beste lezer : in eerste instantie lijkt het een mooi bedrijf maar na bestelling de volgende problemen :
1- bij lvering van de zelfbouw veranda miste ik het EPDM packet en de schroeven - voor beide twee keer achteraan moeten bellen tot uiteindelijke (na) levering , dit ging nog wel redelijk goed , binnen 7 dagen.
2 - bij zelf afbeitsen en monteren bleek 1 randbalk van totaal verkeerde afmetingen , na bellen kreeg ik alsnog niet de juiste randbalk-want deze stond immers in de olie...alleen met betaling van nieuwe en wederom dure verzendkosten - dit dus NIET gedaan en bij locale houthandel een nog goedkopere ook , randbalk moeten halen.
Dus let op bij ontvangst alles natellen en goed bekijken voor zover je de levering snapt...SLECHTE SERVICE dus !!!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Otto Meester
|
Tof geholpen, dank!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Otto
|
Goed geholpen door kundige medewerker. Het was wel erg druk, maar al met al ben ik erg blij met dit adres.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Keurig advies gekregen in de showroom waar meerdere modellen staan opgesteld. Achteraf nog wat extra materiaal gekocht en afgehaald bij de afhaal balie. Alles ging top!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fred
|
Ik heb heel slecht ervaring over dit bedrijf ik zal nooit meer bij hun bestelen,zij hebben twee keer verkeerd bestelling bij mij gebracht na twee manden wacht tijd,graag niet bij hun bestelen
38 Reviews Plaats review
Marco
|Veranda randbalk en naleveringen slecht
beste lezer : in eerste instantie lijkt het een mooi bedrijf maar na bestelling de volgende problemen :
1- bij lvering van de zelfbouw veranda miste ik het EPDM packet en de schroeven - voor beide twee keer achteraan moeten bellen tot uiteindelijke (na) levering , dit ging nog wel redelijk goed , binnen 7 dagen.
2 - bij zelf afbeitsen en monteren bleek 1 randbalk van totaal verkeerde afmetingen , na bellen kreeg ik alsnog niet de juiste randbalk-want deze stond immers in de olie...alleen met betaling van nieuwe en wederom dure verzendkosten - dit dus NIET gedaan en bij locale houthandel een nog goedkopere ook , randbalk moeten halen.
Dus let op bij ontvangst alles natellen en goed bekijken voor zover je de levering snapt...SLECHTE SERVICE dus !!!
Otto Meester
|Tof geholpen, dank!
Otto
|Goed geholpen door kundige medewerker. Het was wel erg druk, maar al met al ben ik erg blij met dit adres.
Jan
|Keurig advies gekregen in de showroom waar meerdere modellen staan opgesteld. Achteraf nog wat extra materiaal gekocht en afgehaald bij de afhaal balie. Alles ging top!
Fred
|Ik heb heel slecht ervaring over dit bedrijf ik zal nooit meer bij hun bestelen,zij hebben twee keer verkeerd bestelling bij mij gebracht na twee manden wacht tijd,graag niet bij hun bestelen