Wij komen hier al een paar jaar naar tevredenheid, maar wat er nu gebeurd is: vorige week gekeken naar een andere auto. We hebben gevraagd naar de inruilwaarde van onze auto, die ook bij hen vandaan komt. Dat duurde inmiddels al ruim 5 dagen(?). In de tussentijd heb ik mij georiënteerd bij diverse opkopers waar een gemiddelde prijs van 5 opkopers op € 9.300 is getaxeerd. Vervolgens krijg ik na nogmaals gebeld te hebben eindelijk contact. Er werd mij gezegd dat zij een speciaal bedrijf hadden gevonden die auto’s op LPG inkopen. De LPG installatie is nog geen jaar oud. Daar kwam een bedrag uitrollen van € 7.200. Hierna heb ik contact opgenomen met het bedrijf en toen werd mij gezegd dat “wij kopen zelf geen auto’s in”(???). Ik heb gevraagd naar de offerte van dat bedrijf maar dat werd mij niet gegeven. Ik heb de verkoper gevraagd hoelang hij nu in de autobusiness zit en hoe hij onze auto zelf zou taxeren. Hij zou dat rond de € 9.000 doen. Snapt u het nog??. In ieder geval is het geen goed idee om je auto daar in te ruilen!
Nog even het volgende op de site van Klanten vertellen hebben zij gereageerd
Alleen mijn review totaal verbouwd jammer dat je op Klanten vertellen geen antwoord kan geven .
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Kees Huisman
|
Eindelijk een garage bedrijf die je niet belazerd,hiervoor ging ik altijd naar mijn Peugeotdealer maar die schrijven niet met een pen maar met een vork (bezem).
Helemaal TOP,en waar je nog klant bent,klantvriendelijkheid .
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Eva Bouter
|
Ik ben al 15 jaar klant.
Heb er 4 auto's gekocht. Al die jaren mijn auto's in onderhoud gehad.
De medewerkers zijn altijd behulpzaam.
Laatst had ik problemen met mijn Audi maar alles was in volle tevredenheid opgelost.
Ook Angelique deed haar uiterste best voor mij om een leenauto te regelen al waren alle auto's bezet.
Toch lukte het haar.
Een zeer betrouwbaar bedrijf, wat ze beloven komen ze na.
Zonder kleine lettertjes.
Oke je betaald uiteindelijk wel voor de extra service
maar dat vind ik het waard.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
René
|
Na een aantal jaren hier als klant mijn 2 autos in onderhoud te hebben gehad en redelijke prijzen te hebben gehad met redelijke prijzen viel mij dit de laatste keer zwaar tegen. In het kort: Mijn auto liep onregelmatig en op 3 cilinders ipv 4. Wegenwacht is er bij geweest en heeft toen nieuwe bougiekabels gezet omdat er een lekstroom op 1 van de kabels zat. De auto bleef op 3 cilinders lopen, Ron Plomp gebeld en alles uitgelegd, ik kon de auto brengen en ze zouden het nakijken. Ik kom het terrein oprijden bij Ron Plom en ja hoor, de auto liep weer als vanouds op 4 cilinders en als een zonnetje. Toch naar binnen gegaan en uitgelegd dat de auto weer perfekt liep. Onverbrande brandstof moest waarschijnlijk eerst de tijd krijgen om uit de cilinder te gaan.
Na een paar uur werd ik gebeld dat de auto niets mankeerde, 1 cilinder had wat weinig compressie. Ik kreeg wel een rekening van 150 euro, werkplaatstarief enz. Jammer dit. Of je nu vaste klant bent of niet, je betaalt het volle pond. Dit viel mij zwaar tegen, 150 euro voor niets eigenlijk. Iedereen is vol lof over Ron Plomp, maar ik kom hier niet meer terug.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Ron Plomp
|
Aantal weken geleden een 10 jaar oude Volkswagen Polo aangeschaft. Auto ziet er keurig uit, ondanks de leeftijd. Alle (kleine) gebreken werden zonder probleem verholpen bij aanschaf. Nieuwe APK en Bovag garantie, waarbij besloten is alle 4 de banden te vervangen. Keurig! Na een paar dagen merkte ik dat de auto een afwijking had naar rechts. Zonder problemen onder de garantie laten uitlijnen. Daarna nog niet geheel tevreden, waarna mijn klacht serieus werd genomen. Na nog een kleine aanpassing rijdt de auto nu goed! Uitstekende service/klantvriendelijkheid dus.
147 Reviews Plaats review
Kees Huisman
|Wij komen hier al een paar jaar naar tevredenheid, maar wat er nu gebeurd is: vorige week gekeken naar een andere auto. We hebben gevraagd naar de inruilwaarde van onze auto, die ook bij hen vandaan komt. Dat duurde inmiddels al ruim 5 dagen(?). In de tussentijd heb ik mij georiënteerd bij diverse opkopers waar een gemiddelde prijs van 5 opkopers op € 9.300 is getaxeerd. Vervolgens krijg ik na nogmaals gebeld te hebben eindelijk contact. Er werd mij gezegd dat zij een speciaal bedrijf hadden gevonden die auto’s op LPG inkopen. De LPG installatie is nog geen jaar oud. Daar kwam een bedrag uitrollen van € 7.200. Hierna heb ik contact opgenomen met het bedrijf en toen werd mij gezegd dat “wij kopen zelf geen auto’s in”(???). Ik heb gevraagd naar de offerte van dat bedrijf maar dat werd mij niet gegeven. Ik heb de verkoper gevraagd hoelang hij nu in de autobusiness zit en hoe hij onze auto zelf zou taxeren. Hij zou dat rond de € 9.000 doen. Snapt u het nog??. In ieder geval is het geen goed idee om je auto daar in te ruilen!
Nog even het volgende op de site van Klanten vertellen hebben zij gereageerd
Alleen mijn review totaal verbouwd jammer dat je op Klanten vertellen geen antwoord kan geven .
Kees Huisman
|Eindelijk een garage bedrijf die je niet belazerd,hiervoor ging ik altijd naar mijn Peugeotdealer maar die schrijven niet met een pen maar met een vork (bezem).
Helemaal TOP,en waar je nog klant bent,klantvriendelijkheid .
Eva Bouter
|Ik ben al 15 jaar klant.
Heb er 4 auto's gekocht. Al die jaren mijn auto's in onderhoud gehad.
De medewerkers zijn altijd behulpzaam.
Laatst had ik problemen met mijn Audi maar alles was in volle tevredenheid opgelost.
Ook Angelique deed haar uiterste best voor mij om een leenauto te regelen al waren alle auto's bezet.
Toch lukte het haar.
Een zeer betrouwbaar bedrijf, wat ze beloven komen ze na.
Zonder kleine lettertjes.
Oke je betaald uiteindelijk wel voor de extra service
maar dat vind ik het waard.
René
|Na een aantal jaren hier als klant mijn 2 autos in onderhoud te hebben gehad en redelijke prijzen te hebben gehad met redelijke prijzen viel mij dit de laatste keer zwaar tegen. In het kort: Mijn auto liep onregelmatig en op 3 cilinders ipv 4. Wegenwacht is er bij geweest en heeft toen nieuwe bougiekabels gezet omdat er een lekstroom op 1 van de kabels zat. De auto bleef op 3 cilinders lopen, Ron Plomp gebeld en alles uitgelegd, ik kon de auto brengen en ze zouden het nakijken. Ik kom het terrein oprijden bij Ron Plom en ja hoor, de auto liep weer als vanouds op 4 cilinders en als een zonnetje. Toch naar binnen gegaan en uitgelegd dat de auto weer perfekt liep. Onverbrande brandstof moest waarschijnlijk eerst de tijd krijgen om uit de cilinder te gaan.
Na een paar uur werd ik gebeld dat de auto niets mankeerde, 1 cilinder had wat weinig compressie. Ik kreeg wel een rekening van 150 euro, werkplaatstarief enz. Jammer dit. Of je nu vaste klant bent of niet, je betaalt het volle pond. Dit viel mij zwaar tegen, 150 euro voor niets eigenlijk. Iedereen is vol lof over Ron Plomp, maar ik kom hier niet meer terug.
Klant van Autobedrijf Ron Plomp
|Aantal weken geleden een 10 jaar oude Volkswagen Polo aangeschaft. Auto ziet er keurig uit, ondanks de leeftijd. Alle (kleine) gebreken werden zonder probleem verholpen bij aanschaf. Nieuwe APK en Bovag garantie, waarbij besloten is alle 4 de banden te vervangen. Keurig! Na een paar dagen merkte ik dat de auto een afwijking had naar rechts. Zonder problemen onder de garantie laten uitlijnen. Daarna nog niet geheel tevreden, waarna mijn klacht serieus werd genomen. Na nog een kleine aanpassing rijdt de auto nu goed! Uitstekende service/klantvriendelijkheid dus.