website: kan op een iets snellere server of load procedure verbeteren, vaak load hij pas na 30seconden, misschien de website nog eens kritische bekijken: weergeven van resultaten kan beter (afstappen van een vaste plaats op een vaste pagina, nu heb ik vaak 3 producen of soms een lege pagina) en ook het weergeven van de broden in de winkelwagen er bestelling procedure daarna kan beter, zodat ik nogmaals kan checken wat ik precies voor brood koop bij de 3 broden voor 6 euro actie. (het zou ook mooi zijn als ik producten online kon kopen die in de aanbieding zijn, niet zo belangrijk voor mij, aangezien ik toch altijd kies voor betalen bij afhalen). het zou ook mooi zijn als je doorlopende bestellingen kon plaatsen, maar dit valt vanuit marketing te begrijpen, hoe vaker je een website bezoekt met lekkernij hoe sneller je iets koopt dat je niet perse nodig hebt maar gewoon weg lekker is. dit zijn toch dingen die je makkelijk zelf kan ontdekken en verbeteren op je website als je je personeel 1x per seizoen zelf een bestelling laat doen om de website te verbeteren, toch ? kan de nieuwsbrief niet een paar dagen komen voordat een actie begint, als ik op zondag mijn brood bestelling online klaar zet, heb ik aan een nieuwsbrief op maandag voor diezelfde week niks. op de 'meer informatie' paginas zie ik ook graag een uitgebreide en volledige ingredienten overzicht inclusief grammen of percentages zodat ik precies weet wat ik eet.
ervaring met bakker bart winkels sittard, brunssum, maastricht: ja de broden zijn gemiddeld (incl. het spaarkaartje waarbij je bij 10 broden het 11e gratis krijgt) met €1.82 misschien 10 procent duurder dan sommige andere bakkers, maar de kwaliteit van het brood zelf is dan ook excellent, dus als het gaat om prijs-kwaliteitverhouding -> 10/10. ik ben nu 1 jaar klant (6 broden per week) en heb van de 300 broden nog nooit een brood gekregen dat niet vers was. de snacks/broodjes zijn ook altijd lekker en vers. het is een stuk makkelijk om volkoren brood te eten als je brood niet naar zaagsel of haren smaakt zoals bij sommige andere bakkers, iedereen in ons huishouden is 5-10kg afgevallen in 1 jaar tijd omdat we zijn geswitched van wit na bruin (verder is ons eetpatroon en beweging precies hetzelfde).
als iemand dit leest van bakker bart, aangezien 3 broden 6 euro zijn, waarom zijn 4 broden niet 8 euro, en 5 broden niet 10 euro, dus vanaf 3 broden een vaste prijs van 2 euro per stuk ? er waarom moet je perse die actie bonnen uitprinten (niet iedereen heeft een smartphone) dat staat in 2015 gelijk aan een pro milieu vervuiling beleid, het winkel personeel weet toch zeker wel wat in de aanbieding is deze week ?
8.4
0
Klant van Bakker Bart
|
Zijn altijd in voor een praatje.
Kom er iedere week
8.7
0
Klant van Bakker Bart
|
het personeel is zeer goed klantgericht en vriendelijk
telefonische bestellingen worden altijd goed uitgevoerd
8.8
0
Gesponsord
Klant van Bakker Bart
|
gewoon een feest om te kopen in een winkel als Bakker Bart in Sittard
23 Reviews Plaats review
marielouise
|website: kan op een iets snellere server of load procedure verbeteren, vaak load hij pas na 30seconden, misschien de website nog eens kritische bekijken: weergeven van resultaten kan beter (afstappen van een vaste plaats op een vaste pagina, nu heb ik vaak 3 producen of soms een lege pagina) en ook het weergeven van de broden in de winkelwagen er bestelling procedure daarna kan beter, zodat ik nogmaals kan checken wat ik precies voor brood koop bij de 3 broden voor 6 euro actie. (het zou ook mooi zijn als ik producten online kon kopen die in de aanbieding zijn, niet zo belangrijk voor mij, aangezien ik toch altijd kies voor betalen bij afhalen). het zou ook mooi zijn als je doorlopende bestellingen kon plaatsen, maar dit valt vanuit marketing te begrijpen, hoe vaker je een website bezoekt met lekkernij hoe sneller je iets koopt dat je niet perse nodig hebt maar gewoon weg lekker is. dit zijn toch dingen die je makkelijk zelf kan ontdekken en verbeteren op je website als je je personeel 1x per seizoen zelf een bestelling laat doen om de website te verbeteren, toch ? kan de nieuwsbrief niet een paar dagen komen voordat een actie begint, als ik op zondag mijn brood bestelling online klaar zet, heb ik aan een nieuwsbrief op maandag voor diezelfde week niks. op de 'meer informatie' paginas zie ik ook graag een uitgebreide en volledige ingredienten overzicht inclusief grammen of percentages zodat ik precies weet wat ik eet.
ervaring met bakker bart winkels sittard, brunssum, maastricht: ja de broden zijn gemiddeld (incl. het spaarkaartje waarbij je bij 10 broden het 11e gratis krijgt) met €1.82 misschien 10 procent duurder dan sommige andere bakkers, maar de kwaliteit van het brood zelf is dan ook excellent, dus als het gaat om prijs-kwaliteitverhouding -> 10/10. ik ben nu 1 jaar klant (6 broden per week) en heb van de 300 broden nog nooit een brood gekregen dat niet vers was. de snacks/broodjes zijn ook altijd lekker en vers. het is een stuk makkelijk om volkoren brood te eten als je brood niet naar zaagsel of haren smaakt zoals bij sommige andere bakkers, iedereen in ons huishouden is 5-10kg afgevallen in 1 jaar tijd omdat we zijn geswitched van wit na bruin (verder is ons eetpatroon en beweging precies hetzelfde).
als iemand dit leest van bakker bart, aangezien 3 broden 6 euro zijn, waarom zijn 4 broden niet 8 euro, en 5 broden niet 10 euro, dus vanaf 3 broden een vaste prijs van 2 euro per stuk ? er waarom moet je perse die actie bonnen uitprinten (niet iedereen heeft een smartphone) dat staat in 2015 gelijk aan een pro milieu vervuiling beleid, het winkel personeel weet toch zeker wel wat in de aanbieding is deze week ?
Klant van Bakker Bart
|Zijn altijd in voor een praatje.
Kom er iedere week
Klant van Bakker Bart
|het personeel is zeer goed klantgericht en vriendelijk
telefonische bestellingen worden altijd goed uitgevoerd
Klant van Bakker Bart
|gewoon een feest om te kopen in een winkel als Bakker Bart in Sittard
phil bannink
|extra beoordeling verder niet nodig.