Boekbestelling 10 juli 2022.
Naar aanleiding van de slechte levering en communicatie heb ik de school gecontacteerd. Zij hebben contact gehad met Studystore. En ja hoor, ik krijg bericht! Ze hebben de boeken nogmaals voor me in bestelling gezet. (Levering 31 augustus volgens het systeem) Later die dag krijg ik een mail dat de verwachte levertijd 8 september zal zijn. Dit terwijl de boeken 11 juli besteld zijn. Het eerste pakket is niet aangeboden aan postnl en staat dus ergens in hun magazijn.
Nu hoor je een bandje wanneer je belt. Download de postnl app en dan kan je je pakket volgen. Dan moet je wel een code hebben! Weer gebeld..... Nee track and tracecode is niet bekend aangezien ik de boeken gisteren pas besteld heb. Duidelijk gemaakt dat het om een bestelling van 11 juli ging. Helaas kon de
(wederom) vriendelijke telefoniste verder niks voor me doen. En zo gaat het maar door......
Wel betalen, maar leveren ho maar. Klantgericht en oplossingsgericht zijn ze zeker niet.
Vandaag 7 september 2022:
Nog steeds geen boeken ontvangen. Meerdere keren weer gebeld. Boeken staan nog in bestelling!
Wederom een zeer onbetrouwbaar antwoord.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bas
|
Koop nooit iets bij studystore.nl
Bij Studystore een e-book besteld waarbij er op de website werd aangegeven dat het boek direct te downloaden was na betaling. Na het bedrag over te hebben gemaakt was het boek niet te downloaden. Nu kan er altijd iets mis gaan en daar krijg je niet een "zeer slecht" review voor. Die krijg je voor de zeer slechte respons daarop. In je portaal bij je besteloverzicht zie je een knop waarop je kan drukken als er iets mis is. Die gebruikt. Geen reactie. Via twitter een bericht gestuurd, volgende dag reactie. Na een reactie op hun reactie weer een dag moeten wachten. Via de telefoon mag je eerst een half tot een heel uur in de wacht staan waarbij er soms opgehangen wordt of de verbinding na een uur verbreekt en dan zeggen ze dat je kan e-mailen. Daar ook geen reacties op. Uiteindelijk, nadat de studie al weer een poos onderweg is en er nog steeds geen boek is eindelijk iemand aan de lijn. Het e-book was niet op voorraad maar wel leverbaar. Naast dat die 2 zaken elkaar uitsluiten snap ik dat met DRM (digital rights management) er ook voorraden zijn op e-books. Wanneer het wel op voorraad zou zijn kon niet verteld worden. Ik heb de bestelling geannuleerd en geëist dat niet na weken maar per ommegaande het geld teruggestort zou worden en ook compensatie voor de hogere prijs van een boek elders. De motivatie hierachter is de slechte service waarbij de response iedere keer 0 was, uren lang in wachtrijen aan de telefoon staan en het feit dat de website aangeeft dat het boek direct te downloaden is terwijl dit duidelijk niet zo is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gino
|
Boek een maand geleden besteld, 5 mailes gehad dat het later werdt geleverd, op de dag van levering telkens nieuwe mails dat het toch langer duurde. Mijn examens beginnen inmiddels al bijna wil ik StudyStore op bellen om de bestelling af te zeggen word ik 30 minuten in de wacht gezet en vervolgens geen gehoor.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Manon
|
Waardeloos. Zelf een beschadigd boek opsturen en dan het niet retour accepteren omdat er een deukje in de rand van het boek zit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
cas camp
|
zeer slechte service, heb vorig jaar 12 boeken besteld en heb er maar 7 ontvangen. na telefonisch contact en dit hebben vermeld is dit mijn eigen schuld had ik het mar moet controleren. hierdoor dus 5 boeken niet ontvangen ter waarde van 250 euro. ik vind dit zeer slechte service en ga ook geen bestellingen meer plaatsen als ze zo met hun klanten omgaan en met hun fouten. erg teleurstellend en een les voor anderen dat ze hier goed op moeten letten. ik ben dus ook zeer ontevreden over studystore.
30 Reviews Plaats review
Ingrid
|Boekbestelling 10 juli 2022.
Naar aanleiding van de slechte levering en communicatie heb ik de school gecontacteerd. Zij hebben contact gehad met Studystore. En ja hoor, ik krijg bericht! Ze hebben de boeken nogmaals voor me in bestelling gezet. (Levering 31 augustus volgens het systeem) Later die dag krijg ik een mail dat de verwachte levertijd 8 september zal zijn. Dit terwijl de boeken 11 juli besteld zijn. Het eerste pakket is niet aangeboden aan postnl en staat dus ergens in hun magazijn.
Nu hoor je een bandje wanneer je belt. Download de postnl app en dan kan je je pakket volgen. Dan moet je wel een code hebben! Weer gebeld..... Nee track and tracecode is niet bekend aangezien ik de boeken gisteren pas besteld heb. Duidelijk gemaakt dat het om een bestelling van 11 juli ging. Helaas kon de
(wederom) vriendelijke telefoniste verder niks voor me doen. En zo gaat het maar door......
Wel betalen, maar leveren ho maar. Klantgericht en oplossingsgericht zijn ze zeker niet.
Vandaag 7 september 2022:
Nog steeds geen boeken ontvangen. Meerdere keren weer gebeld. Boeken staan nog in bestelling!
Wederom een zeer onbetrouwbaar antwoord.
Bas
|Koop nooit iets bij studystore.nl
Bij Studystore een e-book besteld waarbij er op de website werd aangegeven dat het boek direct te downloaden was na betaling. Na het bedrag over te hebben gemaakt was het boek niet te downloaden. Nu kan er altijd iets mis gaan en daar krijg je niet een "zeer slecht" review voor. Die krijg je voor de zeer slechte respons daarop. In je portaal bij je besteloverzicht zie je een knop waarop je kan drukken als er iets mis is. Die gebruikt. Geen reactie. Via twitter een bericht gestuurd, volgende dag reactie. Na een reactie op hun reactie weer een dag moeten wachten. Via de telefoon mag je eerst een half tot een heel uur in de wacht staan waarbij er soms opgehangen wordt of de verbinding na een uur verbreekt en dan zeggen ze dat je kan e-mailen. Daar ook geen reacties op. Uiteindelijk, nadat de studie al weer een poos onderweg is en er nog steeds geen boek is eindelijk iemand aan de lijn. Het e-book was niet op voorraad maar wel leverbaar. Naast dat die 2 zaken elkaar uitsluiten snap ik dat met DRM (digital rights management) er ook voorraden zijn op e-books. Wanneer het wel op voorraad zou zijn kon niet verteld worden. Ik heb de bestelling geannuleerd en geëist dat niet na weken maar per ommegaande het geld teruggestort zou worden en ook compensatie voor de hogere prijs van een boek elders. De motivatie hierachter is de slechte service waarbij de response iedere keer 0 was, uren lang in wachtrijen aan de telefoon staan en het feit dat de website aangeeft dat het boek direct te downloaden is terwijl dit duidelijk niet zo is.
Gino
|Boek een maand geleden besteld, 5 mailes gehad dat het later werdt geleverd, op de dag van levering telkens nieuwe mails dat het toch langer duurde. Mijn examens beginnen inmiddels al bijna wil ik StudyStore op bellen om de bestelling af te zeggen word ik 30 minuten in de wacht gezet en vervolgens geen gehoor.
Manon
|Waardeloos. Zelf een beschadigd boek opsturen en dan het niet retour accepteren omdat er een deukje in de rand van het boek zit.
cas camp
|zeer slechte service, heb vorig jaar 12 boeken besteld en heb er maar 7 ontvangen. na telefonisch contact en dit hebben vermeld is dit mijn eigen schuld had ik het mar moet controleren. hierdoor dus 5 boeken niet ontvangen ter waarde van 250 euro. ik vind dit zeer slechte service en ga ook geen bestellingen meer plaatsen als ze zo met hun klanten omgaan en met hun fouten. erg teleurstellend en een les voor anderen dat ze hier goed op moeten letten. ik ben dus ook zeer ontevreden over studystore.