp en gaf ons weinig keus en dus toch alles meegenomen. De dichte dozen hebben we bij thuiskomst geopend, toen kwamen we er achter dat t aantal ook niet klopte. Veel minder producten dan we hadden gekocht. Meteen gebeld en gemaild maar kregen geen contact. Nog 6 mails gestuurd en na 3 weken kregen we op 1 mail een reactie dat ze contact op zouden nemen met de opdrachtgever. Nu, 5 weken na ophaalmoment, krijgen we een mail; uw klacht is afgewezen?!?!?! Wat is dat nou weer voor antwoord??? Dat kan toch niet? Er bestaat ook zoiets als herroepingsplicht??? Maar nee hoor, weer geen gehoor! Wat een schandalig slecht bedrijf zeg!
Toon Brands
|Prijsopdrijving is een duidelijk gegeven
Sluitingstijd wordt continue verlengd om hogere prijs te genereren