ik had een nieuwe douche wand nodig. ik ben eerste gaan kijken bij https://www.sanitairsupershop.nl/
daar werd ik niet geholpen na 2x een medewerker gevraagd te hebben kreeg ik geen antwoordt op mijn vraag. ik ben toen maar weggelopen want ik werd niet geholpen.
ik ben toen met mijn vraag naar sanitairwinkel gegaan. daar werd ik uitstekend geholpen kreeg meteen antwoord op mijn vraag. een mooi showroom met ruime keuze al met al neem zeker een kijkje bij sanitairwinkel en ga zeker niet naar sanitairsupershop.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
b.s.
|
WC pot besteld, deze ontvangen en netjes in de gang neergezet, niet gelijk naar gekeken. Bezig geweest met het renoveren van het toilet. 3 weken later was het zover, doos opengemaakt blijkt de wc pot gewoon in nopjes folie gerold te zijn en zo in de doos gelegd te zijn, uiteraard helemaal in gruzelementen gedonderd tijdens het transport. Contact opgenomen met Sanitairwinkel, hun reactie was lompweg we kunnen niks voor u doen omdat de reclamatietijd 48 uur is. Wat een ongelofelijk slechte club, koop hier nooooit wat !!!! Dit moet wel het slechtste gevalletje klantenservice ooit zijn, wie pakt ooit een grote wc pot in met nopjesfolie en doet die vervolgens los in een doos? En dan nog zo'n reactie. Wees gewaarschuwd als je hier wat koopt kan je enorm genaaid worden... Jammer dat ik geen -1 kan geven.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen
|
Goed bedrijf, overichtelijke website. Helaas was de info op de website iets te beknopt, maar gelukkig kon de klantenservice medewerker mij goed helpen
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Marvin
|
Douchecabine gekocht met onjuiste informatie vanuit sanitairwinkel. Bij de serviceafdeling hoef je in ieder geval niets te verwachten mocht er iets mis gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bertil
|
Ik wil via deze weg mij ongenoegen uiten over sanitairwinkel.nl.
Wij zijn helaas wegens privé omstandigheden genoodzaakt om onze badkamer te renoveren, en aangezien de huidige drukte in de bouwsector hebben al zeer tijdig een aannemer hier voor ingehuurd. 06-04-2021 wordt er gestart met de renovatie. I.v.m. het afmonteren van de badkamer dienen wij de producten voor 12-04-2021 te hebben.
Om genoeg tijd voor onszelf te creëren hebben wij op 06-01-2021 een bestelling gedaan bij Sanitairwinkel.nl.
19-02-2021: Ik heb telefonisch contact gezocht met Sanitairwinkel.nl om een leverdatum af te stemmen. Hierbij werd mij verteld dat het badmeubel dat wij hadden besteld niet voor 12-04-2021 leverbaar was. Wij konden op Sanitairwinkel.nl een vergelijkbaar badmeubel uitzoeken, indien er een prijs verschil zou zijn kon dit wel worden geregeld. Wij hebben een vergelijkbaar meubel uitgezocht deze was helaas iets duurder dan het originele badmeubel maar de prijs werd zoals afgesproken aangepast en het nieuwe badmeubel was ook met 2 dagen leverbaar. Dit was tot dusver heel goed geregeld.
02-03-2021: Middels de mail nog een bevestiging gevraagd over de leverdatum van 26-03-2021. Hierbij is afgesproken dat alle bestelde producten op 26-03-2021 geleverd zouden worden.
26-03-2021: Dag van de levering. De levering wordt keurig bij ons afgeleverd. Tijdens het contoleren van de levering zie ik dat het badmeubel helaas niet is geleverd. Ik heb direct telefonisch contact gezocht met Sanitairwinkel.nl en het bleek dat het badmeubel niet was ingepland bij de levering. Afgesproken werd dan op 02-04-21 het badmeubel geleverd zou worden. Dit was volgens Sanitairwinkel.nl geen enkel probleem en het badmeubel zou op de afgesproken datum worden geleverd.
01-04-2021: Ik zie dat ik een mail heb ontvangen van Sanitairwinkel.nl dat mijn levering er aan komt, de bestelling wordt geleverd op 14-04-2021. Inmiddels is het avond dus ik besluit de volgende dag telefonisch contact te zoeken met Sanitairwinkel.nl.
02-04-2021: Ik heb telefonisch contact met Sanitairwinkel.nl en er wordt mij verteld dat het badmeubel helaas niet eerder kan worden geleverd.
Er worden mij 2 opties geboden:
1: Ik kan mijn bestelling annuleren.
2: Ik moet wachten op mijn bestelling met een afleverdatum van 14-04-2021.
Ik leg mijn hierboven genoemde verhaal nog een keer uit maar er kan verder niets voor mij worden betekent. Nadat ik even heb rond gekeken op internet zie ik dat het heel lastig is om een gepast badmeubel te vinden die leverbaar is voor 12-04-2021.
Ik meld dit telefonisch aan Sanitairwinkel.nl en vermeld er ook bij dat als Sanitairwinkel.nl mij kan garanderen dat het badmeubel op 14-04-2021 kan worden geleverd wij dit dan toch maar willen doen. En zal onze planning tot onze teleurstelling hierop moeten worden aangepast. Helaas kan er geen garantie m.b.t. levertijd worden afgegeven en daarmee komt het gesprek ten einde.
Conclusie:
Ondanks dat ik mijn bestelling op 06-01-2021 is sanitairwinkel.nl niet in staat om mij een badmeubel te leveren voor 12-04-2021.
Ondanks alle lever beloftes vanuit Sanitairwinkel.nl heb ik geen badmeubel tijdens het afmonteren van onze badkamer. Hier ben ik zeer teleurgesteld en boos over.
Ook heb tijdens de communicatie zoals hier boven genoemd altijd het voortouw moeten nemen om het contact te leggen en is er geen enkel initiatief vanuit Sanitairwinkel.nl geweest.
Al met al vind ik de service van Sanitairwinkel.nl zeer slecht omdat er geen enkele moeite is genomen om er alsnog voor te zorgen dat wij tijdig een badmeubel geleverd kunnen krijgen. Want er werd immers aangegeven dat het meubel een levertijd heeft van 2 dagen.
Ik heb zojuist het badmeubel nog even opgezocht op de website van sanitairwinkel.nl en hierbij wordt nog steeds aangeven dat er een levertijd is van 1 week. Dit is dus niet waar en valse informatie.
206 Reviews Plaats review
Dirk van Kampen
|ik had een nieuwe douche wand nodig. ik ben eerste gaan kijken bij https://www.sanitairsupershop.nl/
daar werd ik niet geholpen na 2x een medewerker gevraagd te hebben kreeg ik geen antwoordt op mijn vraag. ik ben toen maar weggelopen want ik werd niet geholpen.
ik ben toen met mijn vraag naar sanitairwinkel gegaan. daar werd ik uitstekend geholpen kreeg meteen antwoord op mijn vraag. een mooi showroom met ruime keuze al met al neem zeker een kijkje bij sanitairwinkel en ga zeker niet naar sanitairsupershop.
b.s.
|WC pot besteld, deze ontvangen en netjes in de gang neergezet, niet gelijk naar gekeken. Bezig geweest met het renoveren van het toilet. 3 weken later was het zover, doos opengemaakt blijkt de wc pot gewoon in nopjes folie gerold te zijn en zo in de doos gelegd te zijn, uiteraard helemaal in gruzelementen gedonderd tijdens het transport. Contact opgenomen met Sanitairwinkel, hun reactie was lompweg we kunnen niks voor u doen omdat de reclamatietijd 48 uur is. Wat een ongelofelijk slechte club, koop hier nooooit wat !!!! Dit moet wel het slechtste gevalletje klantenservice ooit zijn, wie pakt ooit een grote wc pot in met nopjesfolie en doet die vervolgens los in een doos? En dan nog zo'n reactie. Wees gewaarschuwd als je hier wat koopt kan je enorm genaaid worden... Jammer dat ik geen -1 kan geven.
Jeroen
|Goed bedrijf, overichtelijke website. Helaas was de info op de website iets te beknopt, maar gelukkig kon de klantenservice medewerker mij goed helpen
Marvin
|Douchecabine gekocht met onjuiste informatie vanuit sanitairwinkel. Bij de serviceafdeling hoef je in ieder geval niets te verwachten mocht er iets mis gaan.
Bertil
|Ik wil via deze weg mij ongenoegen uiten over sanitairwinkel.nl.
Wij zijn helaas wegens privé omstandigheden genoodzaakt om onze badkamer te renoveren, en aangezien de huidige drukte in de bouwsector hebben al zeer tijdig een aannemer hier voor ingehuurd. 06-04-2021 wordt er gestart met de renovatie. I.v.m. het afmonteren van de badkamer dienen wij de producten voor 12-04-2021 te hebben.
Om genoeg tijd voor onszelf te creëren hebben wij op 06-01-2021 een bestelling gedaan bij Sanitairwinkel.nl.
19-02-2021: Ik heb telefonisch contact gezocht met Sanitairwinkel.nl om een leverdatum af te stemmen. Hierbij werd mij verteld dat het badmeubel dat wij hadden besteld niet voor 12-04-2021 leverbaar was. Wij konden op Sanitairwinkel.nl een vergelijkbaar badmeubel uitzoeken, indien er een prijs verschil zou zijn kon dit wel worden geregeld. Wij hebben een vergelijkbaar meubel uitgezocht deze was helaas iets duurder dan het originele badmeubel maar de prijs werd zoals afgesproken aangepast en het nieuwe badmeubel was ook met 2 dagen leverbaar. Dit was tot dusver heel goed geregeld.
02-03-2021: Middels de mail nog een bevestiging gevraagd over de leverdatum van 26-03-2021. Hierbij is afgesproken dat alle bestelde producten op 26-03-2021 geleverd zouden worden.
26-03-2021: Dag van de levering. De levering wordt keurig bij ons afgeleverd. Tijdens het contoleren van de levering zie ik dat het badmeubel helaas niet is geleverd. Ik heb direct telefonisch contact gezocht met Sanitairwinkel.nl en het bleek dat het badmeubel niet was ingepland bij de levering. Afgesproken werd dan op 02-04-21 het badmeubel geleverd zou worden. Dit was volgens Sanitairwinkel.nl geen enkel probleem en het badmeubel zou op de afgesproken datum worden geleverd.
01-04-2021: Ik zie dat ik een mail heb ontvangen van Sanitairwinkel.nl dat mijn levering er aan komt, de bestelling wordt geleverd op 14-04-2021. Inmiddels is het avond dus ik besluit de volgende dag telefonisch contact te zoeken met Sanitairwinkel.nl.
02-04-2021: Ik heb telefonisch contact met Sanitairwinkel.nl en er wordt mij verteld dat het badmeubel helaas niet eerder kan worden geleverd.
Er worden mij 2 opties geboden:
1: Ik kan mijn bestelling annuleren.
2: Ik moet wachten op mijn bestelling met een afleverdatum van 14-04-2021.
Ik leg mijn hierboven genoemde verhaal nog een keer uit maar er kan verder niets voor mij worden betekent. Nadat ik even heb rond gekeken op internet zie ik dat het heel lastig is om een gepast badmeubel te vinden die leverbaar is voor 12-04-2021.
Ik meld dit telefonisch aan Sanitairwinkel.nl en vermeld er ook bij dat als Sanitairwinkel.nl mij kan garanderen dat het badmeubel op 14-04-2021 kan worden geleverd wij dit dan toch maar willen doen. En zal onze planning tot onze teleurstelling hierop moeten worden aangepast. Helaas kan er geen garantie m.b.t. levertijd worden afgegeven en daarmee komt het gesprek ten einde.
Conclusie:
Ondanks dat ik mijn bestelling op 06-01-2021 is sanitairwinkel.nl niet in staat om mij een badmeubel te leveren voor 12-04-2021.
Ondanks alle lever beloftes vanuit Sanitairwinkel.nl heb ik geen badmeubel tijdens het afmonteren van onze badkamer. Hier ben ik zeer teleurgesteld en boos over.
Ook heb tijdens de communicatie zoals hier boven genoemd altijd het voortouw moeten nemen om het contact te leggen en is er geen enkel initiatief vanuit Sanitairwinkel.nl geweest.
Al met al vind ik de service van Sanitairwinkel.nl zeer slecht omdat er geen enkele moeite is genomen om er alsnog voor te zorgen dat wij tijdig een badmeubel geleverd kunnen krijgen. Want er werd immers aangegeven dat het meubel een levertijd heeft van 2 dagen.
Ik heb zojuist het badmeubel nog even opgezocht op de website van sanitairwinkel.nl en hierbij wordt nog steeds aangeven dat er een levertijd is van 1 week. Dit is dus niet waar en valse informatie.