Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
4.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
4.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
4.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
4.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lucardi
|
Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
96 Reviews Plaats review
Klant van Lucardi
|Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
Klant van Lucardi
|Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
Klant van Lucardi
|Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
Klant van Lucardi
|Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit
Klant van Lucardi
|Onrustig vaak onduidelijk wannee jr aan de beurt bent. Verder moet je al de kasten af om te zoeken naar bijvoorbeeld een armband gelukkig kan je dan wel selecteren op zilver goud of staal. Omslachtig dat telkens weer kast open kast dicht als je dan bedenkt da je toch de eerste keuze nogmaals wil zien weer terug zelfde ritueel. Jammer dat je voor de verpakking moet betalen zelfs bij hogere bedragen vind ik geen service! Had zelf een duur collier gekocht jammer dat dat niet bij de prijs in zit