Waardeloos! Bij koop en oogmeting prima geholpen. Na afhalen bleek dat door 1 van de 2 monturen een overmaatse schroef was gedraaid die ook nog uitstak. Bii telefonische melding moest ik maar "even" langskomen. Aangeven dat dit ook wel anders kan. Werd ronduit afgezeken door bijdehant heerschap die mij zelfs bedreiging verweet. Moet nog teruggebeld worden. Ze moeten zich echt een .... schamen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
PJWK
|
Na 2 jaar en een week blijkt montuur niet meer te repareren en garantie verlopen. Voor mogelijke oplossing naar (op zaterdag) niet aanwezige bedrijfsleider verwezen. Nu, op vrijdagmiddag - in Rotterdam centrum 1 medewerkster aanwezig die vragen van klanten (ook telefonisch) en "orderbonnen" (o.i.d.) afhandelt, niemand in de brillenverkoop en (naar achteraf blijkt) een bedrijfsleidster die druk bezig is met afhandeling van aankopen. Hierdoor erg lang moeten wachten om te kunnen vragen of de bedrijfsleidster aanwezig is, waarna we ook nog eens lang op haar zouden moeten wachten. Daarom maar naar een concurrent gegaan om voor ons tweeën een nieuwe bril aan te schaffen en hun een "omzetje" van € 1.300,- te gunnen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne-Marie
|
De medewerkers zijn erg vriendelijk en de winkel oogt mooi en fris. Ik ben hier heel goed geholpen door Ilya bij Specsavers, Binnewegplein in Rotterdam. Al het personeel is heel betrokken en vriendelijk. De oogmeting is uitgebreid en nauwkeurig gedaan. De bril zit heel goed en is goed opgemeten. Ilya hielp me goed met het uitzoeken van een tweede montuur, de tweede bril was gratis. Alle tijd werd voor me genomen. Ik ben heel tevreden en blij met mijn nieuwe aankoop en heel tevreden over Specsavers hun service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Abdullah
|
Ik ben goed geholpen, ik ben tevreden.;)
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Specsavers
|
Goedkope winkel. Alles matig. Ook de prijzen zijn matig.
77 Reviews Plaats review
Ed
|Waardeloos! Bij koop en oogmeting prima geholpen. Na afhalen bleek dat door 1 van de 2 monturen een overmaatse schroef was gedraaid die ook nog uitstak. Bii telefonische melding moest ik maar "even" langskomen. Aangeven dat dit ook wel anders kan. Werd ronduit afgezeken door bijdehant heerschap die mij zelfs bedreiging verweet. Moet nog teruggebeld worden. Ze moeten zich echt een .... schamen.
PJWK
|Na 2 jaar en een week blijkt montuur niet meer te repareren en garantie verlopen. Voor mogelijke oplossing naar (op zaterdag) niet aanwezige bedrijfsleider verwezen. Nu, op vrijdagmiddag - in Rotterdam centrum 1 medewerkster aanwezig die vragen van klanten (ook telefonisch) en "orderbonnen" (o.i.d.) afhandelt, niemand in de brillenverkoop en (naar achteraf blijkt) een bedrijfsleidster die druk bezig is met afhandeling van aankopen. Hierdoor erg lang moeten wachten om te kunnen vragen of de bedrijfsleidster aanwezig is, waarna we ook nog eens lang op haar zouden moeten wachten. Daarom maar naar een concurrent gegaan om voor ons tweeën een nieuwe bril aan te schaffen en hun een "omzetje" van € 1.300,- te gunnen.
Anne-Marie
|De medewerkers zijn erg vriendelijk en de winkel oogt mooi en fris. Ik ben hier heel goed geholpen door Ilya bij Specsavers, Binnewegplein in Rotterdam. Al het personeel is heel betrokken en vriendelijk. De oogmeting is uitgebreid en nauwkeurig gedaan. De bril zit heel goed en is goed opgemeten. Ilya hielp me goed met het uitzoeken van een tweede montuur, de tweede bril was gratis. Alle tijd werd voor me genomen. Ik ben heel tevreden en blij met mijn nieuwe aankoop en heel tevreden over Specsavers hun service.
Abdullah
|Ik ben goed geholpen, ik ben tevreden.;)
Klant van Specsavers
|Goedkope winkel. Alles matig. Ook de prijzen zijn matig.