Ik ben een angst patient Ik was al zo n 40 jaar niet meer bij een tandarts geweest en mijn man net zo Ik moet nu wel vertellen dat ik nog wel bang ben heb ik nu wel zo iets oké ik moet ondanks ik het niet makkelijk vind ivm ik nu veel gaatjes moet vullen en trekken met een plaatje heb gekregen is eten en drinken en praten wel moeilijk veel pijn in gehemelte en tanden Maar heb een lieve en medelevende tandarts en houd rekening met ALLES ven krijg wel verdovingen gelukkig
Heeft u opvallende sterke punten
Nvt
Heeft u nog verbeterpunten tips
Misschien voot praktijk Tholen daar is het gebouw OUD en stink heel erg naar riool En is voor het personeel ook niet te harden Misschien op zoek naar nieuw pand in Tholen Verder is het prima bij alle praktijken
8.0
Telefonische bereikbaarheid
Openingstijden
Termijn afspraak
Ontvangst bij aankomst
Wachttijd wachtkamer
Informatie behandeling
Kwaliteit behandeling
A. Laarhoven-Does
|
Gisteren ben ik echt boos geweest. Ik ga voor een kroon naar jullie toe. De tandarts zet vervolgens een verdoving en hoort dan van de assistente dat er geen materiaal is om een noodkroon te maken. Vervolgens kan ik weer naar huis zonder dat er iets is gedaan. Ik vind dit niet kunnen. De tandarts hoort voor dat hij aan de behandeling begint te weten dat er geen materiaal is. Nu hoorde hij dit pas na het zetten van de verdoving van de assistente. Toen ik er wat van zei zeiden ze aan de balie dat het aan de leverancier ligt omdat die niet op tijd levert. Dat vind ik dus niet het ligt aan degene die niet doorgegeven heeft dat er geen materiaal voor een noodkroon is. Ze hadden mij dus van te voren moeten bellen om de afspraak te verzetten. Ook draaiden ze het nog om en legden de schuld bij mij omdat ik geen metalen noodkroon wilde. Ik was echt verdrietig. Ik heb heel lang last van de verdoving en heel mijn lip is kapot en dik. Wat er is gebeurd weet ik niet maar ik zie er wel tegen op om volgende week weer naar jullie toe te gaan. Een aantal dingen had volgens mij voorkomen kunnen worden als de assistente niet en aan de balie maar ook de tandarts moest assisteren. Dit is niet de eerste keer dat ik ontevreden ben. Vandaar dat ik nu ook echt boos was. Een aantal dingen kloppen gewoon niet. Afspraken worden te vaak verzet. Als ik een afspraak maak met de tandarts voor controle wil ik controle door de tandarts en niet door de assistente. Dat zijn dus een aantal zaken die naar mijn idee wel verbetering behoeven.
Heeft u opvallende sterke punten
Nee
Heeft u nog verbeterpunten tips
Ja de communicatie onderling moet veel beter. Om zo een heleboel fouten te voorkomen.
2 Reviews Plaats review
Anoniem
|Ik ben een angst patient Ik was al zo n 40 jaar niet meer bij een tandarts geweest en mijn man net zo Ik moet nu wel vertellen dat ik nog wel bang ben heb ik nu wel zo iets oké ik moet ondanks ik het niet makkelijk vind ivm ik nu veel gaatjes moet vullen en trekken met een plaatje heb gekregen is eten en drinken en praten wel moeilijk veel pijn in gehemelte en tanden Maar heb een lieve en medelevende tandarts en houd rekening met ALLES ven krijg wel verdovingen gelukkig
Heeft u opvallende sterke punten
Nvt
Heeft u nog verbeterpunten tips
Misschien voot praktijk Tholen daar is het gebouw OUD en stink heel erg naar riool En is voor het personeel ook niet te harden Misschien op zoek naar nieuw pand in Tholen Verder is het prima bij alle praktijken
A. Laarhoven-Does
|Gisteren ben ik echt boos geweest. Ik ga voor een kroon naar jullie toe. De tandarts zet vervolgens een verdoving en hoort dan van de assistente dat er geen materiaal is om een noodkroon te maken. Vervolgens kan ik weer naar huis zonder dat er iets is gedaan. Ik vind dit niet kunnen. De tandarts hoort voor dat hij aan de behandeling begint te weten dat er geen materiaal is. Nu hoorde hij dit pas na het zetten van de verdoving van de assistente. Toen ik er wat van zei zeiden ze aan de balie dat het aan de leverancier ligt omdat die niet op tijd levert. Dat vind ik dus niet het ligt aan degene die niet doorgegeven heeft dat er geen materiaal voor een noodkroon is. Ze hadden mij dus van te voren moeten bellen om de afspraak te verzetten. Ook draaiden ze het nog om en legden de schuld bij mij omdat ik geen metalen noodkroon wilde. Ik was echt verdrietig. Ik heb heel lang last van de verdoving en heel mijn lip is kapot en dik. Wat er is gebeurd weet ik niet maar ik zie er wel tegen op om volgende week weer naar jullie toe te gaan. Een aantal dingen had volgens mij voorkomen kunnen worden als de assistente niet en aan de balie maar ook de tandarts moest assisteren. Dit is niet de eerste keer dat ik ontevreden ben. Vandaar dat ik nu ook echt boos was. Een aantal dingen kloppen gewoon niet. Afspraken worden te vaak verzet. Als ik een afspraak maak met de tandarts voor controle wil ik controle door de tandarts en niet door de assistente. Dat zijn dus een aantal zaken die naar mijn idee wel verbetering behoeven.
Heeft u opvallende sterke punten
Nee
Heeft u nog verbeterpunten tips
Ja de communicatie onderling moet veel beter. Om zo een heleboel fouten te voorkomen.