Besteld en betaald maar na een paar dagen nog niets geleverd. Geïnformeerd, er waren 2 artikelen niet op voorraad. Aangegeven dat ik de artikelen die wel op voorraad zijn geleverd wil hebben en de andere later. Na paar dagen nog steeds niet geleverd, gemaild en gebeld. Toezeggingen gekregen maar na een paar dagen nog steeds niets ontvangen en niets vernomen. Uiteindelijk complete bestelling geannuleerd. Geen excuses, geen poging de bestelling door te laten gaan. Het leek wel of ze blij waren dat ik alles annuleerde.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martin
|
Zoals beloofd had ik mijn servies nog voor kerst in huis top service!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Christa
|
Men zegt dat het fine bone china krasvast is. Dat is dus niet zo. Na 1 jaar zien de borden er niet meet uit. Daarover gemaild en toegezegd gekregen dat er poetsmiddel opgestuurd gaat worden. Niets ontvangen na bijna 4 weken wachten en geen reactie op mijn vraag waarom ik nog niets ontvangen heb. Ik heb veel geld uitgegeven maar ben erg ontevreden.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Voorschoten
|
Artikel werd niet geleverd. In eerste instantie werd er gezegd dat het verzonden was. Bijna twee weken later nog niet binnen. Bleek artikel uit de handel.
Er wordt steeds gezegd bel u morgen terug, het wordt morgen verstuurd of ik stuur u een mail binnen een uur. Dan gebeurt er niets.
Uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd. Dat ging als enige wel vlot al duurde het wel een paar dagen voor ik mijn geld terug had.
Bestel hier nooit meer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anouk de Ruijter
|
Na 2 maanden en zeer veel contact heb ik mijn bestelde servies nog steeds niet compleet. De eerste levering liet 3 weken op zich wachten. De nalevering van beschadigde borden liet meer dan een maand op zich wachten. Nu wacht ik al weer 10 dagen op het laatste bord.
Met name de ervaring met de klantenservice is zeer onbevredigend. Soms zeer snel reactie, maar soms ook niet. Hier de feiten: 5 telefoontjes met de nodigde niet nagekomen beloftes. 10 mails, waarvan 5 nooit beantwoord. 3 contacten via facebook messenger, waarvan ook op 2 nooit reactie.
Als ik dit had geweten had ik het servies in het buitenland besteld.
29 Reviews Plaats review
Steven Debets
|Besteld en betaald maar na een paar dagen nog niets geleverd. Geïnformeerd, er waren 2 artikelen niet op voorraad. Aangegeven dat ik de artikelen die wel op voorraad zijn geleverd wil hebben en de andere later. Na paar dagen nog steeds niet geleverd, gemaild en gebeld. Toezeggingen gekregen maar na een paar dagen nog steeds niets ontvangen en niets vernomen. Uiteindelijk complete bestelling geannuleerd. Geen excuses, geen poging de bestelling door te laten gaan. Het leek wel of ze blij waren dat ik alles annuleerde.
Martin
|Zoals beloofd had ik mijn servies nog voor kerst in huis top service!
Christa
|Men zegt dat het fine bone china krasvast is. Dat is dus niet zo. Na 1 jaar zien de borden er niet meet uit. Daarover gemaild en toegezegd gekregen dat er poetsmiddel opgestuurd gaat worden. Niets ontvangen na bijna 4 weken wachten en geen reactie op mijn vraag waarom ik nog niets ontvangen heb. Ik heb veel geld uitgegeven maar ben erg ontevreden.
Voorschoten
|Artikel werd niet geleverd. In eerste instantie werd er gezegd dat het verzonden was. Bijna twee weken later nog niet binnen. Bleek artikel uit de handel.
Er wordt steeds gezegd bel u morgen terug, het wordt morgen verstuurd of ik stuur u een mail binnen een uur. Dan gebeurt er niets.
Uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd. Dat ging als enige wel vlot al duurde het wel een paar dagen voor ik mijn geld terug had.
Bestel hier nooit meer.
Anouk de Ruijter
|Na 2 maanden en zeer veel contact heb ik mijn bestelde servies nog steeds niet compleet. De eerste levering liet 3 weken op zich wachten. De nalevering van beschadigde borden liet meer dan een maand op zich wachten. Nu wacht ik al weer 10 dagen op het laatste bord.
Met name de ervaring met de klantenservice is zeer onbevredigend. Soms zeer snel reactie, maar soms ook niet. Hier de feiten: 5 telefoontjes met de nodigde niet nagekomen beloftes. 10 mails, waarvan 5 nooit beantwoord. 3 contacten via facebook messenger, waarvan ook op 2 nooit reactie.
Als ik dit had geweten had ik het servies in het buitenland besteld.