Veel besteld bij Plein, altijd goed en keurig op tijd geleverd. Gat er iets mis dan wordt het altijd keurig door de klantenservice opgelost.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cornelis
|
Vlotte levering, goede prijzen en zeer klantvriendeljk
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frossi
|
Mijn product (haarborstel van zenner) viel na een paar weken uit elkaar, helaas.. ik kreeg bij het stellen van de vraag of dit normaal was het antwoord jammer voor je maar wij kunnen niets voor je doen. Bagger klantenservice, voortaan weer gewoon kruidvat.nl
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bas Boom
|
Slechte service, verkeerde artikelen en zeer snel met incassobureau.
Artikelen voor huisdieren besteld.
1. Op de website matchen sommige afbeeldingen niet bij artikelen, zodat het verkeerde artikel bezorgd wordt (technisch: het artikel op de site komt niet overeen niet met de database entry).
2. Producten ontvangen, slecht verpakt in niet zo'n stevige doos
3. Na contact te hebben gehad, creditnota ontvangen voor verkeerde artikel (dit was gelukkig wel mogelijk) en we mochten het verkeerde artikel houden.
4. Geen factuur ontvangen bij zending, dus geen betaalgegevens
5. Twee weken daarna direct een aanmaning (zonder dagtekening, waarbij staat aangegeven dat het wel binnen zeven dagen overgemaakt moet worden)
6. Bedrag vijf dagen na ontvangst overgemaakt
7. Twee weken na overmaken factuur van incassobureau, dat we niet betaald hebben.
Al met al zeer slechte indruk, dit bedrijf lijkt zijn zaakjes niet op orde te hebben. Daar bij is de website bij bezoeken op datum 06-10-2016 niet correct beveiligd (HTTPS niet beschikbaar, zelfs waarschuwing in browser!).
Wellicht voor andere mensen werkt dit (wat kan er mis gaan, producten in doos en opsturen), maar het bij het kleinste incident komen grote problemen boven water. Graag de zaken op orde maken!
3.7
Prijs-kwaliteit
Assortiment
Service
J. van Eendenburg
|
Zeer slechte ervaring, onbetrouwbaar. Plaatste begin november 2014 een bestelling van 10 items die volgens de site op voorraad waren, met vooruitbetaling. Kreeg pas na 2 weken, zonder enige mededeling/ informatie vooraf of bij aflevering, 8 items geleverd. Aan mijn toch zeer terechte verzoek om teruggave van het verschil (€ 5,62!) werd nog niet voldaan.
279 Reviews Plaats review
Erwin Keus
|Veel besteld bij Plein, altijd goed en keurig op tijd geleverd. Gat er iets mis dan wordt het altijd keurig door de klantenservice opgelost.
Cornelis
|Vlotte levering, goede prijzen en zeer klantvriendeljk
Frossi
|Mijn product (haarborstel van zenner) viel na een paar weken uit elkaar, helaas.. ik kreeg bij het stellen van de vraag of dit normaal was het antwoord jammer voor je maar wij kunnen niets voor je doen. Bagger klantenservice, voortaan weer gewoon kruidvat.nl
Bas Boom
|Slechte service, verkeerde artikelen en zeer snel met incassobureau.
Artikelen voor huisdieren besteld.
1. Op de website matchen sommige afbeeldingen niet bij artikelen, zodat het verkeerde artikel bezorgd wordt (technisch: het artikel op de site komt niet overeen niet met de database entry).
2. Producten ontvangen, slecht verpakt in niet zo'n stevige doos
3. Na contact te hebben gehad, creditnota ontvangen voor verkeerde artikel (dit was gelukkig wel mogelijk) en we mochten het verkeerde artikel houden.
4. Geen factuur ontvangen bij zending, dus geen betaalgegevens
5. Twee weken daarna direct een aanmaning (zonder dagtekening, waarbij staat aangegeven dat het wel binnen zeven dagen overgemaakt moet worden)
6. Bedrag vijf dagen na ontvangst overgemaakt
7. Twee weken na overmaken factuur van incassobureau, dat we niet betaald hebben.
Al met al zeer slechte indruk, dit bedrijf lijkt zijn zaakjes niet op orde te hebben. Daar bij is de website bij bezoeken op datum 06-10-2016 niet correct beveiligd (HTTPS niet beschikbaar, zelfs waarschuwing in browser!).
Wellicht voor andere mensen werkt dit (wat kan er mis gaan, producten in doos en opsturen), maar het bij het kleinste incident komen grote problemen boven water. Graag de zaken op orde maken!
J. van Eendenburg
|Zeer slechte ervaring, onbetrouwbaar. Plaatste begin november 2014 een bestelling van 10 items die volgens de site op voorraad waren, met vooruitbetaling. Kreeg pas na 2 weken, zonder enige mededeling/ informatie vooraf of bij aflevering, 8 items geleverd. Aan mijn toch zeer terechte verzoek om teruggave van het verschil (€ 5,62!) werd nog niet voldaan.