u wchauffeurs doen andere dingen onder werktijd dan de bus rijden.bij halte zamenhofdreef vallen eigenlijk standaard bussen uit. als je dan eindelijk een bus krijgt duiken er opeens een of twee andere bussen op bij de halte japuradreef. ze duiken op voor jouw bus maar reden daar bij de andere haltes niet.. ik heb dit nu al 3 x gezien in december en januari. jullie hebben duidelijk je ogen in de zak.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Y
|
Hallo allemaal,
Ik ben buschauffeur in de openbaarvervoer, vast baan. gesolliciteerd bij qbuzz(Utrecht), om in me eigen stad te werken. Lekker met de fiets of openbaarverveor naar werk, Lekker dichterbij, Hoef ik niet in de file te staan. Niet aangenomen/geweigerd omdat ik een familie leden op het bedrijf heb, die ook buschauffeurs zijn. Je word gewoon gediscrimineerd.
Je word op je familie leden beoordeeld. Ik vind het niet kunnen dat familie erbij word betrokken.
Niet letterlijk gezegd. Hij vond de antwoord van de situatie die hij voor mij beschreven niet goed. Hij vond dat het anders kan op de manier hoe hij dat wil horen terwijl je verschillende antwoorden voor hebt staan. Hij als manager nooit ervaring met de situaties die er worden neergelegd bij de chauffeurs. Al 3 jaar chauffeur nooit in probleem gekomen. De situatie is voor mij nooit voor gekomen en ik weet 100% dat het ook weinig bij de collega’s voor gekomen is.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
appie
|
Chauffeur bus 3 Utrecht cs naar Zuilen zit om 9:15 op 26 november gewoon te roken in de bus. Hij had zo lang zitten roken dat er gewoon een rookwalm hing ondanks dat hij de deuren lang openhield op het station.
Kleine, tengere, allochtone man met bakkebaarden en kalend hoofd. Qbuzz neemt de klacht NIET in behandeling. Roken in het zogenaamd rookvrije OV mag dus blijkbaar van UOV.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
verbijsterdeklant
|
Ik heb klacht over uw chauffeur op bus 3 om 11:30 ca bij halte achter bij winkelcentrum zamenhofdreef in Utrecht wijk Overvecht. we waren al zes minuten te laat op zaterdag 15 oktober 2022 volgens het infobord in de bus en meneer zet gewoon de bus stil daar achter winkelcentrum om even lekker op zijn gemak te gaan appen. Bussen op deze route zijn sowieso eigenlijk altijd standaard te laat. Ook daar klaag ik over bij jullie. Het betreft geen jongere maar een oudere allochtone man met donker haar.. Hij bestuurde bus nr 4808.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Yttel
|
Onvriendelijke chauffeurs. Zelfs tot het sadistische af.
17 Reviews Plaats review
Sodos
|Qbuzz UOv Utrecht is een toneelstuk.
u wchauffeurs doen andere dingen onder werktijd dan de bus rijden.bij halte zamenhofdreef vallen eigenlijk standaard bussen uit. als je dan eindelijk een bus krijgt duiken er opeens een of twee andere bussen op bij de halte japuradreef. ze duiken op voor jouw bus maar reden daar bij de andere haltes niet.. ik heb dit nu al 3 x gezien in december en januari. jullie hebben duidelijk je ogen in de zak.
Y
|Hallo allemaal,
Ik ben buschauffeur in de openbaarvervoer, vast baan. gesolliciteerd bij qbuzz(Utrecht), om in me eigen stad te werken. Lekker met de fiets of openbaarverveor naar werk, Lekker dichterbij, Hoef ik niet in de file te staan. Niet aangenomen/geweigerd omdat ik een familie leden op het bedrijf heb, die ook buschauffeurs zijn. Je word gewoon gediscrimineerd.
Je word op je familie leden beoordeeld. Ik vind het niet kunnen dat familie erbij word betrokken.
Niet letterlijk gezegd. Hij vond de antwoord van de situatie die hij voor mij beschreven niet goed. Hij vond dat het anders kan op de manier hoe hij dat wil horen terwijl je verschillende antwoorden voor hebt staan. Hij als manager nooit ervaring met de situaties die er worden neergelegd bij de chauffeurs. Al 3 jaar chauffeur nooit in probleem gekomen. De situatie is voor mij nooit voor gekomen en ik weet 100% dat het ook weinig bij de collega’s voor gekomen is.
appie
|Chauffeur bus 3 Utrecht cs naar Zuilen zit om 9:15 op 26 november gewoon te roken in de bus. Hij had zo lang zitten roken dat er gewoon een rookwalm hing ondanks dat hij de deuren lang openhield op het station.
Kleine, tengere, allochtone man met bakkebaarden en kalend hoofd. Qbuzz neemt de klacht NIET in behandeling. Roken in het zogenaamd rookvrije OV mag dus blijkbaar van UOV.
verbijsterdeklant
|Ik heb klacht over uw chauffeur op bus 3 om 11:30 ca bij halte achter bij winkelcentrum zamenhofdreef in Utrecht wijk Overvecht. we waren al zes minuten te laat op zaterdag 15 oktober 2022 volgens het infobord in de bus en meneer zet gewoon de bus stil daar achter winkelcentrum om even lekker op zijn gemak te gaan appen. Bussen op deze route zijn sowieso eigenlijk altijd standaard te laat. Ook daar klaag ik over bij jullie. Het betreft geen jongere maar een oudere allochtone man met donker haar.. Hij bestuurde bus nr 4808.
Yttel
|Onvriendelijke chauffeurs. Zelfs tot het sadistische af.