Tot de handtekening zeer vlot en vriendelijk daarna 1 grote *** verkoper J.P . Nooit geen jer de fonkert mee .. Met een bmw opzich niets mis mee maar bij net kopen vermijd Numansdorp en bespaar je de vernedering die zE je .geven ***
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan
|
Bij echte problemen leer je de dealer pas kennen. En dan geven ze dus niet thuis. Ze nemen zelfs geen contact op en proberen trouwe klanten dan te ontwijken. Geld is het enige wat dan telt voor hun, ongeacht de grote bedragen die aan de klant hebben verdiend.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van BMW Dealer Jer. de Fonkert B.V.
|
Geweldige service en zeer klantvriendelijk:
Op zaterdagmorgen wilde ik op pad met mijn BMW Z3 roadster.
Na het starten van de motor constateerde ik een behoorlijke benzine lekkage onder de auto.
Ik heb Autobedrijf Jer de Fonkert gebeld en toelichting gegeven op mijn probleem.
Zonder afspraak, op zaterdagochtend, kon ik langs komen, is er een diagnose gesteld door een medewerker die op dat moment werkzaam was achter de balie op kantoor.
Vervolgens is het probleem verholpen en de defekte benzine leiding vervangen.
Bij vertrek bleek dat e.e.a. als service is hersteld!
Door deze ervaring ben ik zeer positief over dit bedrijf en ook de klantvriendelijkheid is perfect!
10
De communicatie
De service
De prijs
De klantgerichtheid
Klant van BMW Dealer Jer. de Fonkert B.V.
|
Vanaf de aanschaf diversen garantie gevallen zeer professioneel en vakkundig en klantvriendelijk in orde gemaakt.
9.0
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
De uitstraling
De nazorg
Klant van BMW Dealer Jer. de Fonkert B.V.
|
Dit autobedrijf is net een grote familie en de klant is de graag geziene gast.
5 Reviews Plaats review
Marcel
|Tot de handtekening zeer vlot en vriendelijk daarna 1 grote *** verkoper J.P . Nooit geen jer de fonkert mee .. Met een bmw opzich niets mis mee maar bij net kopen vermijd Numansdorp en bespaar je de vernedering die zE je .geven ***
Jan
|Bij echte problemen leer je de dealer pas kennen. En dan geven ze dus niet thuis. Ze nemen zelfs geen contact op en proberen trouwe klanten dan te ontwijken. Geld is het enige wat dan telt voor hun, ongeacht de grote bedragen die aan de klant hebben verdiend.
Klant van BMW Dealer Jer. de Fonkert B.V.
|Geweldige service en zeer klantvriendelijk:
Op zaterdagmorgen wilde ik op pad met mijn BMW Z3 roadster.
Na het starten van de motor constateerde ik een behoorlijke benzine lekkage onder de auto.
Ik heb Autobedrijf Jer de Fonkert gebeld en toelichting gegeven op mijn probleem.
Zonder afspraak, op zaterdagochtend, kon ik langs komen, is er een diagnose gesteld door een medewerker die op dat moment werkzaam was achter de balie op kantoor.
Vervolgens is het probleem verholpen en de defekte benzine leiding vervangen.
Bij vertrek bleek dat e.e.a. als service is hersteld!
Door deze ervaring ben ik zeer positief over dit bedrijf en ook de klantvriendelijkheid is perfect!
Klant van BMW Dealer Jer. de Fonkert B.V.
|Vanaf de aanschaf diversen garantie gevallen zeer professioneel en vakkundig en klantvriendelijk in orde gemaakt.
Klant van BMW Dealer Jer. de Fonkert B.V.
|Dit autobedrijf is net een grote familie en de klant is de graag geziene gast.