inflexibel bij overstappen Van regulier KPN overstappen naar KPN met all-in one internet, bellen en interactieve TV was erg slecht. Vaak naar helpdesk moeten bellen, financiele afrekening niet correct. Kortom geen soepele overgang.
5.0
0
1
michellecoops
|
Grondig, vriendelijk, deden veel moeite Voor het eerst sinds ik klant ben bij Hi liep ik tegen een probleem aan. Om voor mij onverklaarbare reden bleek ik mijn wachtwoord van mijn zakelijke email niet te kunnen wijzigen op mijn Blackberry. Sterker nog, de hele emailconfiguratie was van slag en ik kon deze met geen mogelijkheid weer in orde krijgen. Na heel wat heen en weer gebel tussen mijn provider Oxilion en KPN, nam KPN de moeite om het probleem uit te zetten bij Blackberry (RIM) zelf. Uiteindelijk bleek dat er sinds kort bepaalde IP adressen door mijn provider werden geblokkeerd, waaronder die van Blackberry. Dankzij de vriendelijke hulp (het is mogelijk!) en het grondige onderzoek van de technische medewerker van KPN is mij probleem opgelost en kan ik na zes dagen weer zakelijke mail ontvangen op mijn mobiel.
2 Reviews Plaats review
Martin Beyer
|inflexibel bij overstappen
Van regulier KPN overstappen naar KPN met all-in one internet, bellen en interactieve TV was erg slecht. Vaak naar helpdesk moeten bellen, financiele afrekening niet correct. Kortom geen soepele overgang.
michellecoops
|Grondig, vriendelijk, deden veel moeite
Voor het eerst sinds ik klant ben bij Hi liep ik tegen een probleem aan. Om voor mij onverklaarbare reden bleek ik mijn wachtwoord van mijn zakelijke email niet te kunnen wijzigen op mijn Blackberry. Sterker nog, de hele emailconfiguratie was van slag en ik kon deze met geen mogelijkheid weer in orde krijgen. Na heel wat heen en weer gebel tussen mijn provider Oxilion en KPN, nam KPN de moeite om het probleem uit te zetten bij Blackberry (RIM) zelf. Uiteindelijk bleek dat er sinds kort bepaalde IP adressen door mijn provider werden geblokkeerd, waaronder die van Blackberry. Dankzij de vriendelijke hulp (het is mogelijk!) en het grondige onderzoek van de technische medewerker van KPN is mij probleem opgelost en kan ik na zes dagen weer zakelijke mail ontvangen op mijn mobiel.