Een grote organisatie die binnen de eigen structuur veel betere onderlinge computer samenhang dient te hebben. service is slecht aangezien er vele onderdelen binnen het bedrijf van KPN geheel langs elkaar heen werken, geen koppeling hebben en meerdere medewerk(st)ers van onder andere de financiële afdeling niet op de hoogte zijn van de juiste gang van zaken, daardoor foutieve informatie verstrekken en de klant de dupe wordt. De afdeling zakelijk is niet geschakeld met de afdeling consumenten. Uiteindelijk als er door is verwezen naar de afdeling multi support blijkt dat daar wel veel betere kennis aanwezig is. Opmerkelijk is wel dat na het indienen van een klacht en nadat de klant uiteindelijk in het bezit is gekomen van een klachten nummer (hij moet daar om vragen en dit wordt hem in eerste instantie niet medegedeeld; weet de klant niet dat hij een klachten nummer krijgt dan wordt het wederom na vele keren bellen en na vele door schakelingen uiteindelijk medegedeeld) de klacht serieus wordt behandeld en KPN de klant door middel van een (financiële) compensatie keurig tegemoet komt. KPN levert wel een goed produkt.
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
Klanttevredenheid staat voorop. Je betaalt iets meer. Maar mijn klachten/storingen zijn perfect kosteloos opgelost. Zelf bellen naar helpdesk is gratis naar een 0800 nummer.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Klacht? Niet te woord gestaan Service afdeling heel slecht. Klacht over opzegging. Medewerker kwam er niet uit en gooide hoorn op haak!, tot rwee keer toe. Terwijl fout bij kpn lag
4.0
0
1
Gesponsord
Trendbox Panel
|
Nog flink wat te verbeteren afdelingen praten niet met elkaar. Wat de een beslist of toezegd weet een ander niet. Beloftes worden niet waargemaakt.
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
prima bedrijf Een goed bedrijf met producten die qua prijs/kwaliteits verhoudingen goed zijn. Zij hebben een heel goed dekkend netwerk, zowel in binnen- en buitenland.
18 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Een grote organisatie die binnen de eigen structuur veel betere onderlinge computer samenhang dient te hebben.
service is slecht aangezien er vele onderdelen binnen het bedrijf van KPN geheel langs elkaar heen werken, geen koppeling hebben en meerdere medewerk(st)ers van onder andere de financiële afdeling niet op de hoogte zijn van de juiste gang van zaken, daardoor foutieve informatie verstrekken en de klant de dupe wordt. De afdeling zakelijk is niet geschakeld met de afdeling consumenten. Uiteindelijk als er door is verwezen naar de afdeling multi support blijkt dat daar wel veel betere kennis aanwezig is. Opmerkelijk is wel dat na het indienen van een klacht en nadat de klant uiteindelijk in het bezit is gekomen van een klachten nummer (hij moet daar om vragen en dit wordt hem in eerste instantie niet medegedeeld; weet de klant niet dat hij een klachten nummer krijgt dan wordt het wederom na vele keren bellen en na vele door schakelingen uiteindelijk medegedeeld) de klacht serieus wordt behandeld en KPN de klant door middel van een (financiële) compensatie keurig tegemoet komt. KPN levert wel een goed produkt.
Onbekend
|Trendbox Panel
|Klanttevredenheid staat voorop.
Je betaalt iets meer. Maar mijn klachten/storingen zijn perfect kosteloos opgelost. Zelf bellen naar helpdesk is gratis naar een 0800 nummer.
Trendbox Panel
|Klacht? Niet te woord gestaan
Service afdeling heel slecht. Klacht over opzegging. Medewerker kwam er niet uit en gooide hoorn op haak!, tot rwee keer toe. Terwijl fout bij kpn lag
Onbekend
|Trendbox Panel
|Nog flink wat te verbeteren
afdelingen praten niet met elkaar. Wat de een beslist of toezegd weet een ander niet. Beloftes worden niet waargemaakt.
Trendbox Panel
|prima bedrijf
Een goed bedrijf met producten die qua prijs/kwaliteits verhoudingen goed zijn. Zij hebben een heel goed dekkend netwerk, zowel in binnen- en buitenland.
Ivette Schuitema
|