Bij Sanidump Utrecht gelijk bij de 1e afspraak alles gevonden wat ik wilde. Prima geholpen door de medewerkers en een mooi 3D ontwerp voor de nieuw te realiseren badkamer gekregen. Tussendoor een paar keer de order aangepast omdat ik o.a een andere kleur kranen en maat badmeubel wilde. Via sanidump twee nrs gekregen van aannemers. De 1e heeft nooit meer wat van zich laten horen na een huisbezoek om de oude badkamer te bekijken. De 2e. Wouters Vastgoed & Bouw kwam als een geschenk uit de hemel. Ontzettend goed meegedacht, tenslotte in overleg met de aannemer er voor gekozen een stukje van de slaapkamer bij de badkamer te trekken waardoor de tekening voor de badkamer ook moest worden aangepast. Sanidump is hier gelijk mee aan de slag gegaan.
Bij levering van de spullen wel een verkeerde kleur Rowe (ipv rvs geborsteld gewoon rvs) gekregen. De afvoerplug voor de waskom was te groot en de kleur bedieningsplaat voor het toilet was rvs mat. De Rowe is zonder probleem omgeruild, ik moest die wel zelf ophalen maar daar heeft de aannemer goed in meegedacht en geholpen. De juiste kleur bedieningsplaat heb ik zelf ergens anders gekocht en de afvoerplug voor de waskom ook. Het bijbestellen van tegels bij Sanidump ging vlot en probleemloos.
Het toilet van grohe was wel even een dingetje, bij het spoelen spatte water over de rand, volgens google een bekend probleem bij dit type. De aannemer had hier een goede oplossing voor en heeft een flowmanager in het bouwreservoir geplaatst. Hiermee was het probleem verholpen.
De aannemer heeft wonderen verricht. De werklui waren erg enthousiast over de goede kwaliteit tegels die ik bij Sanidump heb gekocht, dat maakte het betegelen een stuk makkelijker voor ze. Het eindresultaat is prachtig.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gab
|
Voor bijna 8000 euro aan badkamer spullen gekocht. Dag van levering worden om 18:00 uur 2 pallets voor de deur gezet. Zie zelf maar hoe je alles binnen krijgt. Dag 2 een mail, de kranen zijn niet geleverd, ze komen een week later. Week 2, de kranen komen 6 weken later. Geboden oplossing: we moeten maar andere kranen uitzoeken. Even de kranen gegoogled, Ze zijn in Rotterdam op voorraad en 40 euro goedkoper. Bij de afmontage komen we onderdelen tekort, ze staan wel op de factuur maar niet op de pakbon. Weer een ritje naar sanidump om ze zelf op te halen. Als we de spiegel willen ophangen zien we een paar krassen die met een stift zijn gemarkeerd. B keuze? Kontakt met sanidump opgenomen, eerste wat ze mededelen: als we de spiegel ophangen heb je hem geaccepteerd met de krassen. Na overleg wordt er toch een nieuwe spiegel besteld die ik na 4 weken zelf mocht komen ophalen, monteren, omruilen en de bekraste weer retour brengen.
Ze verkopen graag bij sanidump maar klantvriendelijkheid of service is waardeloos. Doen ze hun naam toch nog eer aan: dumpzaak!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rl
|
Wat een slecht bedrij is dit, wil je een afspraak maken plan je iets in bellen ze doodleuk op we hebben geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken en hebben de afspraak geannuleerd !!!! Met zo’n bedrijf wil ik niks te maken hebben stel je voor als je iets besteld bellen ze ook op sorry we hebben de boel geannuleerd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Van Dijck
|
Voor 1350 euro een badkamer mobiel gekocht bij Sanidumpnin Delft. Bij afhalen in Dordrecht blijkt dat er een beschadiging in de porceleinen wasbak zit. Heb dus de wasbak laten staan, er zou een nieuwe geleverd gaan worden.
Na een paar dagen krijg ik een mail dat de beschadiging achter een kitrand zou vallen.... Heb uitgelegd dat dit niet het geval is. Sanidump wilde dat ik ze er een mail over ging sturen. Het moest "zwart op wit" staan!
Eigenlijk wil Sanidump dat ik een beschadigde wastafel monteer.... Schandalig. Ik adviseer u : als u een klantvriendelijke organisatie zoekt, koop dan in ieder geval niet bij Sanidump. Oplossen van een probleem en een beetje meedenken is teveel gevraagd
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
David-John Boekweit
|
In plaats van een afhandeling conform garantie voorwaarden (product is defect geraakt binnen de wettelijke termijn van twee jaar bij normaal gebruik) weet sanidump aan de hand van een foto van het defecte product precies te vermelden dat het defect is geraakt door externe invloeden. Met andere woorden: “beste klant, u liegt, je hebt het zelf kapot gemaakt door er bijvoorbeeld op te gaan staan.” Een absurde aanname en totaal niet klantvriendelijk.
Voor de beeldvorming: het gaat hier om een product met een vervangingswaarde van 45 euro. Ik kan hier wel juridisch stappen op ondernemen maar dit is kostentechnisch natuurlijk niet logisch.
Ik vond het echt een topzaak maar gezien ze deze eigenlijke garantie-afhandeling verzaken is mijn klanttevredenheid diep gezakt.
9 Reviews Plaats review
cindy
|Bij Sanidump Utrecht gelijk bij de 1e afspraak alles gevonden wat ik wilde. Prima geholpen door de medewerkers en een mooi 3D ontwerp voor de nieuw te realiseren badkamer gekregen. Tussendoor een paar keer de order aangepast omdat ik o.a een andere kleur kranen en maat badmeubel wilde. Via sanidump twee nrs gekregen van aannemers. De 1e heeft nooit meer wat van zich laten horen na een huisbezoek om de oude badkamer te bekijken. De 2e. Wouters Vastgoed & Bouw kwam als een geschenk uit de hemel. Ontzettend goed meegedacht, tenslotte in overleg met de aannemer er voor gekozen een stukje van de slaapkamer bij de badkamer te trekken waardoor de tekening voor de badkamer ook moest worden aangepast. Sanidump is hier gelijk mee aan de slag gegaan.
Bij levering van de spullen wel een verkeerde kleur Rowe (ipv rvs geborsteld gewoon rvs) gekregen. De afvoerplug voor de waskom was te groot en de kleur bedieningsplaat voor het toilet was rvs mat. De Rowe is zonder probleem omgeruild, ik moest die wel zelf ophalen maar daar heeft de aannemer goed in meegedacht en geholpen. De juiste kleur bedieningsplaat heb ik zelf ergens anders gekocht en de afvoerplug voor de waskom ook. Het bijbestellen van tegels bij Sanidump ging vlot en probleemloos.
Het toilet van grohe was wel even een dingetje, bij het spoelen spatte water over de rand, volgens google een bekend probleem bij dit type. De aannemer had hier een goede oplossing voor en heeft een flowmanager in het bouwreservoir geplaatst. Hiermee was het probleem verholpen.
De aannemer heeft wonderen verricht. De werklui waren erg enthousiast over de goede kwaliteit tegels die ik bij Sanidump heb gekocht, dat maakte het betegelen een stuk makkelijker voor ze. Het eindresultaat is prachtig.
Gab
|Voor bijna 8000 euro aan badkamer spullen gekocht. Dag van levering worden om 18:00 uur 2 pallets voor de deur gezet. Zie zelf maar hoe je alles binnen krijgt. Dag 2 een mail, de kranen zijn niet geleverd, ze komen een week later. Week 2, de kranen komen 6 weken later. Geboden oplossing: we moeten maar andere kranen uitzoeken. Even de kranen gegoogled, Ze zijn in Rotterdam op voorraad en 40 euro goedkoper. Bij de afmontage komen we onderdelen tekort, ze staan wel op de factuur maar niet op de pakbon. Weer een ritje naar sanidump om ze zelf op te halen. Als we de spiegel willen ophangen zien we een paar krassen die met een stift zijn gemarkeerd. B keuze? Kontakt met sanidump opgenomen, eerste wat ze mededelen: als we de spiegel ophangen heb je hem geaccepteerd met de krassen. Na overleg wordt er toch een nieuwe spiegel besteld die ik na 4 weken zelf mocht komen ophalen, monteren, omruilen en de bekraste weer retour brengen.
Ze verkopen graag bij sanidump maar klantvriendelijkheid of service is waardeloos. Doen ze hun naam toch nog eer aan: dumpzaak!
Rl
|Wat een slecht bedrij is dit, wil je een afspraak maken plan je iets in bellen ze doodleuk op we hebben geprobeerd te bellen maar kregen u niet te pakken en hebben de afspraak geannuleerd !!!! Met zo’n bedrijf wil ik niks te maken hebben stel je voor als je iets besteld bellen ze ook op sorry we hebben de boel geannuleerd.
Van Dijck
|Voor 1350 euro een badkamer mobiel gekocht bij Sanidumpnin Delft. Bij afhalen in Dordrecht blijkt dat er een beschadiging in de porceleinen wasbak zit. Heb dus de wasbak laten staan, er zou een nieuwe geleverd gaan worden.
Na een paar dagen krijg ik een mail dat de beschadiging achter een kitrand zou vallen.... Heb uitgelegd dat dit niet het geval is. Sanidump wilde dat ik ze er een mail over ging sturen. Het moest "zwart op wit" staan!
Eigenlijk wil Sanidump dat ik een beschadigde wastafel monteer.... Schandalig. Ik adviseer u : als u een klantvriendelijke organisatie zoekt, koop dan in ieder geval niet bij Sanidump. Oplossen van een probleem en een beetje meedenken is teveel gevraagd
David-John Boekweit
|In plaats van een afhandeling conform garantie voorwaarden (product is defect geraakt binnen de wettelijke termijn van twee jaar bij normaal gebruik) weet sanidump aan de hand van een foto van het defecte product precies te vermelden dat het defect is geraakt door externe invloeden. Met andere woorden: “beste klant, u liegt, je hebt het zelf kapot gemaakt door er bijvoorbeeld op te gaan staan.” Een absurde aanname en totaal niet klantvriendelijk.
Voor de beeldvorming: het gaat hier om een product met een vervangingswaarde van 45 euro. Ik kan hier wel juridisch stappen op ondernemen maar dit is kostentechnisch natuurlijk niet logisch.
Ik vond het echt een topzaak maar gezien ze deze eigenlijke garantie-afhandeling verzaken is mijn klanttevredenheid diep gezakt.