Interne problemen bij Managementboek.nl worden afgewenteld op de klant.
Vroeger was Managemenboek.nl een topsite waar je snel studie- cursusboeken, maar ook voor persoonlijke ontwikkelingen terecht kon en de bestellingen meteen volgende dag geleverd werden. Helaas, sinds het succes van Managementboek.nl, wat enkele jaren geleden op z'n top was, keldert de kwaliteit tot zelfs onder een niveau van een tijdelijke boeken pop-up store in een stille winkelstaat met B-titels. Nu ook Amazon op de markt komt, kunnen we eindelijk vergelijken. Studieboeken die bij Managementboek.nl op de website aangeboden worden, met een binnen 24 uur levering, blijken na 3 weken nog steeds niet geleverd te kunnen worden. Terwijl Amazon met dezelfde bestelling, maar zelfs ook Bol.com die beloften wel waar maken. Managementboek.nl verzint allerlei mooie verhalen en vele verschillende (corona) excuses, maar het komt er steeds weer op neer dat de logistiek, de voorraad, interne systemen, maar ook hun afspraken met leveranciers niet meer op orde zijn. Je merkt ook dat de medewerkers er minder zin in hebben en vaak onbeschoft zijn. Al deze problemen went Managementboek.nl af op de klant. Klagen omdat we niet doen wat we beloven en we niet in staat blijken te zijn deze problemen meteen op te lossen? Jammer, niet ons probleem maar jouw probleem. Met deze houding zijn de dagen van Managementboek.nl geteld.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marie
|
Ik houdt een zeer slechte ervaring over aan deze site. Ik bestelde een boek bij hen die ik nodig heb voor mijn studies. Op de site stond vermeldt "levertermijn 3 à 4 dagen". Na aankoop kwam het boek niet op tijd aan. Na twee weken op het paketje contacteerde ik de klantendienst om te vragen of de levering misschien vertraging had o gelopen en wanneer het dan uiteindelijk zou aankomen. Ik kreeg te horen dat mijn pakketje binnen 2 weken zou aankomen. Ik had dan al 1 maand gewacht op het boek en aangezien ik het nodig heb voor mijn studies was dit al redelijk laat. De dag nadat het boek volgens de klantendienst zou aankomen kreeg ik eenmaaltje om de zeggen dat de levering uitgesteld werd omdat het boek uit stock is. Dit is volgens mij iets die ze op hun site moeten vermelden en bij de bestelling. Ik kreeg te horen dat mijn boek binnen 4 weken geleverd wordt. Dan zou ik samengerekend 2 maanden moeten wachten op een boek. Mij boek heb ik dan al lang niet meer nodig aangezien de test rond het boek dan al gepasseerd is. Veel te lang!!! Dus heb ik de bestelling maar geannuleerd. Management boek communiceert totaal niet met hun klanten en geeft de verkeerde informatie weer op zowel hun site als via hun klantendienst. Ik bestel hier nooit meer!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wanna
|
Boeken die besteld zijn kwamen vele tot weken later binnen dan aangegeven.
Hierover heb ik contact gezocht met Management Boek. Hoewel toegezegd ben ik niet terug gebeld met informatie over de levering.
Boeken die besteld zijn en een vele langere levering hebben dan op de site aangegeven ben ik niet geïnformeerd.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cor
|
Ik heb goede ervaringen met deze "winkel" Het zoeken naar een titel en of auteur/schrijver van Managementboek is makkelijk te doen. Snelle levering en als de bestelling niet bevalt gewoon terugzenden, daar wordt niet moeilijk over gedaan.
7.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Chris
|
Ik schrijf een review over management boek.nl omdat ik hier eens een aantal boeken heb besteld waar ik op zich tevreden mee ben. De boeken kwamen netjes thuis aan en ik heb er veel van geleerd. De site is erg duidelijk en het bestellen gaat heel makkelijk gaat. De organisatie stuurt echter heel veel spam naar zijn klanten. Bijvoorbeeld dit onzinnige grote magazine. Stop daarmee.
8 Reviews Plaats review
MBO
|Interne problemen bij Managementboek.nl worden afgewenteld op de klant.
Vroeger was Managemenboek.nl een topsite waar je snel studie- cursusboeken, maar ook voor persoonlijke ontwikkelingen terecht kon en de bestellingen meteen volgende dag geleverd werden. Helaas, sinds het succes van Managementboek.nl, wat enkele jaren geleden op z'n top was, keldert de kwaliteit tot zelfs onder een niveau van een tijdelijke boeken pop-up store in een stille winkelstaat met B-titels. Nu ook Amazon op de markt komt, kunnen we eindelijk vergelijken. Studieboeken die bij Managementboek.nl op de website aangeboden worden, met een binnen 24 uur levering, blijken na 3 weken nog steeds niet geleverd te kunnen worden. Terwijl Amazon met dezelfde bestelling, maar zelfs ook Bol.com die beloften wel waar maken. Managementboek.nl verzint allerlei mooie verhalen en vele verschillende (corona) excuses, maar het komt er steeds weer op neer dat de logistiek, de voorraad, interne systemen, maar ook hun afspraken met leveranciers niet meer op orde zijn. Je merkt ook dat de medewerkers er minder zin in hebben en vaak onbeschoft zijn. Al deze problemen went Managementboek.nl af op de klant. Klagen omdat we niet doen wat we beloven en we niet in staat blijken te zijn deze problemen meteen op te lossen? Jammer, niet ons probleem maar jouw probleem. Met deze houding zijn de dagen van Managementboek.nl geteld.
Marie
|Ik houdt een zeer slechte ervaring over aan deze site. Ik bestelde een boek bij hen die ik nodig heb voor mijn studies. Op de site stond vermeldt "levertermijn 3 à 4 dagen". Na aankoop kwam het boek niet op tijd aan. Na twee weken op het paketje contacteerde ik de klantendienst om te vragen of de levering misschien vertraging had o gelopen en wanneer het dan uiteindelijk zou aankomen. Ik kreeg te horen dat mijn pakketje binnen 2 weken zou aankomen. Ik had dan al 1 maand gewacht op het boek en aangezien ik het nodig heb voor mijn studies was dit al redelijk laat. De dag nadat het boek volgens de klantendienst zou aankomen kreeg ik eenmaaltje om de zeggen dat de levering uitgesteld werd omdat het boek uit stock is. Dit is volgens mij iets die ze op hun site moeten vermelden en bij de bestelling. Ik kreeg te horen dat mijn boek binnen 4 weken geleverd wordt. Dan zou ik samengerekend 2 maanden moeten wachten op een boek. Mij boek heb ik dan al lang niet meer nodig aangezien de test rond het boek dan al gepasseerd is. Veel te lang!!! Dus heb ik de bestelling maar geannuleerd. Management boek communiceert totaal niet met hun klanten en geeft de verkeerde informatie weer op zowel hun site als via hun klantendienst. Ik bestel hier nooit meer!
Wanna
|Boeken die besteld zijn kwamen vele tot weken later binnen dan aangegeven.
Hierover heb ik contact gezocht met Management Boek. Hoewel toegezegd ben ik niet terug gebeld met informatie over de levering.
Boeken die besteld zijn en een vele langere levering hebben dan op de site aangegeven ben ik niet geïnformeerd.
Cor
|Ik heb goede ervaringen met deze "winkel" Het zoeken naar een titel en of auteur/schrijver van Managementboek is makkelijk te doen. Snelle levering en als de bestelling niet bevalt gewoon terugzenden, daar wordt niet moeilijk over gedaan.
Chris
|Ik schrijf een review over management boek.nl omdat ik hier eens een aantal boeken heb besteld waar ik op zich tevreden mee ben. De boeken kwamen netjes thuis aan en ik heb er veel van geleerd. De site is erg duidelijk en het bestellen gaat heel makkelijk gaat. De organisatie stuurt echter heel veel spam naar zijn klanten. Bijvoorbeeld dit onzinnige grote magazine. Stop daarmee.