Het montuur wat ik uitgezocht had, bleek achteraf te smal voor multifocale glazen. Hierdoor werd het lezen een probleem. Ik vind dat het personeel mij daarvoor had moeten waarschuwen, immers zij zijn de deskundige. Ik moest dus een nieuw montuur uitzoeken en nieuwe glazen. Alleen het "verkeerde" montuur werd vergoed, de nieuwe glazen waren voor mijn rekening. Een kostbare fout !!
Bij een volgend bezoek werd ik doorverwezen naar de oogspecialist omdat de verkoper staar had geconstateerd, de specialist vroeg verbaasd wat ik kwam doen, er bleek niets aan de hand te zijn. Resultaat wel een rekening van de specialist van € 90,00 ( eigen risico ) Voor mij NOOIT meer Eye Wish Hesseplaats.
5.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rinck opticiens
|
Service is goed. Personeel is deskundig en erg geduldig. De wachttijd is kort en afspraken worden stipt nageleefd. Daarom al zo lang klant.
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rinck opticiens
|
Fantastisch geholpen en advies gekregen
7.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rinck opticiens
|
Het verschil zit in de sfeer, de deskundigheid in dit filiaal. Altijd goede actie's met kwaliteit en exclusiviteit.
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rinck opticiens
|
Verstand van zaken, goede klantgerichte instelling en een goed product. Prima.
112 Reviews Plaats review
Bejo
|Het montuur wat ik uitgezocht had, bleek achteraf te smal voor multifocale glazen. Hierdoor werd het lezen een probleem. Ik vind dat het personeel mij daarvoor had moeten waarschuwen, immers zij zijn de deskundige. Ik moest dus een nieuw montuur uitzoeken en nieuwe glazen. Alleen het "verkeerde" montuur werd vergoed, de nieuwe glazen waren voor mijn rekening. Een kostbare fout !!
Bij een volgend bezoek werd ik doorverwezen naar de oogspecialist omdat de verkoper staar had geconstateerd, de specialist vroeg verbaasd wat ik kwam doen, er bleek niets aan de hand te zijn. Resultaat wel een rekening van de specialist van € 90,00 ( eigen risico ) Voor mij NOOIT meer Eye Wish Hesseplaats.
Klant van Rinck opticiens
|Service is goed. Personeel is deskundig en erg geduldig. De wachttijd is kort en afspraken worden stipt nageleefd. Daarom al zo lang klant.
Klant van Rinck opticiens
|Fantastisch geholpen en advies gekregen
Klant van Rinck opticiens
|Het verschil zit in de sfeer, de deskundigheid in dit filiaal. Altijd goede actie's met kwaliteit en exclusiviteit.
Klant van Rinck opticiens
|Verstand van zaken, goede klantgerichte instelling en een goed product. Prima.