Als je echt bang bent zoals ik is dit geen aanrader. Van kleinschalig naar grootschalig koud en onpersoonlijk. Ik durf hier niet meer naar toe en zoek nu een tandarts die echt rekening houdt met patiënten.
2.0
Telefonische bereikbaarheid
Wachttijd wachtkamer
Kwaliteit behandeling
Termijn afspraak
Openingstijden
Ontvangst bij aankomst
Informatie behandeling
Geoffrey Hack
|
Dit gaat over MTC Tilburg - Mozartlaan Ben daar enkele jaren geleden zeer bang binnengekomen en heb al enige goede ervaringen met de vorige tandarts gehad. Maar de ervaring van vandaag was op en top. De nieuwe tandarts vind ik een voorbeeld voor anderen. Ze informeerde me goed sprak veel dingen met mij door had aandacht voor mij en bovenal legde dingen uit die ik nooit heb durven vragen of niet in me opkwamen om te vragen. Ook had ze op gepaste momenten humor.
10
Telefonische bereikbaarheid
Kwaliteit behandeling
Termijn afspraak
Informatie behandeling
Ontvangst bij aankomst
Wachttijd wachtkamer
Openingstijden
Anoniem
|
MTC Oosterhout
8.0
Telefonische bereikbaarheid
Openingstijden
Kwaliteit behandeling
Ontvangst bij aankomst
Termijn afspraak
Informatie behandeling
Wachttijd wachtkamer
corrine kouwennhoven
|
niets dan lof voor Levident in Dordrecht na verhuizing van mijn behandelaar in Vlaardingen ben ik hem gevolgd naar Dordrecht. Na zeker 8 bezoeken in de praktijk te Dordrecht ben ik weer heel tevreden over de praktijk en mijn behandelaar Philip Verhoeven Niets dan lof voor alle aspecten in deze praktijk.
10
Telefonische bereikbaarheid
Termijn afspraak
Ontvangst bij aankomst
Openingstijden
Informatie behandeling
Kwaliteit behandeling
Wachttijd wachtkamer
Paul Oostendorp
|
Het gaat over THC BRIELLE Tot voor kort geen enkel probleem met deze praktijk. ECHTER Mijn bovengebid was toe aan een rebase. De rebase is uitgevoerd en het gebid zat niet goed. enkele aanpassingen gedaan en de rebase moest nog een keer gedaan worden. Elke keer moest ik voor de rebase vroeg aanwezig zijn tussen half acht en 8 00 uur. Ook na de tweede rebase zat mijn gebid niet goed. Ik ben opnieuw teruggegaan en men heeft enkele aanpassingen gedaan. Op donderdag 22 september echter had ik nog steeds problemen met de boven protese. Gebeld en ik had een afspraak om 14 10. Geen enkele vraag gesteld. Ik wordt rond half een gebeld dat er een fout gemaakt was met de tijd en men vroeg mij of ik om 13 40 langs kon komen. Ik heb daarin toegestemd. Ik was ruimschoots op tijd aanwezig en men heeft mij laten wachte tot twee uur. Om twee uur naar binnen en daar kreeg ik te horen dat de man die er op woensdag t m vrijdag is alleen gebitten aanpast in geval van pijn. Hij kon mij dus niet helpen. Aan de balie waar de telefonische afspraken worden gemaakt heb ik gesproken met de assistente en die zei dat zij de zaak niet had behandeld en dat ik morgenochtend om 8 00 uur maar moest langskomen of bellen. Dit was bij mij de druppel. Volkomen voor niets langskomen en dan de zaak nog eens afschuiven en niets doen. Ik heb gezegd dat ik een klacht indien. Ik was nog geen 5 minuten thuis en toen belde de office manager mij op om te vragen hoe het zat. Ik heb haar dat uitgelegd en zij gaat de zaak intern verder regelen. Ik heb toch deze klacht gemaakt omdat er wel wat verbeterd moet worden.
48 Reviews Plaats review
Mieke Los
|Als je echt bang bent zoals ik is dit geen aanrader. Van kleinschalig naar grootschalig koud en onpersoonlijk. Ik durf hier niet meer naar toe en zoek nu een tandarts die echt rekening houdt met patiënten.
Geoffrey Hack
|Dit gaat over MTC Tilburg - Mozartlaan Ben daar enkele jaren geleden zeer bang binnengekomen en heb al enige goede ervaringen met de vorige tandarts gehad. Maar de ervaring van vandaag was op en top. De nieuwe tandarts vind ik een voorbeeld voor anderen. Ze informeerde me goed sprak veel dingen met mij door had aandacht voor mij en bovenal legde dingen uit die ik nooit heb durven vragen of niet in me opkwamen om te vragen. Ook had ze op gepaste momenten humor.
Anoniem
|MTC Oosterhout
corrine kouwennhoven
|niets dan lof voor Levident in Dordrecht na verhuizing van mijn behandelaar in Vlaardingen ben ik hem gevolgd naar Dordrecht. Na zeker 8 bezoeken in de praktijk te Dordrecht ben ik weer heel tevreden over de praktijk en mijn behandelaar Philip Verhoeven Niets dan lof voor alle aspecten in deze praktijk.
Paul Oostendorp
|Het gaat over THC BRIELLE Tot voor kort geen enkel probleem met deze praktijk. ECHTER Mijn bovengebid was toe aan een rebase. De rebase is uitgevoerd en het gebid zat niet goed. enkele aanpassingen gedaan en de rebase moest nog een keer gedaan worden. Elke keer moest ik voor de rebase vroeg aanwezig zijn tussen half acht en 8 00 uur. Ook na de tweede rebase zat mijn gebid niet goed. Ik ben opnieuw teruggegaan en men heeft enkele aanpassingen gedaan. Op donderdag 22 september echter had ik nog steeds problemen met de boven protese. Gebeld en ik had een afspraak om 14 10. Geen enkele vraag gesteld. Ik wordt rond half een gebeld dat er een fout gemaakt was met de tijd en men vroeg mij of ik om 13 40 langs kon komen. Ik heb daarin toegestemd. Ik was ruimschoots op tijd aanwezig en men heeft mij laten wachte tot twee uur. Om twee uur naar binnen en daar kreeg ik te horen dat de man die er op woensdag t m vrijdag is alleen gebitten aanpast in geval van pijn. Hij kon mij dus niet helpen. Aan de balie waar de telefonische afspraken worden gemaakt heb ik gesproken met de assistente en die zei dat zij de zaak niet had behandeld en dat ik morgenochtend om 8 00 uur maar moest langskomen of bellen. Dit was bij mij de druppel. Volkomen voor niets langskomen en dan de zaak nog eens afschuiven en niets doen. Ik heb gezegd dat ik een klacht indien. Ik was nog geen 5 minuten thuis en toen belde de office manager mij op om te vragen hoe het zat. Ik heb haar dat uitgelegd en zij gaat de zaak intern verder regelen. Ik heb toch deze klacht gemaakt omdat er wel wat verbeterd moet worden.
Tandvitaal
|