Slechte service, arrogant tegenover de klant. Erkennen hun fouten niet en zijn niet oplossingsgericht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Andrea
|
Ze zijn niet betrouwbaar. ***
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michelle
|
Prima eerste klantervaring, particulier, vragen via mail worden adequaat beantwoord, er wordt tijd genomen voor de persoonlijke situatie en er wordt goede toelichting gegeven, gevraagd en ongevraagd. Juist dat laatste maakt dat een officieel document, als een testament, ook past bij de persoonlijke situatie, en niet aan de oppervlakte blijft of onduidelijkheden ontstaan. Ook bij de afrondende afspraak, ondertekening, was er voldoende tijd om eea rustig door te nemen. Goede beoordeling, aanbeveling.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Kreeg geen antwoord op simpele vragen...
Via de telefoon:
- Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
- Dat kunnen we zo niet beantwoorden dan moet u langs komen, dat kan over 8 dagen voor het eerst.
- Niet eerder, ok dat moet dan maar.
8 dagen later:
ik - Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Wat vreemd dat u geen stukken bij u heeft.
ik - Ik wil eerst antwoord op een paar simpele vragen. Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Daar kan ik niets van zeggen.
ik - Ok, maar meer of minder dan €1000,- ?
notaris - Minder.
ik - Duidelijk, en als ik alle stukken heb, en een afspraak wil maken, op welke termijn kan ik dan terecht, kan dat binnen 2 weken?
notaris - Ik laat me door u niet onder druk zetten.
ik - Ik stel een normale vraag.
notaris - Nee, u zet me onder druk over de prijs en over de termijn. Ik laat me in mijn eigen huis niet onder druk zetten.
Je begrijpt, dat was zo'n beetje het einde van het gesprek.
Rare snuiter.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bewonersorganisatie BOCZ
|
Ook wij hebben niet echt een positief gevoel overgehouden aan R & W notariskantoor. De informatieverstrekking is minimaal. We moesten meerde keren de zelfde stukken aanleveren. Ook veel onduidelijkheid over de procedure. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende.
19 Reviews Plaats review
H.
|Slechte service, arrogant tegenover de klant. Erkennen hun fouten niet en zijn niet oplossingsgericht.
Andrea
|Ze zijn niet betrouwbaar. ***
Michelle
|Prima eerste klantervaring, particulier, vragen via mail worden adequaat beantwoord, er wordt tijd genomen voor de persoonlijke situatie en er wordt goede toelichting gegeven, gevraagd en ongevraagd. Juist dat laatste maakt dat een officieel document, als een testament, ook past bij de persoonlijke situatie, en niet aan de oppervlakte blijft of onduidelijkheden ontstaan. Ook bij de afrondende afspraak, ondertekening, was er voldoende tijd om eea rustig door te nemen. Goede beoordeling, aanbeveling.
Jan
|Kreeg geen antwoord op simpele vragen...
Via de telefoon:
- Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
- Dat kunnen we zo niet beantwoorden dan moet u langs komen, dat kan over 8 dagen voor het eerst.
- Niet eerder, ok dat moet dan maar.
8 dagen later:
ik - Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Wat vreemd dat u geen stukken bij u heeft.
ik - Ik wil eerst antwoord op een paar simpele vragen. Wat kost het passeren van een akte.... bij u?
notaris - Daar kan ik niets van zeggen.
ik - Ok, maar meer of minder dan €1000,- ?
notaris - Minder.
ik - Duidelijk, en als ik alle stukken heb, en een afspraak wil maken, op welke termijn kan ik dan terecht, kan dat binnen 2 weken?
notaris - Ik laat me door u niet onder druk zetten.
ik - Ik stel een normale vraag.
notaris - Nee, u zet me onder druk over de prijs en over de termijn. Ik laat me in mijn eigen huis niet onder druk zetten.
Je begrijpt, dat was zo'n beetje het einde van het gesprek.
Rare snuiter.
Bewonersorganisatie BOCZ
|Ook wij hebben niet echt een positief gevoel overgehouden aan R & W notariskantoor. De informatieverstrekking is minimaal. We moesten meerde keren de zelfde stukken aanleveren. Ook veel onduidelijkheid over de procedure. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende.