Ik ben heel goed geholpen door Marjella. Bedankt dat je me autoverzekering heb geregeld.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
R Blomme
|
*** voor 400 euro Vorige jaar augustus auto verzekering afgesloten en betaald , blijkt nu dat er geen polis is bekend . Krijg geen reacties van Alllianz
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henrieke
|
Prijs is prima.
Maar wat je ervoor krijgt is ver onder de maat. Na diefstal auto, en in slechte staat terug gevonden, hier melding van gedaan. Prima en klantvriendelijk stonden zij mij te woord. Tot dat de schade hersteld en betaald moest worden, Allianz geeft niet thuis, medewerkers geven verschillende antwoorden, je moet over zelf achter aan, je staat minimaal 50 minuten in de wacht, op ingediende klachten krijg je geen reactie.. al met al zijn we meer dan 4 maanden verder en heb ik een kapotte (niet rijdende) auto.
Allianz geeft niet thuis en wuiven alles weg.
Geen aanrader!!!
Inbraak schade aan de auto heel slecht afgehandeld ten eerste niet te bereiken wat echt een Schande is iemand is geschrokken en zit met een compleet leeg geroofde auto dan verwacht ik medewerking en meeleven. Overal zelf achteraan moeten gaan anders was de auto totaal los verklaard stond bij een aangesloten hersteller Nooit doen altijd zelf een bedrijf kiezen levert alleen gezeur op nu ruim 2 maanden verder geld gehad maar de auto word nog gemaakt. Uiteindelijk gaan bellen waar het geld bleef bleek dat het dossier überhaupt nog niet geopend was en dat na ruim een maand en de toezegging dat ik gebeld zou worden. Opeens was het dossier geopend na dat ik gebeld had en kon het opeens geregeld worden. Van hun kant geen enkele excuses of iets dergelijks voor de slechte service en slechte afhandeling. Ik ben en zeer ontevreden klant en zeker in de toekomst geen klant meer.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
roberto
|
dit bedrijf is totaal niet bereikbaar, chat? Geen mens aanwezig voor uren zelfs, dan de telefoon met een rot muziekje, die ook meer dan een half uur geen sjoege geeft. Ze zijn totaal niet bereikbaar op welke manier dan ook. Toegegeven door een medewerker die ik uiteindelijk bereik... Je premie gaat direkt onderuit als je gebeld hebt en ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die tot de 83% tevredenheid aangeven, kan echt niet waar zijn, wegwezen mensen, zoek een goede verzekeringsmaatschappij!
2126 Reviews Plaats review
Rick van der Kamp
|Ik ben heel goed geholpen door Marjella. Bedankt dat je me autoverzekering heb geregeld.
R Blomme
|*** voor 400 euro Vorige jaar augustus auto verzekering afgesloten en betaald , blijkt nu dat er geen polis is bekend . Krijg geen reacties van Alllianz
Henrieke
|Prijs is prima.
Maar wat je ervoor krijgt is ver onder de maat. Na diefstal auto, en in slechte staat terug gevonden, hier melding van gedaan. Prima en klantvriendelijk stonden zij mij te woord. Tot dat de schade hersteld en betaald moest worden, Allianz geeft niet thuis, medewerkers geven verschillende antwoorden, je moet over zelf achter aan, je staat minimaal 50 minuten in de wacht, op ingediende klachten krijg je geen reactie.. al met al zijn we meer dan 4 maanden verder en heb ik een kapotte (niet rijdende) auto.
Allianz geeft niet thuis en wuiven alles weg.
Geen aanrader!!!
De voordelen Allsecur
Klik hier om je voordeel te berekenen
Matthijs vd Wetering
|Inbraak schade aan de auto heel slecht afgehandeld ten eerste niet te bereiken wat echt een Schande is iemand is geschrokken en zit met een compleet leeg geroofde auto dan verwacht ik medewerking en meeleven. Overal zelf achteraan moeten gaan anders was de auto totaal los verklaard stond bij een aangesloten hersteller Nooit doen altijd zelf een bedrijf kiezen levert alleen gezeur op nu ruim 2 maanden verder geld gehad maar de auto word nog gemaakt. Uiteindelijk gaan bellen waar het geld bleef bleek dat het dossier überhaupt nog niet geopend was en dat na ruim een maand en de toezegging dat ik gebeld zou worden. Opeens was het dossier geopend na dat ik gebeld had en kon het opeens geregeld worden. Van hun kant geen enkele excuses of iets dergelijks voor de slechte service en slechte afhandeling. Ik ben en zeer ontevreden klant en zeker in de toekomst geen klant meer.
roberto
|dit bedrijf is totaal niet bereikbaar, chat? Geen mens aanwezig voor uren zelfs, dan de telefoon met een rot muziekje, die ook meer dan een half uur geen sjoege geeft. Ze zijn totaal niet bereikbaar op welke manier dan ook. Toegegeven door een medewerker die ik uiteindelijk bereik... Je premie gaat direkt onderuit als je gebeld hebt en ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die tot de 83% tevredenheid aangeven, kan echt niet waar zijn, wegwezen mensen, zoek een goede verzekeringsmaatschappij!