Wasstraat is één groot drama. Als garage personeel auto’s aan het wassen zijn, zetten ze er gerust 4 in de wachtrij. De wachttijd loopt dan al snel op richting een halfuur. Ook rijden dan vaak de auto’s niet door, omdat personeel weg loopt.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Karel
|
niet te doen
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
kramp H
|
[email protected]. Arbeid veer rechtsvoor vervangen. Pluspunten: Vakmensen staan gelijk voor je klaar als je iets tussendoor aan je auto hebt staan ze je netjes te woord en zorgen met uitleg hoe ze het probleem maken en meestal de zelfde dag is je auto gemaakt van ons krijgen ze een dikke 10. Minpunten: Zijn er niet.
10
boze klant
|
UITBUITERS!. Telefonisch overleg over een deurslot, zou 2 weken duren, na 4 dagen de garage opgebeld en verteld hoeft niet meer heb een andere auto gekocht.
Vertellen ja maar dat gaat zomaar niet ik kan dat slot niet meer afzeggen en zal je moeten betalen. SLOT LIGT NOG BIJ DE DEALER VAN MIJN AUTO EN IS DUS NIET NAAR HUN OPGESTUURD. Verteld hier niet mee eens te zijn en tot mijn verbazing nu een rekening gekregen van 32 euro annuleringskosten ntb.
Volgens mij mogen ze geen annulering rekenen en zeker niet als ik zowat anderhalve week van te voren heb aangegeven dat het slot niet meer nodig was en het ook nog niet eens naar hun garage was opgestuurd. Diep teleurgesteld over deze garage en zien mij niet meer als klant terug. Pluspunten: -. Minpunten: belazerd de boel.
4 Reviews Plaats review
Van der Linden
|Wasstraat is één groot drama. Als garage personeel auto’s aan het wassen zijn, zetten ze er gerust 4 in de wachtrij. De wachttijd loopt dan al snel op richting een halfuur. Ook rijden dan vaak de auto’s niet door, omdat personeel weg loopt.
Garage de Man
|Karel
|niet te doen
kramp H
|[email protected]. Arbeid veer rechtsvoor vervangen. Pluspunten: Vakmensen staan gelijk voor je klaar als je iets tussendoor aan je auto hebt staan ze je netjes te woord en zorgen met uitleg hoe ze het probleem maken en meestal de zelfde dag is je auto gemaakt van ons krijgen ze een dikke 10. Minpunten: Zijn er niet.
boze klant
|UITBUITERS!. Telefonisch overleg over een deurslot, zou 2 weken duren, na 4 dagen de garage opgebeld en verteld hoeft niet meer heb een andere auto gekocht.
Vertellen ja maar dat gaat zomaar niet ik kan dat slot niet meer afzeggen en zal je moeten betalen. SLOT LIGT NOG BIJ DE DEALER VAN MIJN AUTO EN IS DUS NIET NAAR HUN OPGESTUURD. Verteld hier niet mee eens te zijn en tot mijn verbazing nu een rekening gekregen van 32 euro annuleringskosten ntb.
Volgens mij mogen ze geen annulering rekenen en zeker niet als ik zowat anderhalve week van te voren heb aangegeven dat het slot niet meer nodig was en het ook nog niet eens naar hun garage was opgestuurd. Diep teleurgesteld over deze garage en zien mij niet meer als klant terug. Pluspunten: -. Minpunten: belazerd de boel.