stempel besteld via bol .com
stemple plaatje besteld
komt dat ding thuis aan, is het amper 1/3 van de oppervlakte van de stempel
je moet een bril hebben om het te kunnen lezen
mailtje naar hen met voorbeelden van een zelfde stempel die in bij een belg bedrijf met online bestelling van het stempelkussen gaf wel een perfecte breedte en oppervlakte en voornamelijk leesbaar
Op mijn mail kreeg ik als antwoord
Geachte klant,
Het is echt heel spijtig dat u zo ontevreden bent; toch had u mogelijkheden genoeg om het tekstplaatje te maken zoals uw voorbeeld.
U had ook een voorbeeld (stempelafdruk) kunnen uploaden.
U heeft de mogelijkheid tot auto-breedte en/of auto-size niet gebruikt.
Teneinde een controle toe te passen had u de mogelijkheid om een 100% print te maken via de preview-knop, zoals beschreven staat in de HELP/F.A.Q.
Aangezien sommige klanten een speciale lettergrootte wensen, of sommige andere weer het hele oppervlak willen gebruiken, is het voor ons ondoenlijk dit voor online bestellingen in te schatten.
Vandaar dat uzelf de touwtjes in handen hebt bij het maken van een tekstplaatje.
Zie de HELP/F.A.Q.
De stippellijn geeft het maximale formaat aan. Zoals u ziet heeft u wel de maximale hoogte gebruikt, maar niet de maximale breedte.
Met vriendelijke groet,
Mandy Peeters - Winkel
SNELSTEMPELSERVICE
info @ snelstempelservice .nl
Bij beantwoording deze mail meesturen s.v.p
Met andere woorden pech trek uw plan
een gouden raad ga niet in zee met snelstempelservice .nl of een van hun dochter bedrijven onder de V'NS Groep BV
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ontevreden Klant
|
Wij hebben een stempel besteld via Stempel.nl na ontvangst hebben wij deze direct uitgeprobeerd. Bij de eerste keer stempelen lekte de stempel en zat zowel ons papier als de tafel onder. We hebben contact opgenomen met de eigenaar Nordin, die zij stuur maar terug. Hij was ervan op de hoogte dat de stempel niet naar wens is en dat wij ons geld terug willen, vervolgens krijgen wij een mail van hem dat de stempel kapot is en dat hij deze niet kan accepteren.
Wij hebben er 1 x mee gestempeld toen zat alles onder, of de kwaliteit is super slecht of hij is al kapot geleverd. Vervolgens worden wij beschuldigd dat wij de stempel kapot hebben gemaakt door meneer Nordin. Dit bedrijf is niet klantgericht en zeker niet servicegericht, er wordt alleen maar aangegeven dat wij die stempel kapot hebben gemaakt en daarmee uit. Ik wil hierbij ook iedereen op de hoogte stellen om zeker geen zaken te doen met Stempels.nl...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Heartbeat5
|
Uitstekende service
10
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Snelheid levering
Informatie op de website
Info over verloop order
After sales
Bestelgemak
Anoniem
|
-
10
Klantvriendelijkheid
Informatie op de website
Info over verloop order
Bestelgemak
Snelheid levering
Peter Kloppenburg
|
Makkelijke site bestelling zo geplaats en heel snel thuis. precies wat ik besteld had.
2337 Reviews Plaats review
Paulien De Groote
|stempel besteld via bol .com
stemple plaatje besteld
komt dat ding thuis aan, is het amper 1/3 van de oppervlakte van de stempel
je moet een bril hebben om het te kunnen lezen
mailtje naar hen met voorbeelden van een zelfde stempel die in bij een belg bedrijf met online bestelling van het stempelkussen gaf wel een perfecte breedte en oppervlakte en voornamelijk leesbaar
Op mijn mail kreeg ik als antwoord
Geachte klant,
Het is echt heel spijtig dat u zo ontevreden bent; toch had u mogelijkheden genoeg om het tekstplaatje te maken zoals uw voorbeeld.
U had ook een voorbeeld (stempelafdruk) kunnen uploaden.
U heeft de mogelijkheid tot auto-breedte en/of auto-size niet gebruikt.
Teneinde een controle toe te passen had u de mogelijkheid om een 100% print te maken via de preview-knop, zoals beschreven staat in de HELP/F.A.Q.
Aangezien sommige klanten een speciale lettergrootte wensen, of sommige andere weer het hele oppervlak willen gebruiken, is het voor ons ondoenlijk dit voor online bestellingen in te schatten.
Vandaar dat uzelf de touwtjes in handen hebt bij het maken van een tekstplaatje.
Zie de HELP/F.A.Q.
De stippellijn geeft het maximale formaat aan. Zoals u ziet heeft u wel de maximale hoogte gebruikt, maar niet de maximale breedte.
Met vriendelijke groet,
Mandy Peeters - Winkel
SNELSTEMPELSERVICE
info @ snelstempelservice .nl
Bij beantwoording deze mail meesturen s.v.p
Met andere woorden pech trek uw plan
een gouden raad ga niet in zee met snelstempelservice .nl of een van hun dochter bedrijven onder de V'NS Groep BV
Ontevreden Klant
|Wij hebben een stempel besteld via Stempel.nl na ontvangst hebben wij deze direct uitgeprobeerd. Bij de eerste keer stempelen lekte de stempel en zat zowel ons papier als de tafel onder. We hebben contact opgenomen met de eigenaar Nordin, die zij stuur maar terug. Hij was ervan op de hoogte dat de stempel niet naar wens is en dat wij ons geld terug willen, vervolgens krijgen wij een mail van hem dat de stempel kapot is en dat hij deze niet kan accepteren.
Wij hebben er 1 x mee gestempeld toen zat alles onder, of de kwaliteit is super slecht of hij is al kapot geleverd. Vervolgens worden wij beschuldigd dat wij de stempel kapot hebben gemaakt door meneer Nordin. Dit bedrijf is niet klantgericht en zeker niet servicegericht, er wordt alleen maar aangegeven dat wij die stempel kapot hebben gemaakt en daarmee uit. Ik wil hierbij ook iedereen op de hoogte stellen om zeker geen zaken te doen met Stempels.nl...
Heartbeat5
|Uitstekende service
Anoniem
|-
Peter Kloppenburg
|Makkelijke site bestelling zo geplaats en heel snel thuis. precies wat ik besteld had.