Suntip is géén reisbureau, maar een reisbemiddelaar. Dit betekend dat Suntip een klacht verwerpt en verwijst naar de reisorganisatie waarvoor zij bemiddeld hebben. Heb hier heel vervelende ervaring mee en krijg je onbehoorlijke reacties van de medewerkers om maar zo snel mogelijk van je af te zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
weed
|
Vorig jaar geen geld retour gehad of voucher tegendeel we moesten extra betalen voor onnodige kosten van hun kant .NOOIT meer met hun slechte service.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Ilse
|
SCHANDALIG ! *** WAARSCHUWING! Oktober vakantie naar Kos geboekt verliep super maar dan komt Corona.... Onze vertrekdatum zou 4 juli zijn maar door Corona durven wij het niet aan. Eind mei gebeld wat de opties zijn er werd gezegd mw wacht nog even af waarschijnlijk gaat uw vakantie niet door ivm code oranje en krijgt u uw aanbetaling terug en vervalt de reis en dan uiteraard met het bedrag wat nog betaald moet worden. Het zat mij niet lekker zelf op onderzoek gegaan in de reispapieren en zag dat onze reis bij FTI ingekocht was op die site stond dat alle reizen geboekt t/m 31 gratis ongeboekt kunnen worden.... Begin juni terug gebeld naar Suntip maaaaar telefonisch niet meer te bereiken wat ik al ECHT niet vind kunnen ! Meerdere keren gemaild met de vraag wat de opties zijn maar geen antwoord een 06 nr gevonden telefonisch uiteraard niet bereikbaar is ...whatsapp gestuurd daar kreeg ik antwoord ze gaan de omboeking bij FTI neerleggen toen al gezegd voor juli in 2021 ! Niets meer gehoord tot 19 juni wilde een precieze datum dat kon ik nog niet geven , 24 juni mail uw reis kan doorgaan 4 juli met de factuur ! Gemaild dat hij ongeboekt zou worden dat we nu niet gaan maar er moest een datum aangegeven worden oké dat deed ik 10 juli 2021 , komt goed mw ik leg het neer met 2 a 3 dagen speling ...en toen kreeg ik te horen vliegschema’s van transavia zijn maar beschikbaar t/m maart dus het kan niet !!! Ik kreeg nu alleen nog maar mails tot sommering van betaling WIJ MOCHTEN omboeken maar nu dus niet meer 90% Vd reis moet ik betalen want hij is geannuleerd omdat we niet op tijd betaalden ik moet nu €4040,- euro betalen waarvan €400 voor incassobureau die ze er gelijk op zetten en de €700,- aanbetaling hebben ze ook al . Suntip Pelikaanreizen jullie zijn echt *** ik ben echt razend en nog niet klaar met jullie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Danique
|
Gister hebben wij het restant bedrag voor onze vakantie naar mallorca betaald. Wij zouden 22 juli gaan. 1,5 week geleden was ik nog door de suntip gebeld om te vragen of ik van plan was om de vakantie te annuleren. Dit vond ik al raar en zei dat we van plan waren gewoon te gaan. Gister nadat we hebben betaald wilden we de stoelen in het vliegtuig reserveren. De heen en terug vlucht waren geannuleerd. Hier kwamen we pas achter nadat we het hele bedrag hadden betaald omdat we toen pas de inlog gegevens kregen. We voelen ons erg opgelicht. Als we gister niet het restant bedrag hadden betaald waren wij ons geld kwijt geweest. Nu proberen ze ons een voucher aan te smeren, terwijl wij al aangegeven hebben dat we ons geld terug willen. Voor ons is het in ieder geval duidelijk dat wij nooit meer via suntip boeken!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Sidney
|
Sun Tip heeft ons prima geholpen in deze coronatijd. ondanks dat het antwoord door de drukte soms even opn zich liet wachten, ben ik uitstekend geïnformeerd en klantvriendelijk te woord gestaan.
30 Reviews Plaats review
Loek
|Suntip is géén reisbureau, maar een reisbemiddelaar. Dit betekend dat Suntip een klacht verwerpt en verwijst naar de reisorganisatie waarvoor zij bemiddeld hebben. Heb hier heel vervelende ervaring mee en krijg je onbehoorlijke reacties van de medewerkers om maar zo snel mogelijk van je af te zijn.
weed
|Vorig jaar geen geld retour gehad of voucher tegendeel we moesten extra betalen voor onnodige kosten van hun kant .NOOIT meer met hun slechte service.
Ilse
|SCHANDALIG ! *** WAARSCHUWING! Oktober vakantie naar Kos geboekt verliep super maar dan komt Corona.... Onze vertrekdatum zou 4 juli zijn maar door Corona durven wij het niet aan. Eind mei gebeld wat de opties zijn er werd gezegd mw wacht nog even af waarschijnlijk gaat uw vakantie niet door ivm code oranje en krijgt u uw aanbetaling terug en vervalt de reis en dan uiteraard met het bedrag wat nog betaald moet worden. Het zat mij niet lekker zelf op onderzoek gegaan in de reispapieren en zag dat onze reis bij FTI ingekocht was op die site stond dat alle reizen geboekt t/m 31 gratis ongeboekt kunnen worden.... Begin juni terug gebeld naar Suntip maaaaar telefonisch niet meer te bereiken wat ik al ECHT niet vind kunnen ! Meerdere keren gemaild met de vraag wat de opties zijn maar geen antwoord een 06 nr gevonden telefonisch uiteraard niet bereikbaar is ...whatsapp gestuurd daar kreeg ik antwoord ze gaan de omboeking bij FTI neerleggen toen al gezegd voor juli in 2021 ! Niets meer gehoord tot 19 juni wilde een precieze datum dat kon ik nog niet geven , 24 juni mail uw reis kan doorgaan 4 juli met de factuur ! Gemaild dat hij ongeboekt zou worden dat we nu niet gaan maar er moest een datum aangegeven worden oké dat deed ik 10 juli 2021 , komt goed mw ik leg het neer met 2 a 3 dagen speling ...en toen kreeg ik te horen vliegschema’s van transavia zijn maar beschikbaar t/m maart dus het kan niet !!! Ik kreeg nu alleen nog maar mails tot sommering van betaling WIJ MOCHTEN omboeken maar nu dus niet meer 90% Vd reis moet ik betalen want hij is geannuleerd omdat we niet op tijd betaalden ik moet nu €4040,- euro betalen waarvan €400 voor incassobureau die ze er gelijk op zetten en de €700,- aanbetaling hebben ze ook al . Suntip Pelikaanreizen jullie zijn echt *** ik ben echt razend en nog niet klaar met jullie
Danique
|Gister hebben wij het restant bedrag voor onze vakantie naar mallorca betaald. Wij zouden 22 juli gaan. 1,5 week geleden was ik nog door de suntip gebeld om te vragen of ik van plan was om de vakantie te annuleren. Dit vond ik al raar en zei dat we van plan waren gewoon te gaan. Gister nadat we hebben betaald wilden we de stoelen in het vliegtuig reserveren. De heen en terug vlucht waren geannuleerd. Hier kwamen we pas achter nadat we het hele bedrag hadden betaald omdat we toen pas de inlog gegevens kregen. We voelen ons erg opgelicht. Als we gister niet het restant bedrag hadden betaald waren wij ons geld kwijt geweest. Nu proberen ze ons een voucher aan te smeren, terwijl wij al aangegeven hebben dat we ons geld terug willen. Voor ons is het in ieder geval duidelijk dat wij nooit meer via suntip boeken!
Sidney
|Sun Tip heeft ons prima geholpen in deze coronatijd. ondanks dat het antwoord door de drukte soms even opn zich liet wachten, ben ik uitstekend geïnformeerd en klantvriendelijk te woord gestaan.