Na een grote aankoop van mijn man die later (tijdens ophalen na verkleinen ring) in de actie bleek te zijn, na wat contact goede oplossing ofwel compensatie gekregen. Heel lieve aardige dame in kwestie. Siebel oprecht bedankt, en tot de volgende keer ik ben blij met mijn tweede oorgaatje liefs
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
K.
|
Man heeft 25 febr een ring gekocht (goud met diamant) bij zeer lieve aardige oudere dame, deze moest worden verkleind en gisteren 15 maart kon ik deze ophalen na verkleinen.
Aangekomen in de winkel zag ik dat deze ring (alle goud en diamant) 20% korting had (vanaf 1 maart) gehele maand maart. Ik gaf aan dat ik jammer vind , begrijp dat mijn man ring heeft gekocht voor de actie maar ik heb nog geen plezier gehad van de ring aangezien er tijd overheen ging van verkleinen en ik nu de ring pas op mag halen. Ring was 659 dit had 130 euro korting geweest. Dame gaf aan dat korting niet mogelijk is met terug werkende kracht. ook al haal ik de ring op tijdens de actie, de aankoop was daarvoor, ik begrijp het en vraag of het dan mogelijk is om ter compensatie misschien gratis gaatjes te laten schieten. (Ik denk ter waarde van 10 euro) het antwoord was nee (let op de toon maakt hierin de muziek) de dame was zeer star nee nee nee en ik heb begrip ervoor dat de korting niet meer gegeven kan worden wat natuurlijk wel zuur gevoel is zeker omdat ik de ring ook pas 15e op kwam halen maar de starheid om zo iets kleins daarop NEE te zeggen. Maar ook de intonatie daarvan met de bijkomde arrogantie, een klant iets geven (gaatjes schieten van klein bedrag) wat misschien "verlies" is op de betreffende dag, kan ook winst zijn lieve Siebel> winst van het behouden van een klant die vervolgens opnieuw grote aankopen komt doen.
Denk aub mee met klanten en wees niet altijd star en in een hokjesgeest.
En daarnaast maakt ook de toon echt de muziek.
Nogmaals de dame waar de ring bij is gekocht was een schat maar gisteren helaas een zeer starre niet meedenkende houding ervaren.
4.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gre Heuvel-Bilder
|
Kan altijd wel iets moois vinden.
9.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Amerins heeft ons geholpen op een erg vriendelijke en enthousiaste wijze. Wij zijn erg tevreden. Wij zijn een aantal keren terug gekomen om te kijken naar één specifieke ring. Amerins heeft elke keer erg geduldig met ons er naar gekeken, zonder de ring op te dringen. Geweldige service!
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Ontzettend goed en geduldig geholpen! Ik ben een ontzettende twijfelaar en alles net even anders en de mevrouw was heel vriendelijk en gezellig.
28 Reviews Plaats review
K.
|Na een grote aankoop van mijn man die later (tijdens ophalen na verkleinen ring) in de actie bleek te zijn, na wat contact goede oplossing ofwel compensatie gekregen. Heel lieve aardige dame in kwestie. Siebel oprecht bedankt, en tot de volgende keer ik ben blij met mijn tweede oorgaatje liefs
K.
|Man heeft 25 febr een ring gekocht (goud met diamant) bij zeer lieve aardige oudere dame, deze moest worden verkleind en gisteren 15 maart kon ik deze ophalen na verkleinen.
Aangekomen in de winkel zag ik dat deze ring (alle goud en diamant) 20% korting had (vanaf 1 maart) gehele maand maart. Ik gaf aan dat ik jammer vind , begrijp dat mijn man ring heeft gekocht voor de actie maar ik heb nog geen plezier gehad van de ring aangezien er tijd overheen ging van verkleinen en ik nu de ring pas op mag halen. Ring was 659 dit had 130 euro korting geweest. Dame gaf aan dat korting niet mogelijk is met terug werkende kracht. ook al haal ik de ring op tijdens de actie, de aankoop was daarvoor, ik begrijp het en vraag of het dan mogelijk is om ter compensatie misschien gratis gaatjes te laten schieten. (Ik denk ter waarde van 10 euro) het antwoord was nee (let op de toon maakt hierin de muziek) de dame was zeer star nee nee nee en ik heb begrip ervoor dat de korting niet meer gegeven kan worden wat natuurlijk wel zuur gevoel is zeker omdat ik de ring ook pas 15e op kwam halen maar de starheid om zo iets kleins daarop NEE te zeggen. Maar ook de intonatie daarvan met de bijkomde arrogantie, een klant iets geven (gaatjes schieten van klein bedrag) wat misschien "verlies" is op de betreffende dag, kan ook winst zijn lieve Siebel> winst van het behouden van een klant die vervolgens opnieuw grote aankopen komt doen.
Denk aub mee met klanten en wees niet altijd star en in een hokjesgeest.
En daarnaast maakt ook de toon echt de muziek.
Nogmaals de dame waar de ring bij is gekocht was een schat maar gisteren helaas een zeer starre niet meedenkende houding ervaren.
Gre Heuvel-Bilder
|Kan altijd wel iets moois vinden.
Klant van Siebel Juweliers
|Amerins heeft ons geholpen op een erg vriendelijke en enthousiaste wijze. Wij zijn erg tevreden. Wij zijn een aantal keren terug gekomen om te kijken naar één specifieke ring. Amerins heeft elke keer erg geduldig met ons er naar gekeken, zonder de ring op te dringen. Geweldige service!
Klant van Siebel Juweliers
|Ontzettend goed en geduldig geholpen! Ik ben een ontzettende twijfelaar en alles net even anders en de mevrouw was heel vriendelijk en gezellig.