Wij hebben onze bestelling geplaatst, dit was allemaal goed in orde, bij vragen werden we snel geholpen en onze wens voor uitgestelde levering was ook geen probleem, top! Bij het leveren van de bestelling bleek na controle er 1 artikel te missen (kan gebeuren) contact via de chat, moesten formulier invullen en paar dagen later bericht dat we een nalevering zouden krijgen, gelukkig controleerde ik de mail snel en bleek dat ze het verkeerde gingen nasturen, gelukkig hier snel actie op ondernomen en zouden ze alsnog het juiste opsturen, 10 dagen later dan eindelijk een klein onderdeel van het dak ontvangen.
Tijdens het bouwen bleek dat we 8 schoren miste, dit hoort bij het bouwpakket en staat dus niet gespecificeerd op de factuur of pakbon en kan je dus ook niet vooraf controleren. Ook hier weer zelfde procedure moeten ondergaan maar helaas zijn we nu 2 weken verder en we hebben ze nog steeds niet ontvangen, ook geen idee of en wanneer we ze nog krijgen! We zijn verder gegaan zonder de schoren.
Toen we een paar dagen later de bouw hervatte bleken de schroeven voor het regelwerk van de zijwanden en achterwanden te ontbreken, ook weer onderdeel van bouwpakket dus kon ook niet op voorhand gecontroleerd worden. Helaas konden we niet verder en probeer ik nu al 4 dagen lang in contact te komen en persoonlijk iemand te spreken, het formulier wordt niet op gereageerd via de mail en in 3 dagen tijd 21 pogingen gedaan om telefonisch contact te krijgen maar iedere keer wordt na 10 min wachtrij de verbinding verbroken. Zeer frustrerend! De medewerkers op de chat zeggen ieder uur hetzelfde , we geven er spoed aan, we geven het door, het wordt voor u opgelost, we nemen contact op en excuses voor het ongemak. Al met al heb ik geen schroeven gekregen en weet ik niet of en wanneer ik ze krijg. Ik heb dus zelf honderden schroeven moeten kopen om verder te kunnen en de kosten niet nog verder op te laten lopen.
De handleidingen ontbraken ook, dit heeft de chatmedewerker wel snel op kunnen lossen.
Onvoorstelbaar dat deze mensen onbereikbaar zijn en niet even in een paar werkdagen tijd kunnen zorgen dat je de ontbrekende spullen ontvangt!
De bouw is nog niet klaar dus nu maar hopen dat we niet nog meer ontbrekende spullen hebben!
Het lijkt allemaal mooi en goed bereikbaar als je iets wil kopen maar zodra er problemen zijn krijg je met geen mogelijkheid iemand te spreken en wordt er geen enkele oplossing geboden! Schandalig!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
.
|
Prutsbedrijf, leveren werkelijk niets volgens de order en daarnaast ook nog zeer klantonvriendelijk. Bestel hier NIET!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Theo
|
2 weken geleden een partij Douglas houten palen besteld van 20 bij 20 cm voor het bouwen van een veranda. Heel pakket inclusief schroeven en andere bevestigingsmaterialen (hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers).
Na een week werd het hout geleverd, andere zaken zouden separaat verstuurd worden.
De palen van 2 meter bleken tot op de kern van de paal gespleten te zijn. Het betrof hier geen normale houtscheurtjes maar diepe kloven over de hele lengte. De palen zijn hierdoor onbruikbaar als staanders omdat je aan alle kanten de paal in kijkt. De palen van 3 meter hebben dit niet.
NuBuiten gebeld en klachtenformulier ingevuld inclusief 5 foto's die aantonen hoe lang en diep de kloven zijn. Na 2 dagen krijg ik als reactie dat het normaal is dat dit soort hout scheurtjes kan bevatten. Scheurtjes kan maar dit soort kloven hebben vrienden die in de bouw werken zelfs nog nooit gezien.
Van de overige zaken zijn alleen de schroeven geleverd en is het na 2 weken nog steeds wachten op de hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers (levertijd was binnen 72 uur volgens de website).
Kortom: ik zit nu met palen die niet te gebruiken zijn en zaken die nog steeds niet geleverd zijn. Omruilen doen ze niet want in hun ogen hebben ze goede producten geleverd dus retourneren mag maar dan moet je het zelf even terugbrengen naar Hardinxveld-Giesendam.
NuBuiten is een organisatie die klanttevredenheid totaal niet interessant vindt en niets wil doen met klachten die gegrond zijn. Inferieure kwaliteit en slechte service zou mij doen besluiten om deze zaak voor iedereen die niet bedonderd wil worden af te raden en op zoek te gaan naar een beter alternatief.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nell
|
Samen met onze buren 5 schutting delen gekocht. Binnen het jaar laten al veel latjes los.
Nu een jaar na aankoop is er al geen garantie meer….. waardeloos!
Slecht als dit je tevredenheid garantie is
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alexandra
|
Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een oplossing, die wordt geboden en dan toch weer niet. Kortom, wordt geen klant bij NuBuiten, het levert helaas meer ellende op en een wrange nasmaak dan dat je een blije klant bent!
35 Reviews Plaats review
Joyce Bosman
|Bestel hier nooit wat!!
Wij hebben onze bestelling geplaatst, dit was allemaal goed in orde, bij vragen werden we snel geholpen en onze wens voor uitgestelde levering was ook geen probleem, top! Bij het leveren van de bestelling bleek na controle er 1 artikel te missen (kan gebeuren) contact via de chat, moesten formulier invullen en paar dagen later bericht dat we een nalevering zouden krijgen, gelukkig controleerde ik de mail snel en bleek dat ze het verkeerde gingen nasturen, gelukkig hier snel actie op ondernomen en zouden ze alsnog het juiste opsturen, 10 dagen later dan eindelijk een klein onderdeel van het dak ontvangen.
Tijdens het bouwen bleek dat we 8 schoren miste, dit hoort bij het bouwpakket en staat dus niet gespecificeerd op de factuur of pakbon en kan je dus ook niet vooraf controleren. Ook hier weer zelfde procedure moeten ondergaan maar helaas zijn we nu 2 weken verder en we hebben ze nog steeds niet ontvangen, ook geen idee of en wanneer we ze nog krijgen! We zijn verder gegaan zonder de schoren.
Toen we een paar dagen later de bouw hervatte bleken de schroeven voor het regelwerk van de zijwanden en achterwanden te ontbreken, ook weer onderdeel van bouwpakket dus kon ook niet op voorhand gecontroleerd worden. Helaas konden we niet verder en probeer ik nu al 4 dagen lang in contact te komen en persoonlijk iemand te spreken, het formulier wordt niet op gereageerd via de mail en in 3 dagen tijd 21 pogingen gedaan om telefonisch contact te krijgen maar iedere keer wordt na 10 min wachtrij de verbinding verbroken. Zeer frustrerend! De medewerkers op de chat zeggen ieder uur hetzelfde , we geven er spoed aan, we geven het door, het wordt voor u opgelost, we nemen contact op en excuses voor het ongemak. Al met al heb ik geen schroeven gekregen en weet ik niet of en wanneer ik ze krijg. Ik heb dus zelf honderden schroeven moeten kopen om verder te kunnen en de kosten niet nog verder op te laten lopen.
De handleidingen ontbraken ook, dit heeft de chatmedewerker wel snel op kunnen lossen.
Onvoorstelbaar dat deze mensen onbereikbaar zijn en niet even in een paar werkdagen tijd kunnen zorgen dat je de ontbrekende spullen ontvangt!
De bouw is nog niet klaar dus nu maar hopen dat we niet nog meer ontbrekende spullen hebben!
Het lijkt allemaal mooi en goed bereikbaar als je iets wil kopen maar zodra er problemen zijn krijg je met geen mogelijkheid iemand te spreken en wordt er geen enkele oplossing geboden! Schandalig!
.
|Prutsbedrijf, leveren werkelijk niets volgens de order en daarnaast ook nog zeer klantonvriendelijk. Bestel hier NIET!
Theo
|2 weken geleden een partij Douglas houten palen besteld van 20 bij 20 cm voor het bouwen van een veranda. Heel pakket inclusief schroeven en andere bevestigingsmaterialen (hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers).
Na een week werd het hout geleverd, andere zaken zouden separaat verstuurd worden.
De palen van 2 meter bleken tot op de kern van de paal gespleten te zijn. Het betrof hier geen normale houtscheurtjes maar diepe kloven over de hele lengte. De palen zijn hierdoor onbruikbaar als staanders omdat je aan alle kanten de paal in kijkt. De palen van 3 meter hebben dit niet.
NuBuiten gebeld en klachtenformulier ingevuld inclusief 5 foto's die aantonen hoe lang en diep de kloven zijn. Na 2 dagen krijg ik als reactie dat het normaal is dat dit soort hout scheurtjes kan bevatten. Scheurtjes kan maar dit soort kloven hebben vrienden die in de bouw werken zelfs nog nooit gezien.
Van de overige zaken zijn alleen de schroeven geleverd en is het na 2 weken nog steeds wachten op de hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers (levertijd was binnen 72 uur volgens de website).
Kortom: ik zit nu met palen die niet te gebruiken zijn en zaken die nog steeds niet geleverd zijn. Omruilen doen ze niet want in hun ogen hebben ze goede producten geleverd dus retourneren mag maar dan moet je het zelf even terugbrengen naar Hardinxveld-Giesendam.
NuBuiten is een organisatie die klanttevredenheid totaal niet interessant vindt en niets wil doen met klachten die gegrond zijn. Inferieure kwaliteit en slechte service zou mij doen besluiten om deze zaak voor iedereen die niet bedonderd wil worden af te raden en op zoek te gaan naar een beter alternatief.
Nell
|Samen met onze buren 5 schutting delen gekocht. Binnen het jaar laten al veel latjes los.
Nu een jaar na aankoop is er al geen garantie meer….. waardeloos!
Slecht als dit je tevredenheid garantie is
Alexandra
|Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een oplossing, die wordt geboden en dan toch weer niet. Kortom, wordt geen klant bij NuBuiten, het levert helaas meer ellende op en een wrange nasmaak dan dat je een blije klant bent!