Hele slechte beeld kwaliteit het is natuurlijk al een super klein beeldscherm en dan ook nog zo 'n slechte kwaliteit.
Als je in het ziekenhuis ligt duurt de dag al zo lang en dan heb je dit ook nog pfff
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
H mulder
|
waardeloos bedrijf veel gebeld i dag tv maar wel een beste rekening sturen ik voel mij opgelicht
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cis
|
De zeer onvriendelijke wijze van communiceren viert hier hoogtij. De slogan "taking care of communication" kunnen ze zelf nog een hoop van leren. Ze sturen onterecht facturen. Je krijgt een televisie in het ziekenhuis (JBZ) met een joekel van een afstandbediening uit het jaar nul, met mogelijkheden uit het jaar nul en het bedrag op het factuur is torenhoog. Want dat weet Patientline dan wel ineens anno nu! Kortom... neem geen Patientline want u wordt ziek van Patientline.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Petra
|
Voor Mijn vader een tv aangemeld.. , klein beeld en zeer matige kwaliteit van beeld, slechte ontvangst. en toen ik hem af wilde melden bleek hij al afgemeld te zijn.. Ik heb dus geen idee hoeveel dagen ze in rekening gaan brengen..
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mark Severijns
|
Zowel bedrijf als product is een grote ramp. Het idee om geld te verdienen over de rug van zieke mensen is natuurlijk een prima idee en hoort erg bij deze tijd. Is ook algemeen geaccepteerd en niks mis mee. We willen immers betalen voor extra comfort, in goede en slechte tijden ...Moet e.e.a. wel werken.
Mijn vader heeft de afgelopen jaren helaas velen malen in het ziekenhuis door moeten brengen. De man kan niet meer praten, lezen laat staan een laptop of iets dergelijk bedienen. Afgelopen week helaas weer opgenomen in het ziekenhuis zoals het er nu naar uit ziet helaas zijn finale verblijf, ook ditmaal geen werkende tv net als vrijwel alle voorgaan keren. Een week lang in de weer geweest om een monteur die 3 dagen per week in het ziekenhuis is naar die tv te laten kijken. Ja meneer sorry maar we hebben de melding zaterdag verwerkt en op vrijdag maken we de planning rond. Als er tijd is zal er woensdag naar gekeken worden maar ook dat is niet zeker.... Belachelijk!!
Deze mens ligt totaal geïsoleerd de plafondplaten uit het plafond te kijken. Waarom niet gewoon een tv'tje met een aan en uit knop... die doen het doorgaans gewoon... Beschamend concept met een beschamende service.
9 Reviews Plaats review
Carla
|Hele slechte beeld kwaliteit het is natuurlijk al een super klein beeldscherm en dan ook nog zo 'n slechte kwaliteit.
Als je in het ziekenhuis ligt duurt de dag al zo lang en dan heb je dit ook nog pfff
H mulder
|waardeloos bedrijf veel gebeld i dag tv maar wel een beste rekening sturen ik voel mij opgelicht
Cis
|De zeer onvriendelijke wijze van communiceren viert hier hoogtij. De slogan "taking care of communication" kunnen ze zelf nog een hoop van leren. Ze sturen onterecht facturen. Je krijgt een televisie in het ziekenhuis (JBZ) met een joekel van een afstandbediening uit het jaar nul, met mogelijkheden uit het jaar nul en het bedrag op het factuur is torenhoog. Want dat weet Patientline dan wel ineens anno nu! Kortom... neem geen Patientline want u wordt ziek van Patientline.
Petra
|Voor Mijn vader een tv aangemeld.. , klein beeld en zeer matige kwaliteit van beeld, slechte ontvangst. en toen ik hem af wilde melden bleek hij al afgemeld te zijn.. Ik heb dus geen idee hoeveel dagen ze in rekening gaan brengen..
Mark Severijns
|Zowel bedrijf als product is een grote ramp. Het idee om geld te verdienen over de rug van zieke mensen is natuurlijk een prima idee en hoort erg bij deze tijd. Is ook algemeen geaccepteerd en niks mis mee. We willen immers betalen voor extra comfort, in goede en slechte tijden ...Moet e.e.a. wel werken.
Mijn vader heeft de afgelopen jaren helaas velen malen in het ziekenhuis door moeten brengen. De man kan niet meer praten, lezen laat staan een laptop of iets dergelijk bedienen. Afgelopen week helaas weer opgenomen in het ziekenhuis zoals het er nu naar uit ziet helaas zijn finale verblijf, ook ditmaal geen werkende tv net als vrijwel alle voorgaan keren. Een week lang in de weer geweest om een monteur die 3 dagen per week in het ziekenhuis is naar die tv te laten kijken. Ja meneer sorry maar we hebben de melding zaterdag verwerkt en op vrijdag maken we de planning rond. Als er tijd is zal er woensdag naar gekeken worden maar ook dat is niet zeker.... Belachelijk!!
Deze mens ligt totaal geïsoleerd de plafondplaten uit het plafond te kijken. Waarom niet gewoon een tv'tje met een aan en uit knop... die doen het doorgaans gewoon... Beschamend concept met een beschamende service.