wij verzorgen een bewoner die onder bewind staat bij het kantoor. hier moet een pgb voor aangevraagd worden en dat lukt hun niet. steeds krijg ik andere argumenten. nu nog meer dan € 10.000,00 tegoed via pgb over periode november 2020 tot februari 2021
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kleian
|
Vannochtend 07 september 2021 op bezoek geweest bij mw. Konijnenberg voor een afspraak voor mijn tante die ernstig dement is.
Twee weken geleden heeft zij een levenstestament opgesteld samen met mijn oom voor mijn dementerende tante. Dit heeft mijn oom hoogstwaarschijnlijk geld gekost, maar zij wist toen ook al dat dit niet mogelijk was omdat mijn tante niet meer wilsbekwaam is.
Vandaag ben ik als neef mee gegaan om te kijken of ze mijn niet meer wilsbekwame tante ging laten tekenen. Na driekwartier buiten te hebben gewacht werden we eindelijk naar binnen geroepen. Aan de deur werden we NIET vriendelijk ontvangen en ze vertelde mij dat ik niet naar binnen mocht vanwege de covid maatregelen. Ik heb mw. Konijnenberg verteld dat mijn tante niet meer wilsbekwaam is waarop zei antwoorde dan zijn we toch klaar hier en de deur werd toen voor onze neus dicht gedaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Herman
|
Een notaris hoort integer te handelen. Mijn ervaring met dit kantoor is afschuwelijk. Ik had een afspraak gemaakt met de notaris voor een kopie van de akte maar dan moest ik eerst geld overmaken. De kopie heb ik nooit gekregen maar het geld werd niet terug overgemaakt. Mw gaf aan dat nu de afspraak was veranderd. Het geld wilde ze niet teruggeven omdat ze er toch tijd in heb moeten stoppen. Dan had dat er van tevoren bij gezegd moeten worden. Gaat niet met dit kantoor in zee ***
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
EdH
|
Mw. Konijnenberg heeft zowel onze testamenten als onze levenstestamenten opgemaakt;
de voorbereiding ging per email, heel prettig.
Ze ging duidelijk in op onze vragen en wensen, begreep wat we wilden.
Ook het gesprek rond het passeren van de aktes verliep plezierig.
Facturering ging netjes zoals vooraf was afgesproken.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frank
|
Notariskantoor KONIJNENBERG vriendelijk als ze je binnen kunnen halen mbt klant,..tuurlijk.. kassa!! Ruim 200 e duurder..
Laat je niet inmengen met mensen van dit kantoor.. ze willen alleen je geld plukken.. als ze weten dat je geen diensten van hun afneemt,. Kunnen ze n simpele vraag niet beantwoorden ( mondelinge verklaring) die alleen hun kunnen bevestigen,. Arrogant doordrammend, geïrriteerd, tot zelfs de hoorn erop te gooien, en omdat je vervolgens terug belt met nummerweergave ,. Hebben ze t fatsoen gewoon niet om op te nemen,.. schandalig en respectloos.
Zo.. dat weten jullie nu ook weer
14 Reviews Plaats review
r oostlander
|wij verzorgen een bewoner die onder bewind staat bij het kantoor. hier moet een pgb voor aangevraagd worden en dat lukt hun niet. steeds krijg ik andere argumenten. nu nog meer dan € 10.000,00 tegoed via pgb over periode november 2020 tot februari 2021
Kleian
|Vannochtend 07 september 2021 op bezoek geweest bij mw. Konijnenberg voor een afspraak voor mijn tante die ernstig dement is.
Twee weken geleden heeft zij een levenstestament opgesteld samen met mijn oom voor mijn dementerende tante. Dit heeft mijn oom hoogstwaarschijnlijk geld gekost, maar zij wist toen ook al dat dit niet mogelijk was omdat mijn tante niet meer wilsbekwaam is.
Vandaag ben ik als neef mee gegaan om te kijken of ze mijn niet meer wilsbekwame tante ging laten tekenen. Na driekwartier buiten te hebben gewacht werden we eindelijk naar binnen geroepen. Aan de deur werden we NIET vriendelijk ontvangen en ze vertelde mij dat ik niet naar binnen mocht vanwege de covid maatregelen. Ik heb mw. Konijnenberg verteld dat mijn tante niet meer wilsbekwaam is waarop zei antwoorde dan zijn we toch klaar hier en de deur werd toen voor onze neus dicht gedaan.
Herman
|Een notaris hoort integer te handelen. Mijn ervaring met dit kantoor is afschuwelijk. Ik had een afspraak gemaakt met de notaris voor een kopie van de akte maar dan moest ik eerst geld overmaken. De kopie heb ik nooit gekregen maar het geld werd niet terug overgemaakt. Mw gaf aan dat nu de afspraak was veranderd. Het geld wilde ze niet teruggeven omdat ze er toch tijd in heb moeten stoppen. Dan had dat er van tevoren bij gezegd moeten worden. Gaat niet met dit kantoor in zee ***
EdH
|Mw. Konijnenberg heeft zowel onze testamenten als onze levenstestamenten opgemaakt;
de voorbereiding ging per email, heel prettig.
Ze ging duidelijk in op onze vragen en wensen, begreep wat we wilden.
Ook het gesprek rond het passeren van de aktes verliep plezierig.
Facturering ging netjes zoals vooraf was afgesproken.
Frank
|Notariskantoor KONIJNENBERG vriendelijk als ze je binnen kunnen halen mbt klant,..tuurlijk.. kassa!! Ruim 200 e duurder..
Laat je niet inmengen met mensen van dit kantoor.. ze willen alleen je geld plukken.. als ze weten dat je geen diensten van hun afneemt,. Kunnen ze n simpele vraag niet beantwoorden ( mondelinge verklaring) die alleen hun kunnen bevestigen,. Arrogant doordrammend, geïrriteerd, tot zelfs de hoorn erop te gooien, en omdat je vervolgens terug belt met nummerweergave ,. Hebben ze t fatsoen gewoon niet om op te nemen,.. schandalig en respectloos.
Zo.. dat weten jullie nu ook weer