Prima eerste klantervaring, particulier, vragen via mail worden adequaat beantwoord, er wordt tijd genomen voor de persoonlijke situatie en er wordt goede toelichting gegeven, gevraagd en ongevraagd. Juist dat laatste maakt dat een officieel document, als een testament, ook past bij de persoonlijke situatie, en niet aan de oppervlakte blijft of onduidelijkheden ontstaan. Ook bij de afrondende afspraak, ondertekening, was er voldoende tijd om eea rustig door te nemen. Goede beoordeling, aanbeveling.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Kreeg geen antwoord op simpele vragen...
Via de telefoon:
- Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
- Dat kunnen we zo niet beantwoorden dan moet u langs komen, dat kan over 8 dagen voor het eerst.
- Niet eerder, ok dat moet dan maar.
8 dagen later:
ik - Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Wat vreemd dat u geen stukken bij u heeft.
ik - Ik wil eerst antwoord op een paar simpele vragen. Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Daar kan ik niets van zeggen.
ik - Ok, maar meer of minder dan €1000,- ?
notaris - Minder.
ik - Duidelijk, en als ik alle stukken heb, en een afspraak wil maken, op welke termijn kan ik dan terecht, kan dat binnen 2 weken?
notaris - Ik laat me door u niet onder druk zetten.
ik - Ik stel een normale vraag.
notaris - Nee, u zet me onder druk over de prijs en over de termijn. Ik laat me in mijn eigen huis niet onder druk zetten.
Je begrijpt, dat was zo'n beetje het einde van het gesprek.
Rare snuiter.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bewonersorganisatie BOCZ
|
Ook wij hebben niet echt een positief gevoel overgehouden aan R & W notariskantoor. De informatieverstrekking is minimaal. We moesten meerde keren de zelfde stukken aanleveren. Ook veel onduidelijkheid over de procedure. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Leeuw
|
Enorm tevreden! Aad Romijn is een sympathieke man die weet wat service inhoud. Zijn collega Natascha heeft me tijdens het proces keuring op weg geholpen. Ook de vragen en onzekerheden die ik had werden bij mij weggenomen. Mailitjes worden tijdig beantwoordt, terugbelverzoeken duren iets langer maar dat is begrijpelijk en mijn documenten waren tijdig opgemaakt. Kan deze notariskantoor oprecht aan iedereen aanbevelen.
18 Reviews Plaats review
Andrea
|Ze zijn niet betrouwbaar. ***
Michelle
|Prima eerste klantervaring, particulier, vragen via mail worden adequaat beantwoord, er wordt tijd genomen voor de persoonlijke situatie en er wordt goede toelichting gegeven, gevraagd en ongevraagd. Juist dat laatste maakt dat een officieel document, als een testament, ook past bij de persoonlijke situatie, en niet aan de oppervlakte blijft of onduidelijkheden ontstaan. Ook bij de afrondende afspraak, ondertekening, was er voldoende tijd om eea rustig door te nemen. Goede beoordeling, aanbeveling.
Jan
|Kreeg geen antwoord op simpele vragen...
Via de telefoon:
- Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
- Dat kunnen we zo niet beantwoorden dan moet u langs komen, dat kan over 8 dagen voor het eerst.
- Niet eerder, ok dat moet dan maar.
8 dagen later:
ik - Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Wat vreemd dat u geen stukken bij u heeft.
ik - Ik wil eerst antwoord op een paar simpele vragen. Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Daar kan ik niets van zeggen.
ik - Ok, maar meer of minder dan €1000,- ?
notaris - Minder.
ik - Duidelijk, en als ik alle stukken heb, en een afspraak wil maken, op welke termijn kan ik dan terecht, kan dat binnen 2 weken?
notaris - Ik laat me door u niet onder druk zetten.
ik - Ik stel een normale vraag.
notaris - Nee, u zet me onder druk over de prijs en over de termijn. Ik laat me in mijn eigen huis niet onder druk zetten.
Je begrijpt, dat was zo'n beetje het einde van het gesprek.
Rare snuiter.
Bewonersorganisatie BOCZ
|Ook wij hebben niet echt een positief gevoel overgehouden aan R & W notariskantoor. De informatieverstrekking is minimaal. We moesten meerde keren de zelfde stukken aanleveren. Ook veel onduidelijkheid over de procedure. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende.
Van Leeuw
|Enorm tevreden! Aad Romijn is een sympathieke man die weet wat service inhoud. Zijn collega Natascha heeft me tijdens het proces keuring op weg geholpen. Ook de vragen en onzekerheden die ik had werden bij mij weggenomen. Mailitjes worden tijdig beantwoordt, terugbelverzoeken duren iets langer maar dat is begrijpelijk en mijn documenten waren tijdig opgemaakt. Kan deze notariskantoor oprecht aan iedereen aanbevelen.