Opdracht betaald daarna al 5x keer moeten bellen om mijn 1 fase aansluiting te laten aanpassen naar 3 fase. Terug bellen gebeurd niet via gestelde termijn. Monteur is zonder afspraak langs geweest...uiteraard niemand thuis. Zeer slechte communicatie en service. Stedin klantenservice wel behulpzaam maar wel standaard gescript geneuzel. Zelfs Ziggo heeft een betere service. Helaas kan je niet overstappen op een andere netbeheerder want dit is pure armoede.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
rene
|
nooit contact gehad
2.0
Mariandela
|
Wat een stom bedrijf. Als ik moest uitgaan van hun cijfers dan betaalde ik 450 euro per maand aan enegrie, beetje erg stom
259 Reviews Plaats review
Liam van der Linden
|Opdracht betaald daarna al 5x keer moeten bellen om mijn 1 fase aansluiting te laten aanpassen naar 3 fase. Terug bellen gebeurd niet via gestelde termijn. Monteur is zonder afspraak langs geweest...uiteraard niemand thuis. Zeer slechte communicatie en service. Stedin klantenservice wel behulpzaam maar wel standaard gescript geneuzel. Zelfs Ziggo heeft een betere service. Helaas kan je niet overstappen op een andere netbeheerder want dit is pure armoede.
rene
|nooit contact gehad
Mariandela
|Wat een stom bedrijf. Als ik moest uitgaan van hun cijfers dan betaalde ik 450 euro per maand aan enegrie, beetje erg stom
Klant van Stedin
|dat ik tevreden ben
rene
|nooit contact gehad