Huisje Muraiolo / Lamporecchio /Toscane/ Italië
BOEK DIT NIET !!! Zou niet verhuurd mogen worden.
Alles was totaal niet zoals op de foto's te zien was. Deze waren van heel lang geleden. Het appartement was vies, ontbrekende apparatuur en de ingebouwde koelkast was kapot, dus een oude was extra geplaatst in de keuken. Het zou voor 4 personen moeten zijn, maar niet de hele inventaris was compleet. Toiletbril waren kapot en vies. Airconditioners werkten niet zoals het hoort, smerig en roosters waren verwijderd. Zwembadfilter werkte niet, dus het was vies. De wasmachine was er niet, zou zo snel mogelijk gerepareerd worden, maar is er nooit van gebeurd. Eigenaar had veel excuses, beloofde dingen, maar er werd echt niets gedaan. Novasol vertelde ons dat hij naar het appartement zou komen om dingen te repareren, maar hij kwam niet opdagen. Communicatie van beide was erg slecht. Geen reactie naar ons toe.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Marleen
|
Appartement blankenbergen casinospelen 3g,als we hier aankomen was er geen zeezicht stond wel in de beschrijving met zeezicht.toilet bij aankomst zaterdagavond al verstopt zondag gebeld ze zouden het oplossen maar niks gebeurd ,en heel vies en vuil
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Matt
|
Huisje (rookvrij) geboekt bij Novasol. Komen we aan in Denenmarken, hele huis is zwaar doorgerookt en werkelijk alles stinkt naar sigaretten. Als niet-rokers is dit écht niet prettig. Wijzelf en de kinderen kregen last van onze ademhaling terwijl we altijd de ramen en deuren wijd open hadden. Zelfs de gordijnen in de badkamer stonken extreem...
Direct aangegeven bij aankomst uiteraard, Novasol geeft toe dat het hun fout is. Willen ter compensatie €25 geven... €25!!!! mijn hele vakantie in duigen doordat het huisje echt ontzettend vies was en zij komen met ronduit een belediging om €25 terug te geven! Ik wil gewoon al mijn geld terug of een nieuwe gratis vakantie van een week, je compenseert toch iemand als je een grove fout hebt gemaakt?
Ik ben vooral teleurgesteld door de afhandeling van Novasol. Ter compensatie verder niets willen doen en gewoon het geld graaien en nu ook (juli) niet meer reageren op emails. Telefonisch niet bereikbaar... ongelofelijk en zeer teleurstellend. Dat je een fout maakt in de Booking.com advertentie snap ik, maar LOS HET DAN GOED OP.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Frederik
|
We hebben via Novasol in de zomer van 2022 een huisje gehuurd in Spanje. Er waren verschillende problemen met het huisje die dan ook gemeld zijn. Tot op vandaag, begin 2023 is hier geen gevolg aan gegeven door Novasol. Ook niet na verschillende mails. Heel spijtig.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Van Keer Marleen
|
Er was een dubbele boeking gebeurd en had voorschot al betaald .Mail gestuurd naar Novasol en hebben direct boeking geanuleerd en voorschot gestort na enkele dagen.Een perfecte afhandeling van hun .
579 Reviews Plaats review
Peter
|Huisje Muraiolo / Lamporecchio /Toscane/ Italië
BOEK DIT NIET !!! Zou niet verhuurd mogen worden.
Alles was totaal niet zoals op de foto's te zien was. Deze waren van heel lang geleden. Het appartement was vies, ontbrekende apparatuur en de ingebouwde koelkast was kapot, dus een oude was extra geplaatst in de keuken. Het zou voor 4 personen moeten zijn, maar niet de hele inventaris was compleet. Toiletbril waren kapot en vies. Airconditioners werkten niet zoals het hoort, smerig en roosters waren verwijderd. Zwembadfilter werkte niet, dus het was vies. De wasmachine was er niet, zou zo snel mogelijk gerepareerd worden, maar is er nooit van gebeurd. Eigenaar had veel excuses, beloofde dingen, maar er werd echt niets gedaan. Novasol vertelde ons dat hij naar het appartement zou komen om dingen te repareren, maar hij kwam niet opdagen. Communicatie van beide was erg slecht. Geen reactie naar ons toe.
Marleen
|Appartement blankenbergen casinospelen 3g,als we hier aankomen was er geen zeezicht stond wel in de beschrijving met zeezicht.toilet bij aankomst zaterdagavond al verstopt zondag gebeld ze zouden het oplossen maar niks gebeurd ,en heel vies en vuil
Matt
|Huisje (rookvrij) geboekt bij Novasol. Komen we aan in Denenmarken, hele huis is zwaar doorgerookt en werkelijk alles stinkt naar sigaretten. Als niet-rokers is dit écht niet prettig. Wijzelf en de kinderen kregen last van onze ademhaling terwijl we altijd de ramen en deuren wijd open hadden. Zelfs de gordijnen in de badkamer stonken extreem...
Direct aangegeven bij aankomst uiteraard, Novasol geeft toe dat het hun fout is. Willen ter compensatie €25 geven... €25!!!! mijn hele vakantie in duigen doordat het huisje echt ontzettend vies was en zij komen met ronduit een belediging om €25 terug te geven! Ik wil gewoon al mijn geld terug of een nieuwe gratis vakantie van een week, je compenseert toch iemand als je een grove fout hebt gemaakt?
Ik ben vooral teleurgesteld door de afhandeling van Novasol. Ter compensatie verder niets willen doen en gewoon het geld graaien en nu ook (juli) niet meer reageren op emails. Telefonisch niet bereikbaar... ongelofelijk en zeer teleurstellend. Dat je een fout maakt in de Booking.com advertentie snap ik, maar LOS HET DAN GOED OP.
Frederik
|We hebben via Novasol in de zomer van 2022 een huisje gehuurd in Spanje. Er waren verschillende problemen met het huisje die dan ook gemeld zijn. Tot op vandaag, begin 2023 is hier geen gevolg aan gegeven door Novasol. Ook niet na verschillende mails. Heel spijtig.
Van Keer Marleen
|Er was een dubbele boeking gebeurd en had voorschot al betaald .Mail gestuurd naar Novasol en hebben direct boeking geanuleerd en voorschot gestort na enkele dagen.Een perfecte afhandeling van hun .