Ik was op zoek naar een ketting voor bij een erfstuk, een bedel. De mannelijke winkelmedewerker deelde me resoluut mede dat mijn verzoek niet bestond. Nadat hij toch iets gevonden had wat erop leek, bleek de prijs voor mij iets te hoog te zijn. Toen ik, een leek op dit gebied, doorvroeg leek de man geïrriteerd en zwaar verontwaardigd. Waarom? Geen idee. Omdat ik te weinig kennis van het onderwerp had? Omdat ik de eerder gepresenteerde ketting boven mijn budget vond?
Dit gaf mij niet de motivatie om meer informatie te vragen, ervan uitgaande dat de man zich te goed zou voelen om mij hier verder bij te helpen. Ik kreeg het idee dat de man mij niet verder wílde helpen, en ik geen nuttige informatie meer van hem zou ontvangen.
Ik liep met een extreem naar gevoel de winkel uit, en vraag me af wat het nut is van de behandeling die ik kreeg. Ik ga hier in ieder geval nooit meer terug.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Siebel Juweliers
|
Ik kwam met mijn oude horloge - niet eens daar gekocht - om het stalen polsbandje te laten repareren. Meteen en in korte tijd werd het polsbandje weer in orde gemaakt. De rekening: nul - service van de zaak. Zeer gewaardeerd.
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
goed geholpen door de medewerkers, goede service. Kortom klantvriendelijk. Zal zeker nog eens een bezoek brengen en een keuze kunnen maken uit het aanbod van de sieraden.
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Siebel Juweliers
|
Zeer gemotiveerd en vriendelijk personeel dat een gedegen advies geeft over je aankoop.
7.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Alexandra
|
Vriendelijke ontvangst, goed geadviseerd en uitstekend geholpen! De extra service maakt het verschil!
28 Reviews Plaats review
Marieke
|Ik was op zoek naar een ketting voor bij een erfstuk, een bedel. De mannelijke winkelmedewerker deelde me resoluut mede dat mijn verzoek niet bestond. Nadat hij toch iets gevonden had wat erop leek, bleek de prijs voor mij iets te hoog te zijn. Toen ik, een leek op dit gebied, doorvroeg leek de man geïrriteerd en zwaar verontwaardigd. Waarom? Geen idee. Omdat ik te weinig kennis van het onderwerp had? Omdat ik de eerder gepresenteerde ketting boven mijn budget vond?
Dit gaf mij niet de motivatie om meer informatie te vragen, ervan uitgaande dat de man zich te goed zou voelen om mij hier verder bij te helpen. Ik kreeg het idee dat de man mij niet verder wílde helpen, en ik geen nuttige informatie meer van hem zou ontvangen.
Ik liep met een extreem naar gevoel de winkel uit, en vraag me af wat het nut is van de behandeling die ik kreeg. Ik ga hier in ieder geval nooit meer terug.
Klant van Siebel Juweliers
|Ik kwam met mijn oude horloge - niet eens daar gekocht - om het stalen polsbandje te laten repareren. Meteen en in korte tijd werd het polsbandje weer in orde gemaakt. De rekening: nul - service van de zaak. Zeer gewaardeerd.
Klant van Siebel Juweliers
|goed geholpen door de medewerkers, goede service. Kortom klantvriendelijk. Zal zeker nog eens een bezoek brengen en een keuze kunnen maken uit het aanbod van de sieraden.
Klant van Siebel Juweliers
|Zeer gemotiveerd en vriendelijk personeel dat een gedegen advies geeft over je aankoop.
Alexandra
|Vriendelijke ontvangst, goed geadviseerd en uitstekend geholpen! De extra service maakt het verschil!