Ontzettend goede service klantvriendelijk. Mooie meubels fijn bedrijf!!!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ronnie van hamond
|
ik heb twee jaar geleden een bank gekocht en ik werd daar super goed geholpen.ik heb nu een hocker bij besteld van de zelfde kwaliteit en ik ben weer super goed geholpen.ze weten precies waar ze over praten en hebben er veel verstand van.ik raad echt iedereen aan om daar te gaan kijken zodat mijn overtuiging klopt.sofa xl is een mooie winkel met hele mooi meubels echt de moeite waard!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wanda Beumkes
|
4.5 jaar geleden hebben wij een twee en driezitsbank Isla (heten toen anders) en bedframe bij sofa.com gekocht. Omdat we zoveel kochten kregen we, jawel.... gratis vlekbescherming.......Welke geen enkel nut had, vuil werd nog niet eens afgestoten, laat staan dat je een vlek er makkelijk uit krijgt.
We hadden voor linnen stofmix gekozen, dus dat dat wat verkleurd snap ik wel.
Maarrr...dat bij beide banken de stalen veren onder de zitting uit springen en de banken dus volledig doorzakken, dat snappen we niet (na 4.5 jaar).
We hebben 13 jaar geleden een bank gekocht bij trendhopper, deze bank heeft nog steeds een perfect frame en zitcomfort en we hebben er destijds een stuk minder voor betaald. Ook vind ik het vreemd dat nieuwe bekleding voor de banken ongeveer net zo duur is als de banken zelf.
We twijfelen contact op te nemen met sofa.com, daar bij eerdere telefoontje over de vlekbescherming, het personeel niet erg klantvriendelijk was. Anyway.....niet tevreden, helemaal niet!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
De Bluebell was mijn droombank en leek aan alles wat ik belangrijk vond te voldoen. Zithoogte 53 cm mooie volle kussens zoals te zien is op de site. Ik had de bank al na drie weken in huis. De ellende begon direct. Zithoogte was absoluut geen 53 cm maar 46 cm kussens waren plat. Het allergrootste probleem waren echter de kussens zelf. Ze veerden niet terug en na één uurtje zitten was er al een kuil die niet meer terug veerde. Kussens kon je oprollen zo slap. Contact opgenomen met Sofa.com iemand zou komen kijken. Op de afgesproken dag kwam die persoon niet. Weer contact opgenomen persoon kwam toen wel op afgesproken tijd. Hij beaamde dat de bank er niet uitzag zoals het hoorde en dat de kussens niet in orde waren. Er waren meer klachten over de kussens en ze waren bezig met een oplossing. Ze hadden ook al contact gehad met Engeland. Vervolgens werd het wachten op nieuwe kussens wachten wachten en nog eens wachten. Verrekken van de pijn en zelfs uit wanhoop met de rugkussens onder je zitten..niets hielp. Veel mails gezonden vaak zonder antwoord. Men noemde de wachttijd van ruim 8 weken SERVICE en ik moest blij zijn dat ze die boden. Uh.....ik had ik de 2e dag niet gemeld dat er een probleem was Hadden ze zelf niet toegegeven dat er problemen met de kussens waren Eindelijk kwamen de nieuwe kussens. Ze pasten amper in de hoezen en ik gaf de bezorger aan dat ik de hoezen zo niet durfde te wassen omdat dan de hoezen niet meer zouden passen. Daar was de bezorger het mee eens. We hebben gelachen om de kussens die gigantisch krom stonden in de hoezen. Bank zat weliswaar hoger maar als een blok beton. Dit ging echter ook weer heel snel inzakken. Leuningen werden steeds hoger t.ov. de kussens. Uiteindelijk na een week melding gemaakt dat hij gehaald moest worden. Bank moest verkoopbaar zijn. Bij ophalen de bank laten controleren onder de lampen door degenen die hem op kwamen halen. Hij was verkoopbaar enkel vonden ze hem wat stoffig. Ik bood aan de stofzuiger te pakken niet nodig bank ging in het magazijn. Sofa. com vond toch wat vlekjes wat wil je als je ruim 8 weken opslag voor hun bank bent Er werd 160 euro in mindering gebracht omdat ze nieuwe hoezen voor de zitkussens moesten bestellen. Ik heb er mijn vraagtekens bij of ze dat ook doen maar goed. Sofa.com beweerde mij dat ze uitstekende kwaliteit leverden voor een lage prijs. Prijzen zijn hoog maar daar mag je dan ook wel iets voor verwachten. Na de koop laat sofa.com wel een heel ander gezicht zien. Overigens kreeg ik nog het verwijt dat ik voortaan eerst in een showroom moest kijken. Volgens hen besteld bijna niemand bij een webshop. De kussens die je ontvangt hebben een hoes waarin veren verwekt zitten. En maar blijven roepen dat ik na elk uurtje zitten de kussens moet opschudden. Uh...veren die vast gestikt zitten in een hoes vallen niet op te schudden. Geef mij maar weer Ikea...veel goedkoper en veel betere kwaliteit. Daar krijg je wel je geld volledig terug als een product niet deugt.
Sterke punten
Website leek duidelijk mensen leken klantvriendelijk
Verbeterpunten of tips
Bij meerdere klachten over een product product tijdelijk niet leveren. Foto s op website neerzetten die het artikel weergeven zoals het werkelijk is.
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Leo Hofland
|
Wij hebben bewust een tijdje gewacht met het geven van een review. We wilden eerst kijken hoe onze 3 en 2 5 zits van totaal 4000 -- met dure stof zich zou houden. Na vijf jaar hebben we spijt van onze aankoop. De stof was snel vervuild en verkleurd overigens met normaal gebruik. Gezin met 1 kind. We schamen ons voor bezoek. Maar ja 4000 euro in 5 jaar helemaal afschrijven doe je niet zo gauw. Wij kiezen weer voor IKEA. Prima kwaliteit voor veel lagere prijs. Sorry sofa.com maar we komen niet meer terug.
Sterke punten
Niet opvallend
Verbeterpunten of tips
Dure stof is echt duurkoop.
38 Reviews Plaats review
Bas Oppers
|Ontzettend goede service klantvriendelijk. Mooie meubels fijn bedrijf!!!!!
ronnie van hamond
|ik heb twee jaar geleden een bank gekocht en ik werd daar super goed geholpen.ik heb nu een hocker bij besteld van de zelfde kwaliteit en ik ben weer super goed geholpen.ze weten precies waar ze over praten en hebben er veel verstand van.ik raad echt iedereen aan om daar te gaan kijken zodat mijn overtuiging klopt.sofa xl is een mooie winkel met hele mooi meubels echt de moeite waard!!
Wanda Beumkes
|4.5 jaar geleden hebben wij een twee en driezitsbank Isla (heten toen anders) en bedframe bij sofa.com gekocht. Omdat we zoveel kochten kregen we, jawel.... gratis vlekbescherming.......Welke geen enkel nut had, vuil werd nog niet eens afgestoten, laat staan dat je een vlek er makkelijk uit krijgt.
We hadden voor linnen stofmix gekozen, dus dat dat wat verkleurd snap ik wel.
Maarrr...dat bij beide banken de stalen veren onder de zitting uit springen en de banken dus volledig doorzakken, dat snappen we niet (na 4.5 jaar).
We hebben 13 jaar geleden een bank gekocht bij trendhopper, deze bank heeft nog steeds een perfect frame en zitcomfort en we hebben er destijds een stuk minder voor betaald. Ook vind ik het vreemd dat nieuwe bekleding voor de banken ongeveer net zo duur is als de banken zelf.
We twijfelen contact op te nemen met sofa.com, daar bij eerdere telefoontje over de vlekbescherming, het personeel niet erg klantvriendelijk was. Anyway.....niet tevreden, helemaal niet!
Anoniem
|De Bluebell was mijn droombank en leek aan alles wat ik belangrijk vond te voldoen. Zithoogte 53 cm mooie volle kussens zoals te zien is op de site. Ik had de bank al na drie weken in huis. De ellende begon direct. Zithoogte was absoluut geen 53 cm maar 46 cm kussens waren plat. Het allergrootste probleem waren echter de kussens zelf. Ze veerden niet terug en na één uurtje zitten was er al een kuil die niet meer terug veerde. Kussens kon je oprollen zo slap. Contact opgenomen met Sofa.com iemand zou komen kijken. Op de afgesproken dag kwam die persoon niet. Weer contact opgenomen persoon kwam toen wel op afgesproken tijd. Hij beaamde dat de bank er niet uitzag zoals het hoorde en dat de kussens niet in orde waren. Er waren meer klachten over de kussens en ze waren bezig met een oplossing. Ze hadden ook al contact gehad met Engeland. Vervolgens werd het wachten op nieuwe kussens wachten wachten en nog eens wachten. Verrekken van de pijn en zelfs uit wanhoop met de rugkussens onder je zitten..niets hielp. Veel mails gezonden vaak zonder antwoord. Men noemde de wachttijd van ruim 8 weken SERVICE en ik moest blij zijn dat ze die boden. Uh.....ik had ik de 2e dag niet gemeld dat er een probleem was Hadden ze zelf niet toegegeven dat er problemen met de kussens waren Eindelijk kwamen de nieuwe kussens. Ze pasten amper in de hoezen en ik gaf de bezorger aan dat ik de hoezen zo niet durfde te wassen omdat dan de hoezen niet meer zouden passen. Daar was de bezorger het mee eens. We hebben gelachen om de kussens die gigantisch krom stonden in de hoezen. Bank zat weliswaar hoger maar als een blok beton. Dit ging echter ook weer heel snel inzakken. Leuningen werden steeds hoger t.ov. de kussens. Uiteindelijk na een week melding gemaakt dat hij gehaald moest worden. Bank moest verkoopbaar zijn. Bij ophalen de bank laten controleren onder de lampen door degenen die hem op kwamen halen. Hij was verkoopbaar enkel vonden ze hem wat stoffig. Ik bood aan de stofzuiger te pakken niet nodig bank ging in het magazijn. Sofa. com vond toch wat vlekjes wat wil je als je ruim 8 weken opslag voor hun bank bent Er werd 160 euro in mindering gebracht omdat ze nieuwe hoezen voor de zitkussens moesten bestellen. Ik heb er mijn vraagtekens bij of ze dat ook doen maar goed. Sofa.com beweerde mij dat ze uitstekende kwaliteit leverden voor een lage prijs. Prijzen zijn hoog maar daar mag je dan ook wel iets voor verwachten. Na de koop laat sofa.com wel een heel ander gezicht zien. Overigens kreeg ik nog het verwijt dat ik voortaan eerst in een showroom moest kijken. Volgens hen besteld bijna niemand bij een webshop. De kussens die je ontvangt hebben een hoes waarin veren verwekt zitten. En maar blijven roepen dat ik na elk uurtje zitten de kussens moet opschudden. Uh...veren die vast gestikt zitten in een hoes vallen niet op te schudden. Geef mij maar weer Ikea...veel goedkoper en veel betere kwaliteit. Daar krijg je wel je geld volledig terug als een product niet deugt.
Sterke punten
Website leek duidelijk mensen leken klantvriendelijk
Verbeterpunten of tips
Bij meerdere klachten over een product product tijdelijk niet leveren. Foto s op website neerzetten die het artikel weergeven zoals het werkelijk is.
Leo Hofland
|Wij hebben bewust een tijdje gewacht met het geven van een review. We wilden eerst kijken hoe onze 3 en 2 5 zits van totaal 4000 -- met dure stof zich zou houden. Na vijf jaar hebben we spijt van onze aankoop. De stof was snel vervuild en verkleurd overigens met normaal gebruik. Gezin met 1 kind. We schamen ons voor bezoek. Maar ja 4000 euro in 5 jaar helemaal afschrijven doe je niet zo gauw. Wij kiezen weer voor IKEA. Prima kwaliteit voor veel lagere prijs. Sorry sofa.com maar we komen niet meer terug.
Sterke punten
Niet opvallend
Verbeterpunten of tips
Dure stof is echt duurkoop.
Sofa.com
|Rudolf van Waard
|