Ik ging voor een grote beurt. Nadat ik de auto had afgeleverd had ik al heel snel de offerte in de mail. € 941,39.
De grote beurt stond inderdaad op de offerte voor de prijs die zij op de website adverteren, maar daar rekenen ze nog 21% BTW overheen.
Verder, er was een storing uitgelezen dus meteen 4 nieuwe bougies en vier nieuwe bobines op de offerte. De prijs die zij hiervoor rekenen is de adviesprijs inclusief BTW en daar rekenen zij ook nog een keer btw overheen.
Mijn auto had echter geen nieuwe bougies nodig, dat weet ik zeker, die waren namelijk drie weken geleden vervangen. En de bobines waren ook vrij nieuw. Maar stel dat er een bobine toch stuk was, waarom niet even een eerst test doen: de bobine van één cilinder wisselen met die van een andere cilinder. Dan weet je inderdaad of de bobine stuk is. Nee meteen alle vier vervangen.
De monteur claimde dat de reden dat de beurt duurder was dan op de website staat, was omdat ze andere olie gebruiken dan op de website staat, En die is duurder. De olie die op de website staat is prima. (Shell Helix 5W30)
Na een moeizaam telefonisch gesprek met de monteur zei ik, ik kom de auto wel halen. Laten we niet verder gaan.
Natuurlijk moest ik het uitlezen van de auto wel betalen: €117,50. Wat een schandalig bedrag.
Deze garage is lid van de Bovag, dus ik heb deze klacht bij de Bovag gemeld. Dit verwacht je niet van een Bovag garage. Deze garage sla i voortaan maar over!
Het uurloon dat zii rekenen is trouwens € 100,00. Tel uit je winst. (voor hen dan)
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
J. van der Zande
|
Standaard onderhoud blijkt niet zo duur te hoeven zijn als bij de dealer. Mijn auto had een onderhoudsbeurt nodig en de injectie deed het soms niet of slecht. De merkdealer had mij een nieuw injectie systeem aanbevolen voor veel geld. Na een tip kwam ik bij JW FAck in de Oosterparkstraat te Amsterdam.Ik was voor euro 250,-- klaar. Pluspunten: Efficient werken, prijs/kwaliteit is goed. Minpunten: Je kan er slechts contant betalen en niet op rekening.
2 Reviews Plaats review
fransman
|Ik ging voor een grote beurt. Nadat ik de auto had afgeleverd had ik al heel snel de offerte in de mail. € 941,39.
De grote beurt stond inderdaad op de offerte voor de prijs die zij op de website adverteren, maar daar rekenen ze nog 21% BTW overheen.
Verder, er was een storing uitgelezen dus meteen 4 nieuwe bougies en vier nieuwe bobines op de offerte. De prijs die zij hiervoor rekenen is de adviesprijs inclusief BTW en daar rekenen zij ook nog een keer btw overheen.
Mijn auto had echter geen nieuwe bougies nodig, dat weet ik zeker, die waren namelijk drie weken geleden vervangen. En de bobines waren ook vrij nieuw. Maar stel dat er een bobine toch stuk was, waarom niet even een eerst test doen: de bobine van één cilinder wisselen met die van een andere cilinder. Dan weet je inderdaad of de bobine stuk is. Nee meteen alle vier vervangen.
De monteur claimde dat de reden dat de beurt duurder was dan op de website staat, was omdat ze andere olie gebruiken dan op de website staat, En die is duurder. De olie die op de website staat is prima. (Shell Helix 5W30)
Na een moeizaam telefonisch gesprek met de monteur zei ik, ik kom de auto wel halen. Laten we niet verder gaan.
Natuurlijk moest ik het uitlezen van de auto wel betalen: €117,50. Wat een schandalig bedrag.
Deze garage is lid van de Bovag, dus ik heb deze klacht bij de Bovag gemeld. Dit verwacht je niet van een Bovag garage. Deze garage sla i voortaan maar over!
Het uurloon dat zii rekenen is trouwens € 100,00. Tel uit je winst. (voor hen dan)
J. van der Zande
|Standaard onderhoud blijkt niet zo duur te hoeven zijn als bij de dealer. Mijn auto had een onderhoudsbeurt nodig en de injectie deed het soms niet of slecht. De merkdealer had mij een nieuw injectie systeem aanbevolen voor veel geld. Na een tip kwam ik bij JW FAck in de Oosterparkstraat te Amsterdam.Ik was voor euro 250,-- klaar. Pluspunten: Efficient werken, prijs/kwaliteit is goed. Minpunten: Je kan er slechts contant betalen en niet op rekening.