2 dure brillen gekocht en geholpen door 3 medewerkers ..chaos in de zaak...de ene medewerker weet niet wat de andere heeft gedaan. De oudere vrouw hadden wij ook en die maakte ons attent op de 2e bril gratis waardoor wij na zelf goed doorvragen veel duurder uitwaren..dat gratis kun je met een korrel zout nemen. Heb op het punt gestaan weg te gaan uit de zaak ..chaoszaak.2 1/2 gezeten en nog geen glaasje water ..
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Harm
|
Oudere mevrouw die mij hielp was naar mijn mening vooral bezig om verwarring te zaaien zodat ik voor de duurste opties zou gaan, al waren deze voor mij niet relevant. Het was belachelijk hoe laag ze klanten inschat. Tip: vraag bij haar goed na over alternatieven en vergelijk eerst met een andere vestiging voordat je tot koop overgaat. Het scheelt een hoop.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
P mutsaers
|
Super leuk al die mensen die je helpen maar je koopt een bril. Twv 120. En die laatste meid..smeet mijn nieuwe bril maar heen en weer. Ik dacht dadelijk smijt ZE hem met d'r alle kleuren nagellak door heel de zaak door!!! Ik dacht ***. Dit is wel een bril die ik nog lang ga dragen...en 500.00 is toch veel geld. Maar die jeugd meid. Smeet en gooide mijn nieuwe bril alle kanten op.!! Dit vond ik dus minder leuk. Ik hoop dus daarom op een levenslange garantie..op de bril!!! Verder zijn de verkopers zeer vriendelijk en behulpzaam!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Margriet wiedijk
|
Wat een waardeloze service en klantvriendelijkheid.
Afspraak loopt bijna een uur uit, maar je mag geen gebruik maken van toilet, want die is privé!
Elke 10 min plannen ze een audicienafspraak in en iedereen is minstens 20 min binnen. Wanneer je daar een opmerking over maakt krijg je een grote mond dat ze daar geen tijd!voor heeft.
122 Reviews Plaats review
Lia
|2 dure brillen gekocht en geholpen door 3 medewerkers ..chaos in de zaak...de ene medewerker weet niet wat de andere heeft gedaan. De oudere vrouw hadden wij ook en die maakte ons attent op de 2e bril gratis waardoor wij na zelf goed doorvragen veel duurder uitwaren..dat gratis kun je met een korrel zout nemen. Heb op het punt gestaan weg te gaan uit de zaak ..chaoszaak.2 1/2 gezeten en nog geen glaasje water ..
Harm
|Oudere mevrouw die mij hielp was naar mijn mening vooral bezig om verwarring te zaaien zodat ik voor de duurste opties zou gaan, al waren deze voor mij niet relevant. Het was belachelijk hoe laag ze klanten inschat. Tip: vraag bij haar goed na over alternatieven en vergelijk eerst met een andere vestiging voordat je tot koop overgaat. Het scheelt een hoop.
P mutsaers
|Super leuk al die mensen die je helpen maar je koopt een bril. Twv 120. En die laatste meid..smeet mijn nieuwe bril maar heen en weer. Ik dacht dadelijk smijt ZE hem met d'r alle kleuren nagellak door heel de zaak door!!! Ik dacht ***. Dit is wel een bril die ik nog lang ga dragen...en 500.00 is toch veel geld. Maar die jeugd meid. Smeet en gooide mijn nieuwe bril alle kanten op.!! Dit vond ik dus minder leuk. Ik hoop dus daarom op een levenslange garantie..op de bril!!! Verder zijn de verkopers zeer vriendelijk en behulpzaam!
Margriet wiedijk
|Wat een waardeloze service en klantvriendelijkheid.
Afspraak loopt bijna een uur uit, maar je mag geen gebruik maken van toilet, want die is privé!
Elke 10 min plannen ze een audicienafspraak in en iedereen is minstens 20 min binnen. Wanneer je daar een opmerking over maakt krijg je een grote mond dat ze daar geen tijd!voor heeft.
Klant van Specsavers
|Slechte ervaring gehad in deze winkel