Een geboortebord voor mijn kleinzoon besteld bij deze onbetrouwbare firma. Hier heb ik 8 weken! op moeten wachten, ipv de 3 weken wat mij beloofd is. Communicatie is vrijwel onmogelijk, alles moet per mail omdat er geen telefoonnummer van dit bedrijf bekend is. Diverse malen mailen en smeken om een antwoord. Beloven van alles maar komen hun mooie beloftes niet waar. Heb inmiddels het bord ontvangen, maar geen excuus of niets. Onbeschoftheid ten top!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
E.B
|
Waardeloos bedrijf, ik heb direct aangegeven dat ik de bestelling binnen 6 weken nodig had voor op een trouwauto, dit is de dubbele levertijd van wat zij zelf aangeven op de website. Ik heb na de bestelling laten weten hoe belangrijk het was, de eerste afgesproken datum werd niet gered toen een uiterlijke datum genoemd dit was geen probleem! dus ik ben niet op zoek gegaan naar een andere optie en hoe lullig is het dat er dan gewoon niet geleverd wordt? En ik zelf moet mailen die dag om te vragen waar het blijft en dan glashard liegen dat het 's avonds wordt verzonden terwijl ik 100% zeker weet dat die hele bestelling nog niet eens klaar was! En zoals verwacht is het dan ook niet verzonden! Snel een pakketje aanmelden via myparcel maar niks afgeven, wat is dat voor trieste handelswijze??! Het stuk is onmisbaar, De bloemist heeft zelfs zijn werk uitgesteld omdat het meegenomen moest worden in het bloemstuk! zeer onprofessioneel, leugenachtig, onbetrouwbaar bedrijf!! geen exuses ontvangen, ze hebben er lak aan! NIET BESTELLEN!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
S. Jansen
|
Na 9 weken nog niks ontvangen. 4 november 2015 betaling geld afgeschreven voor een gedane bestelling van 2 mdf molentjes 50 cm in zachtroze. Helaas nu genoodzaakt om voor de eerste keer in mijn leven een beoordeling te vermelden. Tot op heden 7 januari 2016 niks mogen ontvangen. Wel mail contact gehad omdat ik het vermoeden had opgelicht te zijn. Meerdere factoren excuses waardoor het nog niet geleverd was etc etc. Onze dochter 6 weken te vroeg geboren tijdens verblijf in het ziekenhuis al navraag gedaan per mail wat de status was inmiddels wat anders op de kamer ter decoratie omdat partner dacht dat ik opgelicht was en bij thuiskomst 22 12 15 wilde hij toch wat moois aan de muur hebben na de heftige periode. Was overigens niet mogelijk om te annuleren. Staat bij hun op de website alg voorwaarden had ik ter goeder trouw niet gelezen ookal duurt het al weeeeeken 13 1 16 zou ik oorspronkelijk uitgerekend zijn kortom dan had ik nog steeds niks gehad ter decoratie aan de muur. Ik heb best begrip voor iemands privésituatie drukte bestellingen verft wat niet droogt omdat het vochtig is moest er zelf achteraan mailen omdat ik onderhand weleens wilde weten wat de status was maar moet nu helaas concluderen dat ik zeer teleurgesteld ben.
Sterke punten
Lijken leuke producten aks je ze ooit mag ontvangen...
Verbeterpunten of tips
Indien het allemaal teveel is naast eigen banen en gezinsleven zet dan een stop op de bestellingen. Informeer de klant desnoods direct bij de bestelling dat het erg druk is kindje eigen werk daarnaast etc etc. Dan zou er mogelijk wat meer begrip zijn.
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Gijsbers
|
Te lange levertijd en geverfde producten erg ruw aan de randen verf bobbelig luchtbelletjes en niet volledig dekkend. Modellen wel erg leuk
Sterke punten
Mooie vormen maar de geverfde variant zijn slecht afgewerkt erg ruw en niet volledig dekkend geschilderd. Ook is de levertijd erg lang bijna 3x zo lang dan de verwachte levertijd. Informatieverstrekking hierover is matig wel reactie maar geen harde afspraken
Verbeterpunten of tips
Betere naleving van levertijd en producten die geschilderd zijn goed geschuurd glad afgewerkt nu erg ruwe randen en verf bobbelijg
6.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Sabine Stijns
|
Als cadeau voor de kerst hebben wij bij Stokhout een kerstgroep besteld. Na het plaatsen van onze bestelling kregen wij vlot een reactie. Op aanvullende vragen die wij over het product en de levering hadden werd telkens snel gereageerd. Hierbij viel op dat er actief en enthousiast mee gedacht werd. De kerstgroep was ontzettend mooi. Strak afgewerkt en met heldere kleuren. Het product was veilig goed verpakt en bevatte instructies t.a.v. het gebruik en schoonmaken. Al met al is onze ervaring met Stokhout zeer positief. In de toekomst zullen wij hier zeker opnieuw bestellen. Wij kunnen Stokhout van harte aanbevelen.
Sterke punten
-Product is zeer mooi en strak afgewerkt. Degelijk materiaal geschilderd in mooie heldere kleuren. -Snelle reactie n.a.v bestelling. -Snelle reactie op aanvullende vragen overbproduct en levering waarbij actief werd meegedacht. -Levering van product goed verzorgd veilig verpakt en met handleiding t.b.v gebruik en reiniging.
Verbeterpunten of tips
Nu geen verbeterpunten. Vooral zo doorgaan
39 Reviews Plaats review
Helma
|Een geboortebord voor mijn kleinzoon besteld bij deze onbetrouwbare firma. Hier heb ik 8 weken! op moeten wachten, ipv de 3 weken wat mij beloofd is. Communicatie is vrijwel onmogelijk, alles moet per mail omdat er geen telefoonnummer van dit bedrijf bekend is. Diverse malen mailen en smeken om een antwoord. Beloven van alles maar komen hun mooie beloftes niet waar. Heb inmiddels het bord ontvangen, maar geen excuus of niets. Onbeschoftheid ten top!
E.B
|Waardeloos bedrijf, ik heb direct aangegeven dat ik de bestelling binnen 6 weken nodig had voor op een trouwauto, dit is de dubbele levertijd van wat zij zelf aangeven op de website. Ik heb na de bestelling laten weten hoe belangrijk het was, de eerste afgesproken datum werd niet gered toen een uiterlijke datum genoemd dit was geen probleem! dus ik ben niet op zoek gegaan naar een andere optie en hoe lullig is het dat er dan gewoon niet geleverd wordt? En ik zelf moet mailen die dag om te vragen waar het blijft en dan glashard liegen dat het 's avonds wordt verzonden terwijl ik 100% zeker weet dat die hele bestelling nog niet eens klaar was! En zoals verwacht is het dan ook niet verzonden! Snel een pakketje aanmelden via myparcel maar niks afgeven, wat is dat voor trieste handelswijze??! Het stuk is onmisbaar, De bloemist heeft zelfs zijn werk uitgesteld omdat het meegenomen moest worden in het bloemstuk! zeer onprofessioneel, leugenachtig, onbetrouwbaar bedrijf!! geen exuses ontvangen, ze hebben er lak aan! NIET BESTELLEN!
S. Jansen
|Na 9 weken nog niks ontvangen. 4 november 2015 betaling geld afgeschreven voor een gedane bestelling van 2 mdf molentjes 50 cm in zachtroze. Helaas nu genoodzaakt om voor de eerste keer in mijn leven een beoordeling te vermelden. Tot op heden 7 januari 2016 niks mogen ontvangen. Wel mail contact gehad omdat ik het vermoeden had opgelicht te zijn. Meerdere factoren excuses waardoor het nog niet geleverd was etc etc. Onze dochter 6 weken te vroeg geboren tijdens verblijf in het ziekenhuis al navraag gedaan per mail wat de status was inmiddels wat anders op de kamer ter decoratie omdat partner dacht dat ik opgelicht was en bij thuiskomst 22 12 15 wilde hij toch wat moois aan de muur hebben na de heftige periode. Was overigens niet mogelijk om te annuleren. Staat bij hun op de website alg voorwaarden had ik ter goeder trouw niet gelezen ookal duurt het al weeeeeken 13 1 16 zou ik oorspronkelijk uitgerekend zijn kortom dan had ik nog steeds niks gehad ter decoratie aan de muur. Ik heb best begrip voor iemands privésituatie drukte bestellingen verft wat niet droogt omdat het vochtig is moest er zelf achteraan mailen omdat ik onderhand weleens wilde weten wat de status was maar moet nu helaas concluderen dat ik zeer teleurgesteld ben.
Sterke punten
Lijken leuke producten aks je ze ooit mag ontvangen...
Verbeterpunten of tips
Indien het allemaal teveel is naast eigen banen en gezinsleven zet dan een stop op de bestellingen. Informeer de klant desnoods direct bij de bestelling dat het erg druk is kindje eigen werk daarnaast etc etc. Dan zou er mogelijk wat meer begrip zijn.
Gijsbers
|Te lange levertijd en geverfde producten erg ruw aan de randen verf bobbelig luchtbelletjes en niet volledig dekkend. Modellen wel erg leuk
Sterke punten
Mooie vormen maar de geverfde variant zijn slecht afgewerkt erg ruw en niet volledig dekkend geschilderd. Ook is de levertijd erg lang bijna 3x zo lang dan de verwachte levertijd. Informatieverstrekking hierover is matig wel reactie maar geen harde afspraken
Verbeterpunten of tips
Betere naleving van levertijd en producten die geschilderd zijn goed geschuurd glad afgewerkt nu erg ruwe randen en verf bobbelijg
Sabine Stijns
|Als cadeau voor de kerst hebben wij bij Stokhout een kerstgroep besteld. Na het plaatsen van onze bestelling kregen wij vlot een reactie. Op aanvullende vragen die wij over het product en de levering hadden werd telkens snel gereageerd. Hierbij viel op dat er actief en enthousiast mee gedacht werd. De kerstgroep was ontzettend mooi. Strak afgewerkt en met heldere kleuren. Het product was veilig goed verpakt en bevatte instructies t.a.v. het gebruik en schoonmaken. Al met al is onze ervaring met Stokhout zeer positief. In de toekomst zullen wij hier zeker opnieuw bestellen. Wij kunnen Stokhout van harte aanbevelen.
Sterke punten
-Product is zeer mooi en strak afgewerkt. Degelijk materiaal geschilderd in mooie heldere kleuren. -Snelle reactie n.a.v bestelling. -Snelle reactie op aanvullende vragen overbproduct en levering waarbij actief werd meegedacht. -Levering van product goed verzorgd veilig verpakt en met handleiding t.b.v gebruik en reiniging.
Verbeterpunten of tips
Nu geen verbeterpunten. Vooral zo doorgaan