RRS Rioolreiniging liegt tegen de woningbouwvereniging dat zij de afspraak hadden afgebeld. Ze bellen afspraken helmaal niet af. Ze komen gewoon niet. En laten je tig keer opnieuw een afspraak maken terwijl ze geen mensen hebben voor de klus.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Harif
|
Twee dagen voor niks zitten wachten op RRS rioolreiniging De Meern. Ze komen niet maar liegen beide dagen glashard dat ze in de buurt zijn. Anderhalf uur later nog niet verschenen en aan eind van de middag nog niet natuurlijk. Klantenservice weigert je te informeren over klachtenprocedure of je door te verbinden met klachten behandelaar. Er zou geen klachtenprocedure zijn. Ze nemen de telefoon niet op voor 9 uur en niet na 1700 uur.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ilker
|
Telefoniste was uber brutaal. Vond het nodig om haar stem te verheffen toen we het niet eens werden over reperatiedatum. Bleef vervolgens ontkennen dat ze haar stem verhief en hing promt op
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
anoniemR
|
Slechte service, onprofessioneel Het maken van de afspraak ging goed, duidelijk en vriendelijke telefonistes.
De medewerker wist zelf niet met de oplossing te komen, de loodgieter die op hetzelfde moment aanwezig was heeft het voorbereidende werk gedaan. Het enige wat de medewerker kon vertellen was dat het niet slim was dat ik een hangend toilet had.
De viezigheid uit het riool werd in de voortuin gegooid, ik had het fijn gevonden als dit direct in een vuilniszak zou worden gedaan.
Medewerker is 1 uur bezig geweest en heeft 1,5 uur kosten berekend het half uur dat hij aan het telefoneren was en koffie drinken is ook meegerekend, hierover heb ik een klacht ingediend bij het bedrijf zelf. Hierover wordt ik nog teruggebeld.
3.0
0
1
Trendbox Panel
|
Zeer zeer onprofessioneel. Slecht werk, schade gemaakt (waar niet eerlijk over verteld wordt, scheurtje is iets anders dan de daadwerkelijke 3 gemaakte gaten met als gevolg lekkage) die ze zelf niet repareren, laten de algemene kelder vollopen met het water van de verstopping en laten je met het water zitten (droogt wel op wordt er dan gezegd). Laten de schade niet dezelfde repareren terwijl er gezegd wordt collega komt het repareren en laten je zitten met lekkage in algemene ruimte waar je vervolgens zelf weer over moet gaan bellen. Zeer zeer onprofessioneel.
5 Reviews Plaats review
Niek
|RRS Rioolreiniging liegt tegen de woningbouwvereniging dat zij de afspraak hadden afgebeld. Ze bellen afspraken helmaal niet af. Ze komen gewoon niet. En laten je tig keer opnieuw een afspraak maken terwijl ze geen mensen hebben voor de klus.
Harif
|Twee dagen voor niks zitten wachten op RRS rioolreiniging De Meern. Ze komen niet maar liegen beide dagen glashard dat ze in de buurt zijn. Anderhalf uur later nog niet verschenen en aan eind van de middag nog niet natuurlijk. Klantenservice weigert je te informeren over klachtenprocedure of je door te verbinden met klachten behandelaar. Er zou geen klachtenprocedure zijn. Ze nemen de telefoon niet op voor 9 uur en niet na 1700 uur.
Ilker
|Telefoniste was uber brutaal. Vond het nodig om haar stem te verheffen toen we het niet eens werden over reperatiedatum. Bleef vervolgens ontkennen dat ze haar stem verhief en hing promt op
anoniemR
|Slechte service, onprofessioneel
Het maken van de afspraak ging goed, duidelijk en vriendelijke telefonistes.
De medewerker wist zelf niet met de oplossing te komen, de loodgieter die op hetzelfde moment aanwezig was heeft het voorbereidende werk gedaan. Het enige wat de medewerker kon vertellen was dat het niet slim was dat ik een hangend toilet had.
De viezigheid uit het riool werd in de voortuin gegooid, ik had het fijn gevonden als dit direct in een vuilniszak zou worden gedaan.
Medewerker is 1 uur bezig geweest en heeft 1,5 uur kosten berekend het half uur dat hij aan het telefoneren was en koffie drinken is ook meegerekend, hierover heb ik een klacht ingediend bij het bedrijf zelf. Hierover wordt ik nog teruggebeld.
Ton Broekhuisen
|Ton Broekhuisen
|Trendbox Panel
|Zeer zeer onprofessioneel.
Slecht werk, schade gemaakt (waar niet eerlijk over verteld wordt, scheurtje is iets anders dan de daadwerkelijke 3 gemaakte gaten met als gevolg lekkage) die ze zelf niet repareren, laten de algemene kelder vollopen met het water van de verstopping en laten je met het water zitten (droogt wel op wordt er dan gezegd). Laten de schade niet dezelfde repareren terwijl er gezegd wordt collega komt het repareren en laten je zitten met lekkage in algemene ruimte waar je vervolgens zelf weer over moet gaan bellen. Zeer zeer onprofessioneel.