Grijpstuiver en de Gier. Mijn hoogbejaarde en dementerende vader ging op stap en kreeg moeiteloos van hen een abonnement met contract mee. Alles er op en er aan. Goh. Alleen, het opzeggen werd mij toen ik opheldering kwam vragen zo moeilijk mogelijk gemaakt. Zij moesten ëën telefoontje plegen, maar vertikten dat met een smoes. In plaats daarvan gingen pa, ik en zijn scootmobiel terug naar huis om te bellen. Echter, verkeerde nummer meegekregen. Ik weer terug. Krijg ik een preek van de baas dat ik geen klachten mocht hebben. Duh? Pas toen ik sorry zei wilde hij me minimaal helpen. Nieuwe telefoonnummer gegeven. Weer weigert de telwinkel met een smoes om dat zelf te bellen of mij daar te laten bellen. Ik terug naar huis. Bazooka (het bedrijf dat de contracten verder verwerkte) zeer verbaasd dat IK moest bellen en zij dat niet zelf deden. Meteen geregeld. Tja, wie niet op de kleintjes let .. Pluspunten: Niet gemerkt. Neem een andere winkel. Er zijn er genoeg op de Leyweg. Deze hoort failliet te zijn. O ja, toch, alhoewel ik hun contract niet bij hun zelf kon opzeggen, konden zij wel mijn vaders contract bij KPN even in ëën moeite door voor ons opzeggen. Hoefden wij niet helemaal terug naar huis om te bellen en zo. Heel behulpzaam dus. NOT. Minpunten: Immorele, arrogante baas. Het opzeggen wordt zo moeilijk mogelijk gemaakt - zelfs bij gehandicapte bejaarden. Leugens over de reden waarom dingen geweigerd worden. De meest basale medewerking na een fout van hen wordt geweigerd als dat hen zelf niks oplevert. Ze lachen. Tot ze je contract hebben.
1 Review Plaats review
Els
|Grijpstuiver en de Gier. Mijn hoogbejaarde en dementerende vader ging op stap en kreeg moeiteloos van hen een abonnement met contract mee. Alles er op en er aan. Goh. Alleen, het opzeggen werd mij toen ik opheldering kwam vragen zo moeilijk mogelijk gemaakt. Zij moesten ëën telefoontje plegen, maar vertikten dat met een smoes. In plaats daarvan gingen pa, ik en zijn scootmobiel terug naar huis om te bellen. Echter, verkeerde nummer meegekregen. Ik weer terug. Krijg ik een preek van de baas dat ik geen klachten mocht hebben. Duh? Pas toen ik sorry zei wilde hij me minimaal helpen. Nieuwe telefoonnummer gegeven. Weer weigert de telwinkel met een smoes om dat zelf te bellen of mij daar te laten bellen. Ik terug naar huis. Bazooka (het bedrijf dat de contracten verder verwerkte) zeer verbaasd dat IK moest bellen en zij dat niet zelf deden. Meteen geregeld. Tja, wie niet op de kleintjes let .. Pluspunten: Niet gemerkt. Neem een andere winkel. Er zijn er genoeg op de Leyweg. Deze hoort failliet te zijn. O ja, toch, alhoewel ik hun contract niet bij hun zelf kon opzeggen, konden zij wel mijn vaders contract bij KPN even in ëën moeite door voor ons opzeggen. Hoefden wij niet helemaal terug naar huis om te bellen en zo. Heel behulpzaam dus. NOT. Minpunten: Immorele, arrogante baas. Het opzeggen wordt zo moeilijk mogelijk gemaakt - zelfs bij gehandicapte bejaarden. Leugens over de reden waarom dingen geweigerd worden. De meest basale medewerking na een fout van hen wordt geweigerd als dat hen zelf niks oplevert. Ze lachen. Tot ze je contract hebben.