ze zijn echt amatuer bedrijf ik had tweede nummer besteld en ik ben al 3 maanden bezig ze geven elke keer een andere levering datum en ze beloven en dan zeggen nee soryy en ze zegen soryy ik kan niks aan doen ik kan geen informatie geven ik weet niet enzo waarom zit je daar dan als je niks kan doen en als je niks weet moet een andere bedrijf bellen vragen wat de probleem is en nu hebben ze mijn eerste telefoonnummer ook uitgedaan en ze weten niet waarom en ze kunnen niks aan doen en die klantservice kan niks doen en dit is een taxi bedrijf dus mensen kunnen niet ons berieken nu IK ZEG ALLEEN NIET DOEN echt amateur bedrijf ze kunnen je niet helpen met je probleem. Als je doet hebje altijd probleem doe andere bedrijf gewoon.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
rob maas
|
Wel duur, maar doen hun best om zaken goed te regelen. Bij mij was alles in een keer goed. (hopen dat het goed blijft gaan.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annemiek van Golen
|
alles gaat fout Kort geleden zijn wij overgestapt van digitenne op interactieve tv.
Alles wat er fout kon gaan is ook fout gegaan! Omdat wij nog wel gewoon op de oude manier blijven bellen ( met een isdn-centrale ) zijn wij blijkbaar een uitzonderlijk geval. De dame die ons het abonnement verkocht zij dat het geen probleem was om gewoon zo te blijven bellen en toch interactieve tv te nemen maar dat bleek toch niet zo makkelijk voor de kpn. Eerst een verkeerd modem toegestuurd gekregen, toen een monteur gehad die geen ander modem bij zich had, toen een correct modem gekregen over de post en zelf geïnstalleerd, wat wel lukte maar toen kregen we geen goede televisie, steeds beeld dat uitviel. Toen een nieuwe ontvanger gehad en die deed het gelukkig wel goed.
Wij blij natuurlijk maar na twee dagen hadden we ineens geen telefoon meer, weer bellen naar de kpn maar die konden ons niet helpen, moesten we bij onze provider Tele2 zijn! Ik hoop dat het nog goed komt.(zucht)
6.5
0
1
Gesponsord
Jolanda Meijdam
|
Goed bedrijf Zeer goede service.
Vriendelijke en deskundige klantenservice.
Goed werkend product.
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
als alles werkte zoals het moet is het oke, aan de service ligt het niet die is goed! Wij hebben interactieve tv van de kpn Vanaf het begin , nu een dik half jaar geleden < hebben we er problemen mee gehad in de slaapkamer moest er een kastje worden bijgekocht voor 50,-- euro dat hebben we gedaan , maar het werkte niet goed we kregen heel veel storing , zodat het beeld steeds wegviel dat lag aan een elektrolus hier in het huis nou ik kon dat kastje terug sturen en mijn 50 euro terug krijgen ,Maar dat ging geheel verkeerd door de verkeerde informatie van de medewerker die ik aan de telefoon had, Die was namelijk vergeten te vertellen dat ik het kastje alleen moest opsturen als ik een code van kpn had gekregen ,dus is het kastje met de brief met info naar de vernietiging gegaan , Ik heb hier 4 x over gebeld en toen is mij verteld omdat ik nu mijn geld kwijt was ik een jaar een korting kreeg van 10 euro per maand , De tv in de huiskamer doet het ook niet goed elke keer als we iets zitten te kijken dan valt of het beeld opeens stil of het geluid valt weg , hiervoor is een monteur geweest en die heeft een nieuwe rauter geplaatst , maar die meneer vergat de telefoon aansluiting in de goede opening te steken , dus hadden we 2 dagen geen telefoon voordat we erachter kwamen dat het aan de rauter lag . het wordt wel steeds geprobeerd om een oplossing te vinden maar je wordt er zo moe van dat bellen elke keer nu wachten we op het volgende bezoek van een monteur.
31 Reviews Plaats review
Cumali
|ze zijn echt amatuer bedrijf ik had tweede nummer besteld en ik ben al 3 maanden bezig ze geven elke keer een andere levering datum en ze beloven en dan zeggen nee soryy en ze zegen soryy ik kan niks aan doen ik kan geen informatie geven ik weet niet enzo waarom zit je daar dan als je niks kan doen en als je niks weet moet een andere bedrijf bellen vragen wat de probleem is en nu hebben ze mijn eerste telefoonnummer ook uitgedaan en ze weten niet waarom en ze kunnen niks aan doen en die klantservice kan niks doen en dit is een taxi bedrijf dus mensen kunnen niet ons berieken nu IK ZEG ALLEEN NIET DOEN echt amateur bedrijf ze kunnen je niet helpen met je probleem. Als je doet hebje altijd probleem doe andere bedrijf gewoon.
rob maas
|Wel duur, maar doen hun best om zaken goed te regelen. Bij mij was alles in een keer goed. (hopen dat het goed blijft gaan.
Annemiek van Golen
|alles gaat fout
Kort geleden zijn wij overgestapt van digitenne op interactieve tv.
Alles wat er fout kon gaan is ook fout gegaan! Omdat wij nog wel gewoon op de oude manier blijven bellen ( met een isdn-centrale ) zijn wij blijkbaar een uitzonderlijk geval. De dame die ons het abonnement verkocht zij dat het geen probleem was om gewoon zo te blijven bellen en toch interactieve tv te nemen maar dat bleek toch niet zo makkelijk voor de kpn. Eerst een verkeerd modem toegestuurd gekregen, toen een monteur gehad die geen ander modem bij zich had, toen een correct modem gekregen over de post en zelf geïnstalleerd, wat wel lukte maar toen kregen we geen goede televisie, steeds beeld dat uitviel. Toen een nieuwe ontvanger gehad en die deed het gelukkig wel goed.
Wij blij natuurlijk maar na twee dagen hadden we ineens geen telefoon meer, weer bellen naar de kpn maar die konden ons niet helpen, moesten we bij onze provider Tele2 zijn! Ik hoop dat het nog goed komt.(zucht)
Annemiek van Golen
|Jolanda Meijdam
|Goed bedrijf
Zeer goede service.
Vriendelijke en deskundige klantenservice.
Goed werkend product.
Trendbox Panel
|als alles werkte zoals het moet is het oke, aan de service ligt het niet die is goed!
Wij hebben interactieve tv van de kpn Vanaf het begin , nu een dik half jaar geleden < hebben we er problemen mee gehad in de slaapkamer moest er een kastje worden bijgekocht voor 50,-- euro dat hebben we gedaan , maar het werkte niet goed we kregen heel veel storing , zodat het beeld steeds wegviel dat lag aan een elektrolus hier in het huis nou ik kon dat kastje terug sturen en mijn 50 euro terug krijgen ,Maar dat ging geheel verkeerd door de verkeerde informatie van de medewerker die ik aan de telefoon had, Die was namelijk vergeten te vertellen dat ik het kastje alleen moest opsturen als ik een code van kpn had gekregen ,dus is het kastje met de brief met info naar de vernietiging gegaan , Ik heb hier 4 x over gebeld en toen is mij verteld omdat ik nu mijn geld kwijt was ik een jaar een korting kreeg van 10 euro per maand , De tv in de huiskamer doet het ook niet goed elke keer als we iets zitten te kijken dan valt of het beeld opeens stil of het geluid valt weg , hiervoor is een monteur geweest en die heeft een nieuwe rauter geplaatst , maar die meneer vergat de telefoon aansluiting in de goede opening te steken , dus hadden we 2 dagen geen telefoon voordat we erachter kwamen dat het aan de rauter lag . het wordt wel steeds geprobeerd om een oplossing te vinden maar je wordt er zo moe van dat bellen elke keer nu wachten we op het volgende bezoek van een monteur.