Wij werden daar geholpen door een snelle jongen die die dag 10 auto's wilden verkopen en waar wij amper 10 minuten mee gesproken hadden. Voor de proefrit had hij gezegd dat er wel over het een en het ander te onderhandelen viel tot het moment daar nadat wij 3 uur op hem hebben moeten wachten aangezien meneer met 5 verschillende mensen bezig was. Niet klant vriendelijk en erg onproffessioneel. En dan nog durven zeggen dat wij zijn tijd verspild hebben.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Van Zwienen B.V.
|
De ervaring met Van Zwienen is uit het verleden goed. Ik merk door de het samengaan met de Citroen-dealer dat ad-hoc afspraken lastiger zijnte maken, voorheen kon je makkelijker tussendoor een reparatie laten uitvoeren.
8.0
De service
De prijs
De uitstraling
De communicatie
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Van Zwienen B.V.
|
Heb de de desbetreffende auto gekocht om het model,echter ,het verkoop gesprek was chaotisch met telefoongesprekken ,aurohandelaren en collega's tussen verkoopgesprek in.
Dit heef mij in zekere maten geïrriteerd.
7.0
De communicatie
De uitstraling
De prijs
De service
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Van Zwienen B.V.
|
Uitstekende service, meedenken met de klant. Professioneel bedrijf. November 2014 een Ford Leeuwekeur Occasion met een km stand van 71.000 gekocht. Helaas was er een technisch probleem met het cabrioletdak van de auto. Nu, een maand later, heeft dit defect hoge kosten voor Van Zwienen met zich meegebracht. Naast het probleem met het dak komt er nog een probleem met de koppeling bij. In overleg blijkt Van Zwienen bereid om al het redelijke te doen om de auto in orde te krijgen. De klant staat hierbij centraal. Als ik in de toekomst nog eens een gebruikte auto wil kopen, kijk ik eerst bij Van Zwienen, dit bedrijf geeft service op het hoogste niveau
11 Reviews Plaats review
marjan
|Wij werden daar geholpen door een snelle jongen die die dag 10 auto's wilden verkopen en waar wij amper 10 minuten mee gesproken hadden. Voor de proefrit had hij gezegd dat er wel over het een en het ander te onderhandelen viel tot het moment daar nadat wij 3 uur op hem hebben moeten wachten aangezien meneer met 5 verschillende mensen bezig was. Niet klant vriendelijk en erg onproffessioneel. En dan nog durven zeggen dat wij zijn tijd verspild hebben.
Klant van Autobedrijf Van Zwienen B.V.
|De ervaring met Van Zwienen is uit het verleden goed. Ik merk door de het samengaan met de Citroen-dealer dat ad-hoc afspraken lastiger zijnte maken, voorheen kon je makkelijker tussendoor een reparatie laten uitvoeren.
Klant van Autobedrijf Van Zwienen B.V.
|Heb de de desbetreffende auto gekocht om het model,echter ,het verkoop gesprek was chaotisch met telefoongesprekken ,aurohandelaren en collega's tussen verkoopgesprek in.
Dit heef mij in zekere maten geïrriteerd.
Klant van Autobedrijf Van Zwienen B.V.
|Uitstekende service, meedenken met de klant. Professioneel bedrijf. November 2014 een Ford Leeuwekeur Occasion met een km stand van 71.000 gekocht. Helaas was er een technisch probleem met het cabrioletdak van de auto. Nu, een maand later, heeft dit defect hoge kosten voor Van Zwienen met zich meegebracht. Naast het probleem met het dak komt er nog een probleem met de koppeling bij. In overleg blijkt Van Zwienen bereid om al het redelijke te doen om de auto in orde te krijgen. De klant staat hierbij centraal. Als ik in de toekomst nog eens een gebruikte auto wil kopen, kijk ik eerst bij Van Zwienen, dit bedrijf geeft service op het hoogste niveau
Klant van Autobedrijf Van Zwienen B.V.
|zeer correkt.