Wij hebben door triptime schade opgelopen Van €575!!! Ik raad het bedrijf absoluut niet aan enorme vervelende ervaring gehad onvriendelijke niet nette personeel, er wordt niet gezocht naar oplossingen maar word er ook tekeer gegaan als een klant boos is; een bedrijf hoort allertijden rustig klantvriendelijk en netjes te blijven en niet zeggen ik ga om met u hoe u met mij omgaat! Ik uit mijn boosheid en als bedrijf hoort triptime proffesioneel hiermee om te gaan en niet tekeer, boos en op een pestende manier te reageren!!!! Ik heb recht op binnen 24 uur informatie op te doen over mijn vlucht om te vragen of mijn vlucht vertraging heeft etc; hierdoor belde ik triptime maar kon ik het bedrijf binnen deze uren niet bereiken waardoor ik sunexpress belde en werd er informatie gegeven dat het ticket helemaal niet in het systeem stond dus ik niet mee kon vliegen! Hierdoor heb ik een nieuwe ticket moeten boeken. ik ben erachter aangegaan en mijn vlucht was sochtends om 6:05 uur en sunexpress gaf aan dat het bedrijf triptime pas om 00:57 het ticket heeft geboekt op onze naam!! Dus 5 uur voor mijn vlucht. Hoe is dit mogelijk? Dit blijkt volgens triptime heel normaal te zijn. Er word absoluut niet naar een oplossing gezocht het schuld wordt de hele tijd op de tegenpartij afgeschoven en klant word vernederd door manier van omgang van het personeel! Gespreksopnames zijn er zodra dit allemaal wordt ontkent moet het bedrijf maar even naar de gesprekken terugluisteren over hoe het personeel omgaat met klanten en deze hele situatie!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ebru
|
Wij hebben door triptime schade opgelopen Van €575!!! Ik raad het bedrijf absoluut niet aan enorme vervelende ervaring gehad onvriendelijke niet nette personeel, er wordt niet gezocht naar oplossingen maar word er ook tekeer gegaan als een klant boos is; een bedrijf hoort allertijden rustig klantvriendelijk en netjes te blijven en niet zeggen ik ga om met u hoe u met mij omgaat! Ik uit mijn boosheid en als bedrijf hoort triptime proffesioneel hiermee om te gaan en niet tekeer, boos en op een pestende manier te reageren!!!! Ik heb recht op binnen 24 uur informatie op te doen over mijn vlucht om te vragen of mijn vlucht vertraging heeft etc; hierdoor belde ik triptime maar kon ik het bedrijf binnen deze uren niet bereiken waardoor ik sunexpress belde en werd er informatie gegeven dat het ticket helemaal niet in het systeem stond dus ik niet mee kon vliegen! Hierdoor heb ik een nieuwe ticket moeten boeken. ik ben erachter aangegaan en mijn vlucht was sochtends om 6:05 uur en sunexpress gaf aan dat het bedrijf triptime pas om 00:57 het ticket heeft geboekt op onze naam!! Dus 5 uur voor mijn vlucht. Hoe is dit mogelijk? Dit blijkt volgens triptime heel normaal te zijn. Er word absoluut niet naar een oplossing gezocht het schuld wordt de hele tijd op de tegenpartij afgeschoven en klant word vernederd door manier van omgang van het personeel! Gespreksopnames zijn er zodra dit allemaal wordt ontkent moet het bedrijf maar even naar de gesprekken terugluisteren!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dilek kaya
|
Vlucht naar turkije
Sterke punten
Ben een tevreden klant. Was goed afgelopen met boeking
10
Informatie op de website
Reserveringsgemak
Snelheid reservering
Info over verloop reservering
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Angelique
|
Ontzettend hulpvaardig en klantvriendelijk alles is zeer duidelijk
Sterke punten
Klantvriendelijkheid de inspanningen die men voor de klant doet als er een geboekte vlucht wordt gewijzigd door de luchtvaartmaatschappij Het meedenken en adviseren
1164 Reviews Plaats review
Ebru
|Wij hebben door triptime schade opgelopen Van €575!!! Ik raad het bedrijf absoluut niet aan enorme vervelende ervaring gehad onvriendelijke niet nette personeel, er wordt niet gezocht naar oplossingen maar word er ook tekeer gegaan als een klant boos is; een bedrijf hoort allertijden rustig klantvriendelijk en netjes te blijven en niet zeggen ik ga om met u hoe u met mij omgaat! Ik uit mijn boosheid en als bedrijf hoort triptime proffesioneel hiermee om te gaan en niet tekeer, boos en op een pestende manier te reageren!!!! Ik heb recht op binnen 24 uur informatie op te doen over mijn vlucht om te vragen of mijn vlucht vertraging heeft etc; hierdoor belde ik triptime maar kon ik het bedrijf binnen deze uren niet bereiken waardoor ik sunexpress belde en werd er informatie gegeven dat het ticket helemaal niet in het systeem stond dus ik niet mee kon vliegen! Hierdoor heb ik een nieuwe ticket moeten boeken. ik ben erachter aangegaan en mijn vlucht was sochtends om 6:05 uur en sunexpress gaf aan dat het bedrijf triptime pas om 00:57 het ticket heeft geboekt op onze naam!! Dus 5 uur voor mijn vlucht. Hoe is dit mogelijk? Dit blijkt volgens triptime heel normaal te zijn. Er word absoluut niet naar een oplossing gezocht het schuld wordt de hele tijd op de tegenpartij afgeschoven en klant word vernederd door manier van omgang van het personeel! Gespreksopnames zijn er zodra dit allemaal wordt ontkent moet het bedrijf maar even naar de gesprekken terugluisteren over hoe het personeel omgaat met klanten en deze hele situatie!
Ebru
|Wij hebben door triptime schade opgelopen Van €575!!! Ik raad het bedrijf absoluut niet aan enorme vervelende ervaring gehad onvriendelijke niet nette personeel, er wordt niet gezocht naar oplossingen maar word er ook tekeer gegaan als een klant boos is; een bedrijf hoort allertijden rustig klantvriendelijk en netjes te blijven en niet zeggen ik ga om met u hoe u met mij omgaat! Ik uit mijn boosheid en als bedrijf hoort triptime proffesioneel hiermee om te gaan en niet tekeer, boos en op een pestende manier te reageren!!!! Ik heb recht op binnen 24 uur informatie op te doen over mijn vlucht om te vragen of mijn vlucht vertraging heeft etc; hierdoor belde ik triptime maar kon ik het bedrijf binnen deze uren niet bereiken waardoor ik sunexpress belde en werd er informatie gegeven dat het ticket helemaal niet in het systeem stond dus ik niet mee kon vliegen! Hierdoor heb ik een nieuwe ticket moeten boeken. ik ben erachter aangegaan en mijn vlucht was sochtends om 6:05 uur en sunexpress gaf aan dat het bedrijf triptime pas om 00:57 het ticket heeft geboekt op onze naam!! Dus 5 uur voor mijn vlucht. Hoe is dit mogelijk? Dit blijkt volgens triptime heel normaal te zijn. Er word absoluut niet naar een oplossing gezocht het schuld wordt de hele tijd op de tegenpartij afgeschoven en klant word vernederd door manier van omgang van het personeel! Gespreksopnames zijn er zodra dit allemaal wordt ontkent moet het bedrijf maar even naar de gesprekken terugluisteren!!!!!
Dilek kaya
|Vlucht naar turkije
Sterke punten
Ben een tevreden klant. Was goed afgelopen met boeking
Angelique
|Ontzettend hulpvaardig en klantvriendelijk alles is zeer duidelijk
Sterke punten
Klantvriendelijkheid de inspanningen die men voor de klant doet als er een geboekte vlucht wordt gewijzigd door de luchtvaartmaatschappij Het meedenken en adviseren
Monique
|Geweldig
Sterke punten
Snelle reservering Fijne aanbiedingen