Mijn ervaringen. Ik heb juist goede ervaringen. Korrect op tijd,goede uitleg wat er gaat gebeuren en advies, wat inhoud, om de 3 maanden tandsteen te laten verwijderen. Ik heb daar veel last van. Pluspunten: Overleg, met wat er gedaan moet worden.Gratis mijn frame aangepast,dat niet voldoende klemde m.a.w.naar beneden viel. Dit frame was van een andere tandarts.Gisteren een kroon geplaatst. Geen centje pijn gehad.
Ik ben geholpen door DR Simon een perfectionist in alles wat hij doet. Minpunten: Bij het uitnemen van de afdruk (happen) deet mijn kaak erg zeer en heb daar 3 dagen last van gehad. Foei Simon niet meer doen.
10
Rolf Vleeming
|
Aanrader !!. Sinds Neuteboom eindelijk vertrok hebben we er een moderne en in een prettige omgeving werkende tandarts gekregen. Ik ben erg tevreden over de benadering en behandeling. Verder denk ik dat sommige klachten van de mensen terecht zijn, maar dat die klachten bij een andere tandarts ook aanwezig zouden zijn.
Al met al vind ik deze tandartsen praktijk erg prettig en relaxt. Pluspunten: fijne mensen !!. Minpunten: Wifi werkt nog niet in de praktijk ;-).
10
Paul Schoenmakers
|
Opeenstapeling van slechte ervaringen. Tandarts Niels heeft mijn vriendin onder behandeling voor het opknappen van haar gebit. Gedurende deze behandelingen heeft mijn vriendin aangegeven dat een van haar tanden/kiezen pijnklachten veroorzaakte. Tijdens deze behandeling deed hij er niets aan maar behandelde slechts hetgeen in zijn planning stond. In mijn visie dienen eerst actuele pijnklachten te worden opgelost vooraleer je wat anders doet. Afgelopen dinsdag is er een kies getrokken omdat deze problemen kon veroorzaken. Echter de extractie ging niet zonder problemen. Restjes van de wortel moest hij er nog uit zien te peuteren. Het gevolg hiervan is dat er een enorme pijnlijke infectie aan de bovenkaak is ontstaan. De zwaarste pijnstillers (tramadol) gaven nog slechts enige verlichting. Maar toen we afgelopen vrijdag de praktijk wilden bezoeken, bleek er in heel de praktijk geen enkele tandarts te vinden en moesten we uitwijken naar een vervangende arts. Dit brengt voor mijn vriendin extra kosten met zich (weekendtarief). Ja echt, op vrijdag ga je naar de tandarts, maar omdat je eigen tandarts er niet is, betaal je bij die ander het weekendtarief. Dat niet alleen, maar dan krijg je een 0900 nummer (een zogenaamde spoedlijn) waarvoor ze je ook extra berekenen. Maar goed, als je dan ook echt geholpen wordt. Het bellen naar deze zogenaamde spoedlijn duurde 20 minuten vooraleer iemand opnam en voor deze spoedbehandeling konden we pas om 15.00 uur terecht (zes uur later dus). Na wat rondbellen konden we in Raamsdonksveer sneller terecht en deze tandarts schreef antibiotica voor. Deze hielpen echter helemaal niet. Het hele weekend heeft mijn vriendin met een steeds sterker zwellende kaak gezeten en ook de tramadol(morfine) hielpen niet meer. Maandag meteen weer de tandarts proberen te bellen. Je raad het al: praktijk weer gesloten. Natuurlijk ivm carnaval. De tarieven zijn dus echt te hoog als je met zo weinig werken rond kunt komen. Dus op maandag ook de 0900-lijn gebeld en nu had ik sneller contact..gelukkig. Ook deze tandarts (reeshof) schreef antibiotica voor, maar verwees gelukkig ook door naar een kaakchirurg, waar we een uurtje later al terecht konden. Deze vertelde dat hij het grappig vond hoe of tandartsen in deze gevallen maar zinloos antibiotica bleven voorschrijven, omdat dit namelijk totaal niets bijdroeg aan het genezingsproces. Werkte zelfs averechts, waren zijn woorden. De ontsteking moest van binnenuit geopend worden om de pus eruit te drukken. Zo grappig vond ik dat echter niet. Mijn vriendin moest het hele weekend enorme pijnen ondergaan om te wachten op een behandeling die ze vrijdag al veel beter hadden kunnen uitvoeren. Al met al een ervaring om met mensen te delen in woorden, niet in daadwerkelijke ervaring. Zoek een tandarts die je garandeert dat je iedere dag bij hem terecht kunt (weekends daargelaten). Ronduit schandalig dat je vier dagen achtereen je praktijk gewoon sluit. Het is gebleken dat deze tandarts dat niet kan/wil/doet. Pluspunten: Moeilijk te ontdekken. Minpunten: Mijn verhaal hierboven zegt m.i. genoeg.
Waardering -5.
2.0
Henk Ster
|
Niet servicegericht. Nadat tandarts Neuteboom plotseling de kans kreeg om met pensioen te gaan, ging ik ervan uit dat het MTC eenzelfde service kon verlenen als mijn oude tandarts. Sterker nog, 2 tandartsen in plaats van 1 kan alleen maar beter zijn!
Maar.. een tandarts toegewezen krijgen die na een jaar alweer vertrekt ivm problemen, een behandelingsfout bij mijn vrouw waar ze nog steeds last van heeft (zenuw geraakt), ons voor de deur laten wachten omdat de tandarts ziek is en de assistente nog niet aanwezig, en ons tijdens de verbouwing doorverwijzen naar een andere tandarts van MTC 50km verderop voor een noodgeval.
Dit alles speelde in 2009 en 2010. Na hun laatste misser ben ik midden 2010 overgestapt naar een tandarts die wel luistert. Pluspunten: *Ik vermoed dat het nieuwe pand er geweldig uit ziet
*Redelijk goed te bereiken met openbaar vervoer: een bushalte op 50m afstand, waar meerdere lijnen stoppen. Minpunten: Teveel missers in de service. Ik hoop dat ze geleerd hebben en de huidige en nieuwe klanten beter behandelen.
4.0
H.J.W.M. van Berkel
|
burenconflict. Ik vind het schandalig dat wij, als bewoners, worden opgescheept met een bedrijf in onze woonomgeving. Als ik , na mijn werk, thuiskom vindt ik het prettig mijn auto te parkeren voor mijn eigen huis. Dit is, door de parkeersituatie van de tandartsenpraktijk, met regelmaat, niet mogelijk!!
Er wordt mij zelfs door bezoekers gezegd mijn auto in een andere straat te parkeren!!!. Pluspunten: Het pand is, OK, fantastisch opgeknapt. Heb A.U.B. wel een beetje consideratie met de mensen die hier wonen. Minpunten: Zoek contact met de bewoners!!.
5 Reviews Plaats review
Peter Raaijmakers
|Mijn ervaringen. Ik heb juist goede ervaringen. Korrect op tijd,goede uitleg wat er gaat gebeuren en advies, wat inhoud, om de 3 maanden tandsteen te laten verwijderen. Ik heb daar veel last van. Pluspunten: Overleg, met wat er gedaan moet worden.Gratis mijn frame aangepast,dat niet voldoende klemde m.a.w.naar beneden viel. Dit frame was van een andere tandarts.Gisteren een kroon geplaatst. Geen centje pijn gehad.
Ik ben geholpen door DR Simon een perfectionist in alles wat hij doet. Minpunten: Bij het uitnemen van de afdruk (happen) deet mijn kaak erg zeer en heb daar 3 dagen last van gehad. Foei Simon niet meer doen.
Rolf Vleeming
|Aanrader !!. Sinds Neuteboom eindelijk vertrok hebben we er een moderne en in een prettige omgeving werkende tandarts gekregen. Ik ben erg tevreden over de benadering en behandeling. Verder denk ik dat sommige klachten van de mensen terecht zijn, maar dat die klachten bij een andere tandarts ook aanwezig zouden zijn.
Al met al vind ik deze tandartsen praktijk erg prettig en relaxt. Pluspunten: fijne mensen !!. Minpunten: Wifi werkt nog niet in de praktijk ;-).
Paul Schoenmakers
|Opeenstapeling van slechte ervaringen. Tandarts Niels heeft mijn vriendin onder behandeling voor het opknappen van haar gebit. Gedurende deze behandelingen heeft mijn vriendin aangegeven dat een van haar tanden/kiezen pijnklachten veroorzaakte. Tijdens deze behandeling deed hij er niets aan maar behandelde slechts hetgeen in zijn planning stond. In mijn visie dienen eerst actuele pijnklachten te worden opgelost vooraleer je wat anders doet. Afgelopen dinsdag is er een kies getrokken omdat deze problemen kon veroorzaken. Echter de extractie ging niet zonder problemen. Restjes van de wortel moest hij er nog uit zien te peuteren. Het gevolg hiervan is dat er een enorme pijnlijke infectie aan de bovenkaak is ontstaan. De zwaarste pijnstillers (tramadol) gaven nog slechts enige verlichting. Maar toen we afgelopen vrijdag de praktijk wilden bezoeken, bleek er in heel de praktijk geen enkele tandarts te vinden en moesten we uitwijken naar een vervangende arts. Dit brengt voor mijn vriendin extra kosten met zich (weekendtarief). Ja echt, op vrijdag ga je naar de tandarts, maar omdat je eigen tandarts er niet is, betaal je bij die ander het weekendtarief. Dat niet alleen, maar dan krijg je een 0900 nummer (een zogenaamde spoedlijn) waarvoor ze je ook extra berekenen. Maar goed, als je dan ook echt geholpen wordt. Het bellen naar deze zogenaamde spoedlijn duurde 20 minuten vooraleer iemand opnam en voor deze spoedbehandeling konden we pas om 15.00 uur terecht (zes uur later dus). Na wat rondbellen konden we in Raamsdonksveer sneller terecht en deze tandarts schreef antibiotica voor. Deze hielpen echter helemaal niet. Het hele weekend heeft mijn vriendin met een steeds sterker zwellende kaak gezeten en ook de tramadol(morfine) hielpen niet meer. Maandag meteen weer de tandarts proberen te bellen. Je raad het al: praktijk weer gesloten. Natuurlijk ivm carnaval. De tarieven zijn dus echt te hoog als je met zo weinig werken rond kunt komen. Dus op maandag ook de 0900-lijn gebeld en nu had ik sneller contact..gelukkig. Ook deze tandarts (reeshof) schreef antibiotica voor, maar verwees gelukkig ook door naar een kaakchirurg, waar we een uurtje later al terecht konden. Deze vertelde dat hij het grappig vond hoe of tandartsen in deze gevallen maar zinloos antibiotica bleven voorschrijven, omdat dit namelijk totaal niets bijdroeg aan het genezingsproces. Werkte zelfs averechts, waren zijn woorden. De ontsteking moest van binnenuit geopend worden om de pus eruit te drukken. Zo grappig vond ik dat echter niet. Mijn vriendin moest het hele weekend enorme pijnen ondergaan om te wachten op een behandeling die ze vrijdag al veel beter hadden kunnen uitvoeren. Al met al een ervaring om met mensen te delen in woorden, niet in daadwerkelijke ervaring. Zoek een tandarts die je garandeert dat je iedere dag bij hem terecht kunt (weekends daargelaten). Ronduit schandalig dat je vier dagen achtereen je praktijk gewoon sluit. Het is gebleken dat deze tandarts dat niet kan/wil/doet. Pluspunten: Moeilijk te ontdekken. Minpunten: Mijn verhaal hierboven zegt m.i. genoeg.
Waardering -5.
Henk Ster
|Niet servicegericht. Nadat tandarts Neuteboom plotseling de kans kreeg om met pensioen te gaan, ging ik ervan uit dat het MTC eenzelfde service kon verlenen als mijn oude tandarts. Sterker nog, 2 tandartsen in plaats van 1 kan alleen maar beter zijn!
Maar.. een tandarts toegewezen krijgen die na een jaar alweer vertrekt ivm problemen, een behandelingsfout bij mijn vrouw waar ze nog steeds last van heeft (zenuw geraakt), ons voor de deur laten wachten omdat de tandarts ziek is en de assistente nog niet aanwezig, en ons tijdens de verbouwing doorverwijzen naar een andere tandarts van MTC 50km verderop voor een noodgeval.
Dit alles speelde in 2009 en 2010. Na hun laatste misser ben ik midden 2010 overgestapt naar een tandarts die wel luistert. Pluspunten: *Ik vermoed dat het nieuwe pand er geweldig uit ziet
*Redelijk goed te bereiken met openbaar vervoer: een bushalte op 50m afstand, waar meerdere lijnen stoppen. Minpunten: Teveel missers in de service. Ik hoop dat ze geleerd hebben en de huidige en nieuwe klanten beter behandelen.
H.J.W.M. van Berkel
|burenconflict. Ik vind het schandalig dat wij, als bewoners, worden opgescheept met een bedrijf in onze woonomgeving. Als ik , na mijn werk, thuiskom vindt ik het prettig mijn auto te parkeren voor mijn eigen huis. Dit is, door de parkeersituatie van de tandartsenpraktijk, met regelmaat, niet mogelijk!!
Er wordt mij zelfs door bezoekers gezegd mijn auto in een andere straat te parkeren!!!. Pluspunten: Het pand is, OK, fantastisch opgeknapt. Heb A.U.B. wel een beetje consideratie met de mensen die hier wonen. Minpunten: Zoek contact met de bewoners!!.