Op 23 december 2023 heb ik een saldo bestelling gedaan via de OV website. Je wordt dan doorverwezen naar Translink Systems. Translink Systems hadden toen een foutief rekeningnummer neergezet. Mailverkeer over en weer met Alina de Groot . Moest mijn bankafschrift doorsturen heb het ook gedaan . Kreeg een toezegging dat het voor 31 december 2023 op mijn rekening staat. 16 Januari 2024 ben ik doorgezet naar Bart van Buijten. Het zelfde verhaal op nieuw. Met de aantekening dat ik mijn bankrekening goed in de gaten moest houden voor de stornering. 26 Januari krijg ik een mailtje dat het 9 februari 2023 op mijn rekening hoort te staan . 7 februari 2024 krijg ik een mailtje , voor de 3e x doorverwezen naar Livia Beekman. Met wederom alles opnieuw te doen . Zo lijkt het net of Translink Systems van uitstel komt afstel. Hierbij ga ik ervan uit dat Translink Systems de boel probeert optelichten. Restitutie bedrag komt als het meezit pas op 31 december 2024.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
GS
|
Saldo terugvragen van een ov-chipkaart. Even online doen, je hoort er verders nooit meer wat van. Geen wonder dat er dik 5 mlj staat aan nooit opgevraagd saldo. Je krijgt gewoon nix. Bah
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
A Seelen
|
Translink is een uitgesproken slechte organisatie. Op 6 februari een persoonlijke ov kaart aangevraagd. Na 2 weken niets gehoord of ontvangen. Dus gebeld. Alle gegevens wederom doorgegeven en het zou doorgegeven worden aan de betreffende afdeling. Een week later nog steeds niets gehoord. Geen telefoontje of mail met uitleg. Helemaal niets. Dus weer gebeld. Zelfde verhaal maar nu zou het met spoed behandeld worden. Echter nu, Na ruim 4 weken nog steeds helemaal niets. Ik word er moedeloos van
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
Er is geen sprake van klantenservice bij TLS (met NS als grootaandeelhouder). Door een mij nog onbekende reden lukte het TLS niet om te incasseren via mijn bankrekening. Ik heb natuurlijk altijd ruim voldoende saldo en met geen enkel ander bedrijf ben ik ooit tegen dit probleem aangelopen. Mijn kaart kon niet gedeblokkeerd worden, eventuele extra reiskosten daardoor waren voor mijn rekening en het zou wel aan de bank liggen. TLS kon in ieder geval niks voor me betekenen, uitzoeken of mij tegemoetkomen. Hoop dat er snel concurrentie komt of die hele OV chipkaart niet meer nodig is. Moet binnenkort toch wel mogelijk zijn om met je iPhone te betalen oid.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Peter
|
TLS is ongeveer het slechtste beijf van Nederland. Service is een woord dat ze daar niet kunnen spellen. In gewoon Nederlands zou jet het gewoon een * noemen. Voor vervanging van een OV-chipkaart durven ze € 11 te vragen. Dat is sowieso al absurd veel. Maar ze vragen dat dus ook weer wanneer de kaart binnen korte tijd niet meer functioneert (in mijn geval na 1 jaar en 9 maanden). En wanneer dan blijkt dat het niet aan mij ligt kan ik achteraf mijn gemaakte kosten weer terugvragen (ipv dat zij gewoon de transactie ongedaan maken cq. niet incasseren). En dan heb ik nog geluk. Want wanneer de kaart ouder dan 2 jaar zou zijn geweest had ik nergens recht op gehad. Beetje vreemd voor een kaart die voor een termijn van 5 jaar wordt uitgegeven.
7 Reviews Plaats review
Emile
|Op 23 december 2023 heb ik een saldo bestelling gedaan via de OV website. Je wordt dan doorverwezen naar Translink Systems. Translink Systems hadden toen een foutief rekeningnummer neergezet. Mailverkeer over en weer met Alina de Groot . Moest mijn bankafschrift doorsturen heb het ook gedaan . Kreeg een toezegging dat het voor 31 december 2023 op mijn rekening staat. 16 Januari 2024 ben ik doorgezet naar Bart van Buijten. Het zelfde verhaal op nieuw. Met de aantekening dat ik mijn bankrekening goed in de gaten moest houden voor de stornering. 26 Januari krijg ik een mailtje dat het 9 februari 2023 op mijn rekening hoort te staan . 7 februari 2024 krijg ik een mailtje , voor de 3e x doorverwezen naar Livia Beekman. Met wederom alles opnieuw te doen . Zo lijkt het net of Translink Systems van uitstel komt afstel. Hierbij ga ik ervan uit dat Translink Systems de boel probeert optelichten. Restitutie bedrag komt als het meezit pas op 31 december 2024.
GS
|Saldo terugvragen van een ov-chipkaart. Even online doen, je hoort er verders nooit meer wat van. Geen wonder dat er dik 5 mlj staat aan nooit opgevraagd saldo. Je krijgt gewoon nix. Bah
A Seelen
|Translink is een uitgesproken slechte organisatie. Op 6 februari een persoonlijke ov kaart aangevraagd. Na 2 weken niets gehoord of ontvangen. Dus gebeld. Alle gegevens wederom doorgegeven en het zou doorgegeven worden aan de betreffende afdeling. Een week later nog steeds niets gehoord. Geen telefoontje of mail met uitleg. Helemaal niets. Dus weer gebeld. Zelfde verhaal maar nu zou het met spoed behandeld worden. Echter nu, Na ruim 4 weken nog steeds helemaal niets. Ik word er moedeloos van
Anoniem
|Er is geen sprake van klantenservice bij TLS (met NS als grootaandeelhouder). Door een mij nog onbekende reden lukte het TLS niet om te incasseren via mijn bankrekening. Ik heb natuurlijk altijd ruim voldoende saldo en met geen enkel ander bedrijf ben ik ooit tegen dit probleem aangelopen. Mijn kaart kon niet gedeblokkeerd worden, eventuele extra reiskosten daardoor waren voor mijn rekening en het zou wel aan de bank liggen. TLS kon in ieder geval niks voor me betekenen, uitzoeken of mij tegemoetkomen. Hoop dat er snel concurrentie komt of die hele OV chipkaart niet meer nodig is. Moet binnenkort toch wel mogelijk zijn om met je iPhone te betalen oid.
Peter
|TLS is ongeveer het slechtste beijf van Nederland. Service is een woord dat ze daar niet kunnen spellen. In gewoon Nederlands zou jet het gewoon een * noemen. Voor vervanging van een OV-chipkaart durven ze € 11 te vragen. Dat is sowieso al absurd veel. Maar ze vragen dat dus ook weer wanneer de kaart binnen korte tijd niet meer functioneert (in mijn geval na 1 jaar en 9 maanden). En wanneer dan blijkt dat het niet aan mij ligt kan ik achteraf mijn gemaakte kosten weer terugvragen (ipv dat zij gewoon de transactie ongedaan maken cq. niet incasseren). En dan heb ik nog geluk. Want wanneer de kaart ouder dan 2 jaar zou zijn geweest had ik nergens recht op gehad. Beetje vreemd voor een kaart die voor een termijn van 5 jaar wordt uitgegeven.
* verwijderd door de redactie